Ik ookquote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik heb het vage gevoel dat dit uit de hand gaat lopen.
Choco was hier vanochtend !! Ze werd 40 ... Soms mis je ook alles he ..quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Niet nodig ... je moet gewoon ChocoFan hierheen halen...
[..]
Die is wél spannend
Mooi.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heb ik niet gemistquote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Choco was hier vanochtend !! Ze werd 40 ... Soms mis je ook alles he ..
nah..... lafaardquote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:09 schreef MadMaster het volgende:
Een heel prettig nieuw topic alvast, ik maak mij uit mijn voeten...
Fann is lief he, rustig aan mannen, fann heeft mij gelokt deze avond.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Heb ik niet gemistik heb haar nog welkom geheten, lees maar terug, vorige topic
Daar hebben we het wel weer een keer offline overquote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik kan wachten tot ik een ons weg.
Mannen allemaal grote mond maar ondertussen. tsss
Ik denk dat je wel weer even vooruit kanquote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mooi.
Ik kan wel weer wat inspiratie gebruiken voor wat nieuwe proza.
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mooi.
PP je bent Opa .!!!quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
Iets met meisjes die vragen worden overgeslagen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:11 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik denk dat je wel weer even vooruit kan
Ja, soms ben ik best lief hoorquote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Fann is lief he, rustig aan mannen, fann heeft mij gelokt deze avond.
Schrijf jij ook boeken ?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mooi.
Je wordt ook een daggie ouder, dus dat magquote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben gewoon bekaf na al het ram- en vreetwerk afgelopen avond, ik heb mijn rust nodig...
Ytjes zijn cool.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Ow... en youtoep Fan, blijf dan maar hiero
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar hebben we het wel weer een keer offline over
Nee, maar ik heb wel teksten moeten schrijven, waarbij het hebben van een beetje fantasie een plus was.quote:
Fann is een schatje .. Chocoquote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Fann is lief he, rustig aan mannen, fann heeft mij gelokt deze avond.
Absoluut, je kan niet heel de wereld lief vinden of andersom.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, soms ben ik best lief hoorligt er wel aan voor wie natuurlijk
![]()
Maar gaan we een muziekkie doen voor het slapen?
Doe maar wat, kan jou het schelenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Absoluut, je kan niet heel de wereld lief vinden of andersom.
Wat voor muziek wordt hier gespeeld en is het erg als er een dubbele wordt geplaatst want ik ben nieuw hier en heb geen idee wat voor muziek er al is voorbij gekomen natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |