SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door mosselmossel op 07-08-2014 11:26:13 ]Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Dat zie ik niet snel gebeuren, dat ik maar 1 km ga lopenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 08:34 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Je hoeft er ook niet voor te trainen. Af en toe is het gewoon leuk om eens te kijken hoe snel je 1km kan afleggen, en zolang je gewoon je eigen ding doet zal je daar ook zeker wel een verbetering in zien. En jij kan zeker sneller dan 3'50, denk als jij alleen 1km loopt je wel richting of onder de 3'30 kunt komen.
Qua snelheid heb ik andere doelen, met name op de 10 km, 10 EM en de HM.
Daar heb ik wat tijden in gedachten die ik dit en volgend jaar hoop te kunnen lopen (na Berlijn uiteraard).Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Snelste km? 5:31 in Endomondo maar dat kan volgens mij niet
dus ik houd het op 7 min
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie![]()
De meesten hier kunnen stukken sneller dan ze denken als ze echt 1 kilometer op de baan zouden lopen, ben ik van overtuigd!
Al doet dat wel vrij veel zeer, zo kort maximaal gaan. Als ik op snelheid train zou < 3 mins wel weer moeten lukken denk, nu zit in m'n 5 km PR een 3:25 of zo. Laatste kilometer op de baan heb ik gelopen toen ik 15/16 was of zo...Jack does it in real time...![]()
Gisteren nieuwe schoenen gekocht, Asics Gel-fortitude 6, een wereld van verschil.
Je merkt pas dat je schoenen op zijn als je weer eens een nieuw paar aantrekt.
Verder nog een uur lang rustig bosloopje gedaan, lekker weer, maar heel veel vocht verloren, maar wel een super gevoel na afloop.ZX spectrum > Amiga 500 > PC > PC > PC > Wii > PS3 > ICS![]()
Ik heb 3.35 ofzo staan op vlak terrein, maar toen was ik volgens mij niet 100% fitF means you're fucked![]()
Dat denk ik ook, met zo'n waardeloze tijd.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 09:31 schreef YUR het volgende:
Ik heb 3.35 ofzo staan op vlak terrein, maar toen was ik volgens mij niet 100% fit
BTW, het automatisch syncen van Strava met GC wérkt! Dit op basis van een steekproef van N=1, dus waterdicht bewijs.![]()
Snelste km tijd 4:33, maar dat is alweer een tijdje geleden, ik ben nu blij als ik weer onder de 5 minuten loop.ZX spectrum > Amiga 500 > PC > PC > PC > Wii > PS3 > ICS![]()
Mijn snelste km was tijdens een 1500 meter wedstrijd. En als ik terugdenk aan hoe dat tijdens het lopen voelde, heb ik echt geen zin om nog te proberen een snellere km te lopen. Dan liever op een comfortabel tempo een 10km of HM.![]()
Mijn snelste km is 6:19m volgens endomondo.
Na anderhalve week gisteren weer een rondje gelopen en dat deed zeer. leek wel of in anderhalve week heel mijn conditie weg was. Maargoed toch weer half uurtje = 4 km bij mijgelopen. Dacht bij het uitwandelen wel even tegen de vlakte te gaan. heel raar was dat.
I solemnly swear i'm up to no good![]()
Wij doen af en toe een 1000m testloop aan het begin van een training. Echt voluit ga je dan ook niet, maar ik vind het wel leuk om af en toe te zien of ik het weer een stukje sneller kan. Er gericht op trainen en 1000m wedstrijden gaan lopen? Neh.![]()
Deze maand ga ik dan wel voor het eerst een paar wedstrijden op de baan lopen (3000 en 5000) dus misschien word ik nog wel gegrepen door het 'korte afstanden'-virus. Maar het lijkt me niet waarschijnlijk.
[ Bericht 0% gewijzigd door Mr.B. op 06-08-2014 10:00:21 ]![]()
Mijn snelste km is 6:01 volgens mijn horloge.. maar heb nog nooit een km voluit gesprint ofzo.. misschien ooit wel eens leuk om te doen!
Vanavond 6km op het programma maar moet ivm afspraken de hele dag op hakken lopen.. en ik heb nu al n blaar op mn kleine teen..![]()
![]()
Idem voor de mijl. Laatst gedaan. En een keer per jaar is precies genoeg om tegen die tijd vergeten te zijn hoe veel pijn zoiets kan doen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 09:41 schreef Mr.B. het volgende:
Mijn snelste km was tijdens een 1500 meter wedstrijd. En als ik terugdenk aan hoe dat tijdens het lopen voelde, heb ik echt geen zin om nog te proberen een snellere km te lopen. Dan liever op een comfortabel tempo een 10km of HM.
Mijn snelste km volgens endomondo is 4:20. Binnen de mijl had ik een snelste km van 4:21. Sterker nog, de mjil liep ik met een gemiddelde van 4:21/km.
Maar voorlopig komen er weer wat minder snelle loopjes van nagenoeg alleen maar 10km en langer. En rustige trainingen natuurlijk.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Mijn snelste km is volgens Endomondo 3:19, ik vermoed dat ik na de training op de fiets zat en vergeten was om mijn horloge uit te zetten![]()
![]()
Als je er op klikt, ga je naar de training waarin die tijd gelopen is.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 10:03 schreef Angel-A het volgende:
Mijn snelste km is volgens Endomondo 3:19, ik vermoed dat ik na de training op de fiets zat en vergeten was om mijn horloge uit te zettenNT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Hé dat wist ik niet! Mijn vermoeden klopte:quote:Op woensdag 6 augustus 2014 10:04 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Als je er op klikt, ga je naar de training waarin die tijd gelopen is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik denk dat mijn snelste km dan 4:32 is tijdens de Gaasperplasrun, aangezien ik daar bekertjes heb verdiend voor de snelste 3 km, 3 mijl en 5 km.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 10:17 schreef Angel-A het volgende:
Ik denk dat mijn snelste km dan 4:32 is tijdens de Gaasperplasrun, aangezien ik daar bekertjes heb verdiend voor de snelste 3 km, 3 mijl en 5 km.Ik denk het niet, het GPS-signaal werd na km 4 geblokkeerd door de A9, waardoor het horloge dacht dat je binnen korte tijd een hele grote afstand gelopen had. Zoom maar eens in en kijk ook naar de hoge piek in de grafiek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat zijn dus dingen die ik niet teveel moet doen met statistiekjes bezig zijn..
Als je je muis op de snelse kilometer houdt, zie je op de kaart dat dat het stuk van ongeveer 1,5 tot 2,5 kilometer is. In dat hele stuk komt de grafiek niet onder de 5min/km, maar toch vind hij dat daar 4:32 is gelopen. Endomondo op z'n best!quote:Op woensdag 6 augustus 2014 10:24 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik denk het niet, het GPS-signaal werd na km 4 geblokkeerd door de A9, waardoor het horloge dacht dat je binnen korte tijd een hele grote afstand gelopen had. Zoom maar eens in en kijk ook naar de hoge piek in de grafiek.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Je hebt gelijk. Ik heb dus geen idee wat mijn snelste km isquote:Op woensdag 6 augustus 2014 10:24 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik denk het niet, het GPS-signaal werd na km 4 geblokkeerd door de A9, waardoor het horloge dacht dat je binnen korte tijd een hele grote afstand gelopen had. Zoom maar eens in en kijk ook naar de hoge piek in de grafiek.![]()
![]()
Tijd voor een test danquote:Op woensdag 6 augustus 2014 10:31 schreef Angel-A het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik heb dus geen idee wat mijn snelste km is
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
De snelste km daar is daar dan weer de tweede en die km gaat ook onder de A9. Met een stuk van 200 meter in 6 seconden!quote:Op woensdag 6 augustus 2014 10:24 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik denk het niet, het GPS-signaal werd na km 4 geblokkeerd door de A9, waardoor het horloge dacht dat je binnen korte tijd een hele grote afstand gelopen had. Zoom maar eens in en kijk ook naar de hoge piek in de grafiek.![]()
Jammer dat je geen bekertjes kan krijgen voor: "Zo snel heb je bij deze hartslag nog nooit gelopen"
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
De enige juiste manier om het te testen is op de baanDaar staat de afstand vast en heb je geen afhankelijkheden van GPS
F means you're fucked![]()
Smashrun geeft wel aan als je 'lowest average heartrate' van de afgelopen x weken hebt of zo, maar de link met gemiddelde tempo zou het beste een indicatie van vorm (van de dag) zijn ja!quote:Op woensdag 6 augustus 2014 10:34 schreef La_Tramposa het volgende:
Jammer dat je geen bekertjes kan krijgen voor: "Zo snel heb je bij deze hartslag nog nooit gelopen"Jack does it in real time...![]()
PR op de km ligt op 3:32. Gisteren een souplesse interval gelopen van 10x400. De intervallen rond de 4:10 gelopen, een van de intervallen volle bak gelopen: 2:59. Eens kijken of ik dat tempo een kilometer kan volhouden![]()
![]()
Met GPS staat mijne op 2'48. Maar dat is niet heel betrouwbaar op zo'n kort stukje. Wat YUR zegt dus. Een keer een baanloopje doen![]()
![]()
Laten we een fok-baan-test meeting houden! Met snelle km wedstrijdjes en een cooper test!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik weet niet wanneer die moet plaatsvinden, maar dan heb ik waarschijnlijk net op die dag een zware aanval van Daywalker's wenkbrauwpijn....quote:Op woensdag 6 augustus 2014 10:40 schreef La_Tramposa het volgende:
Laten we een fok-baan-test meeting houden! Met snelle km wedstrijdjes en een cooper test!Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik doe meequote:Op woensdag 6 augustus 2014 10:40 schreef La_Tramposa het volgende:
Laten we een fok-baan-test meeting houden! Met snelle km wedstrijdjes en een cooper test!![]()
![]()
En een piepjestest! En een wedstrijdje planken! En de 100m sprint!quote:Op woensdag 6 augustus 2014 10:40 schreef La_Tramposa het volgende:
Laten we een fok-baan-test meeting houden! Met snelle km wedstrijdjes en een cooper test!
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Ja daar ben ik ook wel benieuwd naar, of ik uberhaupt in de tientallen, twintigtallen of dertigtallen uitkomquote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:00 schreef Jero_nimo het volgende:
100m sprint vind ik ook een goed idee!
Dan scheur ik alles afquote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:00 schreef Jero_nimo het volgende:
100m sprint vind ik ook een goed idee!
En die is heel besmettelijk, toch? Volgens mij heb ik dat dan ook net opgelopen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 10:44 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik weet niet wanneer die moet plaatsvinden, maar dan heb ik waarschijnlijk net op die dag een zware aanval van Daywalker's wenkbrauwpijn....
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Ja, tegen die tijd is het virus erg actief jaquote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:03 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
En die is heel besmettelijk, toch? Volgens mij heb ik dat dan ook net opgelopen.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Goed idee, morgen doe ik met je meequote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:32 schreef mosselmossel het volgende:
Zo, ik heb weer 12km erop zitten vandaag.
Morgen weer.F means you're fucked![]()
Rond mijn basisschool-middelbare schooltijd deed ik sprinten bij de atl. Toen die andere meiden allemaal langere benen kregen dan ik vond ik het niet meer leuk
Niet lopen met wenkbrauwpijn![]()
Je loopt toch niet op je wenkbrauw?Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ik verwijs hier naar Daywalk3r's post, dat volstaatquote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:38 schreef Murmeli het volgende:
Niet lopen met wenkbrauwpijn![]()
Je loopt toch niet op je wenkbrauw?Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Dat is dus ook dat stuk onder de A9.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 10:30 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Als je je muis op de snelse kilometer houdt, zie je op de kaart dat dat het stuk van ongeveer 1,5 tot 2,5 kilometer is. In dat hele stuk komt de grafiek niet onder de 5min/km, maar toch vind hij dat daar 4:32 is gelopen. Endomondo op z'n best!Usain, eat your heart out!quote:Op woensdag 6 augustus 2014 10:32 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
De snelste km daar is daar dan weer de tweede en die km gaat ook onder de A9. Met een stuk van 200 meter in 6 seconden!En dáárom is die Wet van Pijll zo slecht nog niet, al zou daar dus nog de toevoeging van certificering bij moeten (en een baan is meestal wel officieel 400 m).quote:Op woensdag 6 augustus 2014 10:36 schreef YUR het volgende:
De enige juiste manier om het te testen is op de baanDaar staat de afstand vast en heb je geen afhankelijkheden van GPS
![]()
Mijn snelste km in Endo is waarschijnlijk ook gebaseerd op mijn ritje per fiets/auto naar huis
Wenkbrauwpijn: precies! En hoofdpijn en keelpijn, en dat nu. Ofwel: ik ben een dagje thuis![]()
![]()
POlitiezoektocht voor je deur om 3 uur 's ochtends die een uur ofzo duurt met blaffende honden (nog steeds geen idee wat er precies loos was..) en vervolgens het schoolalarm wat afgaat om half 6 is niet bevorderend voor je nachtrust. *gaap*
Gelukkig hoeven we maar 5km vanavond
Ja doei.![]()
Met deze warmere temperaturen heb ik soms echt zoveel moeite om mijn hardloopkleding aan te trekken en te gaan. Het moet er toch maar weer snel van komen, want het is té lang geleden. Oepsie!![]()
Nou, dan heb je mazzel. Onze eigen Fok!-Hardlooptopic-weerman Zwabber Pelleboer heeft gisteren voor de komende tijd horrorweer des doods aangekondigd voor de komende tijd.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:57 schreef GroeneThee het volgende:
Met deze warmere temperaturen heb ik soms echt zoveel moeite om mijn hardloopkleding aan te trekken en te gaan. Het moet er toch maar weer snel van komen, want het is té lang geleden. Oepsie!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Stiekem is het 6km (3,7 mijl), maar vooruit.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:54 schreef motorbloempje het volgende:
Gelukkig hoeven we maar 5km vanavond
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
NEE!quote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:01 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Stiekem is het 6km (3,7 mijl), maar vooruit.![]()
![]()
Ffuuu.Ja doei.![]()
Volgens mij heeft Zwabberboer alleen stukje songtekst geqoute om aan te geven dat het weer waar hij zelf zo graag over klaagt wel voorbij zou zijn.
Is dat dan meteen horrorweer?Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Haha jeetje. Een plensbui is het ook weer nét niet.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:59 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Nou, dan heb je mazzel. Onze eigen Fok!-Hardlooptopic-weerman Zwabber Pelleboer heeft gisteren voor de komende tijd horrorweer des doods aangekondigd voor de komende tijd.![]()
Ah joh hoef je daarna niet meer te douchen.. Multifunctioneel.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:04 schreef GroeneThee het volgende:
[..]
Haha jeetje. Een plensbui is het ook weer nét niet.I solemnly swear i'm up to no good![]()
Sja. Dan is er helaas geen enkel weertype dat aan jouw eisen voldoet en zul je nooit een stap hardlopen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:04 schreef GroeneThee het volgende:
[..]
Haha jeetje. Een plensbui is het ook weer nét niet.
Eigenlijk moet je andersom denken: Het is nooit geen weer om te hardlopen.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Nou, dan blijf je op je luie reet hangen tot de omstandigheden per-fect zijn!quote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:04 schreef GroeneThee het volgende:
[..]
Haha jeetje. Een plensbui is het ook weer nét niet.
Ja doei.![]()
Oké, niet te heet, geen regen. Genoeg weertypes die overblijven, dus vanavond trek ik gewoon mijn hardloopschoenen aan en ga er weer voor. Jouw uitspraak - true story! Bedanktquote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:07 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Sja. Dan is er helaas geen enkel weertype dat aan jouw eisen voldoet en zul je nooit een stap hardlopen.
Eigenlijk moet je andersom denken: Het is nooit geen weer om te hardlopen.![]()
![]()
Stiekeme meelezer hier. Ben sinds kort begonnen met hardlopen. Ben begonnen met het beginners hardloop schema van run2day. http://www.run2day.nl/hardloopschema-beginner
Ik zit nu in week 6 en moet morgen 15 minuten aan 1 stuk lopen. Zondag begint week 7 voor mij van het schema.
Vorige week ging de 15 minuten lopen zo goed dat ik er 17 minuten van maakte omdat het rondje nou eenmaal niet helemaal uit kwam. Deze week proberen mijn snelheids iets te verhogen, was 5:14 min/km, wil morgen 5:00 min/km lopen.
In OP moet even https://www.hartstichting.nl/9800/13333/13359/Hardloopschema_2010_pdf aangepast worden naar https://www.hartstichting.nl/downloads/hardloopschema![]()
Probeer niet te veel tegelijk op te bouwen. Als je zowel je tijd als je snelheid omhoog schroeft, neemt de belasting op je pezen en gewrichten dubbel toe. Hoewel het soms wel lekker kan zijn om wat sneller te lopen, mogen je trainingen, zeker in de opbouwfase, nagenoeg allemaal wel op een relatief comfortabel tempo gedaan worden. Immers: een training is geen wedstrijd.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Ja oke maar de 15 min ging prima, die had ik vorige week express op een voor mij gemakkelijk tempo gelopen. Nu ik deze week vrijwel hetzelfde moet lopen volgens het schema wil ik toch wel iets van uitdaging hebben![]()
Daar heb je gelijk in. Sowieso kan het af en toe lekker zijn om te "zien waar je staat". Zolang je het niet elke keer of elke week doet, succes!
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Net begonnen met hardlopen en dan 15 minuten op 5min/km willen lopen? Succes bij de fysio binnenkort
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Ik ga in de winter wel weer wat met snelheid doen, dit is geen weer voor een blanke.
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
Ik vind het ergens ook wel weer knap.. ik heb al moeite met de 7,5 min km vast te houdenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:10 schreef flipsen het volgende:
Net begonnen met hardlopen en dan 15 minuten op 5min/km willen lopen? Succes bij de fysio binnenkortI solemnly swear i'm up to no good![]()
Als dat voor hem een ontspannen prettig tempo is, is er niets mis mee.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:10 schreef flipsen het volgende:
Net begonnen met hardlopen en dan 15 minuten op 5min/km willen lopen? Succes bij de fysio binnenkort
Maar het blijft een training, dus niet te snel willen lopen tijdens de opbouw naar 5km. Als je lichaam eenmaal aan deze afstanden gewend is, dan is dat het moment om over snelheid na te gaan denken. Of niet, natuurlijk.![]()
Snelheid is wel voor iedereen anders. De een loopt van nature al harder dan de ander. Aanleg en bouw doen een hoop. Dus wat voor de een rustig is, is voor de ander bijna een sprint.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:10 schreef flipsen het volgende:
Net begonnen met hardlopen en dan 15 minuten op 5min/km willen lopen? Succes bij de fysio binnenkortNT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Maar om in week 6 van je "begonnen met hardlopen" schema 3km in 15 minuten te willen doen lijkt me een beetje teveel van het goede. Daar hebben de meesten van de ervaren Fok-lopers al flink moeite mee, als ze het al halen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:23 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Snelheid is wel voor iedereen anders. De een loopt van nature al harder dan de ander. Aanleg en bouw doen een hoop. Dus wat voor de een rustig is, is voor de ander bijna een sprint.
Ach, wat weet ik er ook van
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
3km in 15 min![]()
man na mijn start to run deed ik 28 min over de 3 km
maar goed dat zal wel aan mij liggen
Today is life -
Dale Carnegie![]()
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:29 schreef Ynske het volgende:
3km in 15 min![]()
man na mijn start to run deed ik 28 min over de 15 km
maar goed dat zal wel aan mij liggen
Ja doei.![]()
Da's best snel tochquote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:29 schreef Ynske het volgende:
3km in 15 min![]()
man na mijn start to run deed ik 28 min over de 15 km
maar goed dat zal wel aan mij liggenF means you're fucked![]()
quote:Lol. dikke vingers enzoquote:
3 km dusToday is life -
Dale Carnegie![]()
Vakantie is weer voorbij, gisteren even een loopje gedaan om te kijken hoe mijn conditie ervoor stond (niet goed, niet slecht.. laten we het erop houden dat het weer onwennig was!) en morgen weer serieus beginnen!Zin in!
Het eerste doel is nu weer rustig opbouwen om 10km te hobbelen. Dan zien we vanaf dat punt weer verder.Oh.![]()
Ja goed ik heb na (of tijdens) het lopen nergens last van. Als ik nou spierpijn ofzo kreeg dan zou ik wel rustiger aan doen. Mijn conditie moet wel duidelijk verbeterd worden.
Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik me een beetje dood staar op mijn schoonvaders marathon snelheid van 13 a 13,5 km/u. Dus dat moet ik ook niet doen.![]()
Als je dit nu al kunt, dan zul je tegen de tijd dat je aan marathons toe bent, ook makkelijk die snelheden halen. Maar dan moet je natuurlijk wel heel blijven om ook echt naar die marathons op te bouwenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:45 schreef KaiN het volgende:
na (of tijdens) het lopen nergens last van. Als ik nou spierpijn ofzo kreeg dan zou ik wel rustiger aan doen. Mijn conditie moet wel duidelijk verbeterd worden.
Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik me een beetje dood staar op mijn schoonvaders marathon snelheid van 13 a 13,5 km/u. Dus dat moet ik ook niet doen.Probeer eens een liedje te zingen of fluiten tijdens het hardlopen, als dat goed gaat loop je waarschijnlijk op de juiste intensiteit.
Nou zal het morgen eens proberen. Gelukkig loop ik om 6 uur sochtends dus dan val ik niet teveel mensen lastig met mijn zang![]()
![]()
Ja, je weet er blijkbaar weinig vanquote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:28 schreef flipsen het volgende:
[..]
Maar om in week 6 van je "begonnen met hardlopen" schema 3km in 15 minuten te willen doen lijkt me een beetje teveel van het goede. Daar hebben de meesten van de ervaren Fok-lopers al flink moeite mee, als ze het al halen.
Ach, wat weet ik er ook vanMaar serieus. Staar je niet blind op tempo's van andere mensen. Hij heeft het misschien wel in zich om ooit 3.10 min/km te lopen op de marathon. Dan is dit niks bijzonders. Elk mens heeft andere tempo's.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik na 1,5 liter waterquote:
Today is life -
Dale Carnegie![]()
Ja maar, ja maar.... wat is er opeens gebeurd met alle "Je moet langzamer lopen om sneller te kunnen worden" adviezen hierquote:Op woensdag 6 augustus 2014 14:10 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ja, je weet er blijkbaar weinig vanMaar serieus. Staar je niet blind op tempo's van andere mensen. Hij heeft het misschien wel in zich om ooit 3.10 min/km te lopen op de marathon. Dan is dit niks bijzonders. Elk mens heeft andere tempo's.
![]()
Ik vraag me hetzelfde af.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 14:28 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar.... wat is er opeens gebeurd met alle "Je moet langzamer lopen om sneller te kunnen worden" adviezen hier
Ja verdomme, loop ik dus mooi voor joker met mijn 7 min/km en mobiel in mijn spibelt, lurkend aan een wheyshakequote:Op woensdag 6 augustus 2014 14:31 schreef YUR het volgende:
Dat was gewoon een hype joh. Net zoals zonnewijzers, whey en Spibelts
Want laten we eerlijk zijn: je wordt alleen sneller door iedere keer 50m verder te sprintenMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Zonder gekkigheid, doen jullie wel eens aan visualiseren? Ik heb daar met roeien veel mee geoefend, en ik dacht gisteren tijdens mijn intervallen om het ook eens te proberen. Dus ik haalde me filmbeelden voor de geest van een atlete die ik zelf erg bewonder en prachtig vind lopen, en probeerde toen voor te stellen dat ik net als haar liep.
Mijn intervallen gingen zeker 10 seconden/km sneller daarnaWaar het effect dan ook aan toe te schrijven is (concentratie, spierspanning, diep gaan)..
Ik ga gelijk even youtuben op zoek naar Usain Bolt filmpjes voor mijn sprintjes straks
Ja. En dan zie ik de foto'squote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:06 schreef La_Tramposa het volgende:
Zonder gekkigheid, doen jullie wel eens aan visualiseren? Ik heb daar met roeien veel mee geoefend, en ik dacht gisteren tijdens mijn intervallen om het ook eens te proberen. Dus ik haalde me filmbeelden voor de geest van een atlete die ik zelf erg bewonder en prachtig vind lopen, en probeerde toen voor te stellen dat ik net als haar liep.
Mijn intervallen gingen zeker 10 seconden/km sneller daarnaWaar het effect dan ook aan toe te schrijven is (concentratie, spierspanning, diep gaan)..
![]()
Ja doei.![]()
We strive for progress, not perfectionquote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja. En dan zie ik de foto's![]()
Dit. Hoofdpijn, keelpijn, alles zit vast.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:51 schreef Quoi het volgende:
Wenkbrauwpijn: precies! En hoofdpijn en keelpijn, en dat nu. Ofwel: ik ben een dagje thuis
Wel gewerkt, maar wat een ellende... Ik kijk er scheel van.
Ik heb een hard hoofd in m'n training van vanavond
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Blehquote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:17 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dit. Hoofdpijn, keelpijn, alles zit vast.
Ik heb een hard hoofd in m'n training van vanavondSoms kan trainen wel helpen. Eerst even je bedje in duiken?
![]()
Stomen, neusspray, pijnstiller, thee en vitamientjes. Om 6 uur kijken hoe ik me voel.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:28 schreef Quoi het volgende:
[..]
BlehSoms kan trainen wel helpen. Eerst even je bedje in duiken?
Maar twijfel = nee vanavond. Volgende week lowlands en ik wil daarvoor nog een LDL lopen.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Even teruggrijpend op regen en nat worden tijdens de training...
Sinds kort gaat er een challenge door onze hardloopgroep. Ter promotie van een loop van GGZ Centraal óf een nat pak halen, óf kilometers sponsoren. Zoals onderstaand voorbeeld:
"Hierbij mijn natte pak om de social run van het GGZ Centraalteam te promoten. 19 t/m 21 september gaan zij rennen tegen stigmatisering van geestelijke gezondheid.
Wij nomineren graag onze hardloopmaatjes A, B en C! Een nat pak of 2 van de 550 km adopteren! Veel plezier!"
Inmiddels staat bij een stuk of 6 mensen de opdracht open. Vanavond zijn in ieder geval een aantal van hen aanwezig op de training en het gerucht gaat dat dit een massale zwempartij in de bosvijver gaat worden. In het kader van nat wordt je toch...
Dus voor de zekerheid in ieder geval niet de nieuwe schoenen aan, handdoek en een schoon shirt mee. Als je maar lol hebt!![]()
![]()
Er was in ieder geval al een vrijwilliger om te filmen. Maar eerlijk is eerlijk, dit is wel degene die tot nu toe als enige in kostuum zijn natte pak heeft gehaald. Wel in stijl dus.quote:
We zullen het verder wel zien vanavond. Mocht iemand in Amersfoort een druipende groep hardlopers zien.... mission accomplished.![]()
Ik las het op z'n Engels en dacht; wat is haverkreun nou weer?quote:Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Een fapjackquote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:44 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik las het op z'n Engels en dacht; wat is haverkreun nou weer?Ja doei.![]()
Ik heb vanmiddag een (pas gescheiden) vriendinnetje geholpen in haar nieuwe huisje. Of ik even de plafondbalken wilde schuren voor haar...
Gelukkig loop je niet hard op je armen dus een traininkje vanavond kan makkelijk nog.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
quote:![]()
Terug van mijn traininkje en verdomd, ben ik toch 2 dingen vergeten: ik heb me niet ingebeeld dat ik Usain Bold was én ik heb alweer niet gehuppeld (dat wil ik nog steeds een keer proberen, misschien morgen even tussendoor een kilometertje). Had ik al eens gezegd dat ik niet van deze specifieke training hou? Ben ook zo traag als dikke, zelfs tijdens de 30 seconden "sprint"... Zag wel dat Panda de 30 seconden sprint afwisselt met 90 seconden lopen, misschien moet ik dát eens proberen, want slechts 30 seconden rust is te weinig om harder te gaan in de sprintjes.Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
De linkse?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:57 schreef flipsen het volgende:
[..]![]()
Terug van mijn traininkje en verdomd, ben ik toch 2 dingen vergeten: ik heb me niet ingebeeld dat ik Usain Bold was én ik heb alweer niet gehuppeld (dat wil ik nog steeds een keer proberen, misschien morgen even tussendoor een kilometertje). Had ik al eens gezegd dat ik niet van deze specifieke training hou? Ben ook zo traag als dikke, zelfs tijdens de 30 seconden "sprint"... Zag wel dat Panda de 30 seconden sprint afwisselt met 90 seconden lopen, misschien moet ik dát eens proberen, want slechts 30 seconden rust is te weinig om harder te gaan in de sprintjes.![]()
![]()
Maakt het uit hoe hard je in de intervallen gaat? De vraag is: word je er sneller van? En volgens mij haal jij zo ongeveer elke 5km die je doet weer een bekertje de laatste tijd..?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:57 schreef flipsen het volgende:
[..]![]()
Terug van mijn traininkje en verdomd, ben ik toch 2 dingen vergeten: ik heb me niet ingebeeld dat ik Usain Bold was én ik heb alweer niet gehuppeld (dat wil ik nog steeds een keer proberen, misschien morgen even tussendoor een kilometertje). Had ik al eens gezegd dat ik niet van deze specifieke training hou? Ben ook zo traag als dikke, zelfs tijdens de 30 seconden "sprint"... Zag wel dat Panda de 30 seconden sprint afwisselt met 90 seconden lopen, misschien moet ik dát eens proberen, want slechts 30 seconden rust is te weinig om harder te gaan in de sprintjes.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Niet zo streng op jezelf. Je hebt gelopenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:57 schreef flipsen het volgende:
[..]![]()
Terug van mijn traininkje en verdomd, ben ik toch 2 dingen vergeten: ik heb me niet ingebeeld dat ik Usain Bold was én ik heb alweer niet gehuppeld (dat wil ik nog steeds een keer proberen, misschien morgen even tussendoor een kilometertje). Had ik al eens gezegd dat ik niet van deze specifieke training hou? Ben ook zo traag als dikke, zelfs tijdens de 30 seconden "sprint"...
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.![]()
Slijten je schoenen niet als een malle van huppelen?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:57 schreef flipsen het volgende:
[..]![]()
Terug van mijn traininkje en verdomd, ben ik toch 2 dingen vergeten: ik heb me niet ingebeeld dat ik Usain Bold was én ik heb alweer niet gehuppeld (dat wil ik nog steeds een keer proberen, misschien morgen even tussendoor een kilometertje). Had ik al eens gezegd dat ik niet van deze specifieke training hou? Ben ook zo traag als dikke, zelfs tijdens de 30 seconden "sprint"... Zag wel dat Panda de 30 seconden sprint afwisselt met 90 seconden lopen, misschien moet ik dát eens proberen, want slechts 30 seconden rust is te weinig om harder te gaan in de sprintjes.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Nee hoor, weinig bekertjes lately. En intervallen betekent toch dat je een stuk sneller moet dan je normale looptempo? Dus ja, het maakt uit hoe hard je gaatquote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:26 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Maakt het uit hoe hard je in de intervallen gaat? De vraag is: word je er sneller van? En volgens mij haal jij zo ongeveer elke 5km die je doet weer een bekertje de laatste tijd..?En dit was niet hard genoeg naar mijn mening, maar ik kan eenvoudigweg niet harder als ik het 10x moet herhalen met maar 30 seconden rust. Kutschema
Ik heb geen schop onder mijn kont nodig om te gaan lopen gelukkigquote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:26 schreef CaLeX het volgende:
Niet zo streng op jezelf. Je hebt gelopenKijk dát zijn nou vragen die er toe doen! Nooit over nagedacht, maar ik zal het wel op mijn ouwe gympies doen danquote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:29 schreef Wolve000 het volgende:
Slijten je schoenen niet als een malle van huppelen?
Van hardlopen slijten ze meer hoor. Die paar huppels om warm te worden...quote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:29 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Slijten je schoenen niet als een malle van huppelen?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Garmin Connect lag even plat, nu doet ie het weer en zie ik "rondetijden" waar ik dan toch nog wel tevreden over ben... 4:34, 4:57, 4:54, 5:06, 5:33 (hm), 5:06, 5:28, 6:20 (wtf), 5:24 en 5:26. Doe ik het voor
Voor de duidelijkheid, ging over 30 seconden he, dus niet over hele kilometers
22km eerst dwars door Karlstad, daarna over de trails ten noorden van de stad en langs de rivier. Slechts een half litertje water meegenomen en geen eten, en dat was vandaag te weinig. Mijn bovenbenen branden en ik voel me uitgedroogd. Out.
/edit: weer bloed in mijn shirt. Er komt maar geen eelt op
[ Bericht 25% gewijzigd door #ANONIEM op 06-08-2014 19:13:24 ]![]()
Regen![]()
Lekker koel buiten nu, en alleen maar echte bikkels die die nu lopen.
Het was dus ook niet zo druk![]()
Een lekkere 90 minuten gelopen en alvast even het start en finishgebied van de TTM hardlopend verkend (en toevallig ook rond de 16 km)
Heerlijk kunnen lopen, met een lekker ontspannen tempo aan een lage hartslag, geen last van kuit gehad. Kortom lekker loopje
Hmm regen is op zich prima loopweer, maar ik zit hier nu toch wel heel erg lekker. Zal ik morgenochtend gaan
Ik zit nu toch met m'n loopkloffie aan, moet nog even wachten tot m'n avondeten is gezakt. Ik vind het wel gelijk vrij frisjes buiten dus dat wordt nog interessant#mietje
![]()
Ik had ook langer moeten wachten tot m'n avondeten was gezakt.
Ik ging - ondanks dat ik moe, chagrijnig en bleh ben - toch maar eens kijken wat voor tijd ik op de 1000 meter zou rennen zonder baan en groepsdruk. Eerste poging faalde, als een blind paard gaan rennen en na 600 meter als een hijgend paard de hoop opgegevenTweede poging zo soepel mogelijk gelopen, vrij traag begonnen en steeds een beetje sneller. Ik kwam, minder hijgend maar met meer buikpijn, uit op 4:18. Er is straks wel weer aardig wat werk aan de winkel vrees ik.
![]()
Wat is hardlopen in de regen toch lekker! Net een heerlijke intervaltraining gedaan, heb voor het eerst sinds 2 maanden weer het idee dat het lekker gaat
(moet eerlijk zeggen dat er ook de laatste 3 weken pas weer enige regelmatig in zit, dus dat kan wel kloppen)
![]()
Het is zelfs warm!! Stream en ik hebben lekker gehobbeld op de Veluwemet schaapjes, paarden en Spaanse koetjes
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ja bijnaaaaa!![]()
Ik wacht altijd vrij lang na het eten want ik heb geen zin om langs de weg te staan kotsen![]()
![]()
Ha!quote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:58 schreef Guard het volgende:
Regen![]()
Lekker koel buiten nu, en alleen maar echte bikkels die die nu lopen.
Hoewel.... Ik kwam een paar van die voetbalboys tegen (die zie ik in de zomer wel vaker) en die liepen in lang-lang![]()
![]()
Ik zag zondag (bij 25 graden) een man met personal trainer, en de man (niet de trainer), was in lang lang, met een jasje aan ook nog :|Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
niet alleen jullie weerman maar ook de mijnequote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:59 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Nou, dan heb je mazzel. Onze eigen Fok!-Hardlooptopic-weerman Zwabber Pelleboer heeft gisteren voor de komende tijd horrorweer des doods aangekondigd voor de komende tijd.dat wordt geen plezierig loopje vandaag....quote:HEAVY SNOW WARNING
AREA/S AFFECTED
Southland and Clutha
FORECAST
Snow is expected to lower to near sea level Thursday evening and become heavy overnight. In the 9 hours from midnight Thursday to 9am Friday, 10 to 15cm of snow is likely to accumulate in areas above 300 metres.
STRONG WIND WARNING
AREA/S AFFECTED
Southland
FORECAST
Northwest gales are expected to rise to severe gale tonight with gusts of 130km/h, but 150km/h about Stewart Island and Foveaux Strait early Thursday morning. Gales easing about mid-morning Thursday.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
De mensen die ik tegenkwam waren in kort-kort, en het was echt niet koud inderdaadquote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:37 schreef cafca het volgende:
[..]
Ha!
Hoewel.... Ik kwam een paar van die voetbalboys tegen (die zie ik in de zomer wel vaker) en die liepen in lang-langMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:32 schreef Guppyfriend het volgende:
Het is zelfs warm!! Stream en ik hebben lekker gehobbeld op de Veluwemet schaapjes, paarden en Spaanse koetjes
![]()
Het was gezellig. En jij hebt een heel mooi speelterrein om te lopen![]()
Dit jaar de 7^^ en volgend jaar de TdF![]()
![]()
neck check.....afgaande op je post zie ik geen problemen...hop,hopquote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:17 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dit. Hoofdpijn, keelpijn, alles zit vast.
Ik heb een hard hoofd in m'n training van vanavond'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik heb ook lekker door de regen en de modder gebaggerd! Dat was wel weer eens lekker! Warmte viel me ook heel erg mee, gewoon goed! Weer heerlijk gelopen, eerst gewoon een rondje van 5km, daarna nog even afgesloten met een interval van 5x200m. Even lekker losgaan, vooral de laatste. Toen de rust gewoon even rustig gewandeld en de 200m lekker vliegen. Acceleratie ging best lastig met een natte ondergrond, maar ging verder wel goed. Benen voelden ook erg sterk trouwens, geen last van nog een beetje spierpijn van zondag.
![]()
Jullie ook allemaal lekker bezig in de regen!![]()
![]()
Ik heb vandaag voor de verandering eens alleen maar zon gezien. Een spatje regen was wel prettig geweest maar zat er niet in.![]()
Ik ben trouwens aan het overstappen naar Strava ipv Endomondo. Ik vind de grafiekjes beter. En ook een beetje naar Smashrun voor de badges.![]()
Dat dacht ik ook, maar ik had verhoging om 18.00 uur en daar ligt toch echt een grens.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:50 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
neck check.....afgaande op je post zie ik geen problemen...hop,hop
Ik heb zelfs de verleiding weerstaan om mette gaan lopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik me morgen beter voel, ga ik zelf wel lopen
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:14 schreef hatsaflats het volgende:
Ik ben trouwens aan het overstappen naar Strava ipv Endomondo. Ik vind de grafiekjes beter. En ook een beetje naar Smashrun voor de badges.![]()
![]()
er staat nog een 26km startbewijs op FB voor de TdF voor de late beslissers'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik denk dat ik Endo ook ga ditchen, de accuratere hoogtemeters van Strava staan me erg aan.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:14 schreef hatsaflats het volgende:
Ik ben trouwens aan het overstappen naar Strava ipv Endomondo. Ik vind de grafiekjes beter. En ook een beetje naar Smashrun voor de badges.
Ik ga maar niet aan badges beginnen,voor je het weet ren ik 30 dagen achter elkaar om een badge te "verdienen"
Ik doe gewoon van alles, Strava, Endo, Connect en Smashrun, ook altijd zo gepiept dat synchen. Vooral nu Strava het ook automatisch doet.![]()
![]()
Ja, stel je voor!quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:20 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik denk dat ik Endo ook ga ditchen, de accuratere hoogtemeters van Strava staan me erg aan.
Ik ga maar niet aan badges beginnen,voor je het weet ren ik 30 dagen achter elkaar om een badge te "verdienen"
Ik zou willen dat ik dat kon...quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:20 schreef Guard het volgende:
voor je het weet ren ik 30 dagen achter elkaarZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Het enige wat ik daarmee verdien is een rollatorquote:
Dat kan jequote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:26 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik dat kon...
Elke dag een kilometer of 7 op een relax-tempo. Ja, dat moet wel lukken ja.quote:Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Prima toch? Het hoeft niet altijd heel ver of heel hard. Iedere dag 45 minuten ontspannen hardlopen, heerlijk!quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:27 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Elke dag een kilometer of 7 op een relax-tempo. Ja, dat moet wel lukken ja.
Misschien ga ik die uitdaging nog wel aan ook...F means you're fucked![]()
Schijnt op de lange termijn ook het beste te zijn voor je levensverwachtingquote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:28 schreef YUR het volgende:
[..]
Prima toch? Het hoeft niet altijd heel ver of heel hard. Iedere dag 45 minuten ontspannen hardlopen, heerlijk!
Misschien ga ik die uitdaging nog wel aan ook...i.t.t. lange duurlopen, marathons en intervallen.
Wie weet doe ik met je mee! Na de marathon.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:28 schreef YUR het volgende:
[..]
Prima toch? Het hoeft niet altijd heel ver of heel hard. Iedere dag 45 minuten ontspannen hardlopen, heerlijk!
Misschien ga ik die uitdaging nog wel aan ook...Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik verwacht niet zo veel van mn levenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:29 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Schijnt op de lange termijn ook het beste te zijn voor je levensverwachting
Dat lijkt me ook wel fijn ja. Elke dag een km of 10. Maar dan kom ik in de knoei met de krachttraining.
Ja het kan alsnog ik weet het..Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Alles kan. Out-of-the-box-thinking enzoquote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:31 schreef Daywalk3r het volgende:
Dat lijkt me ook wel fijn ja. Elke dag een km of 10. Maar dan kom ik in de knoei met de krachttraining.
Ja het kan alsnog ik weet het..F means you're fucked![]()
Dat hoeft voor mij niet hoor, iedere dag. Dan gaat het me tegen staan, en dat is niet de bedoeling.
Liever om de dag / paar dagen, houd me gretig
Maar as always dat is persoonlijkMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ron Hill!quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:32 schreef Jero_nimo het volgende:
Gewoon die badges met 365/366 dagen in een jaar hardlopenquote:Hill has not missed a day of running since December 1964, dating back to the start of his elite racing career. Hill continues his streak as of 2004, defining a "run" as completing a distance of at least one mile at any pace. [6] His streak includes workouts after a car crash in 1993 when Hill broke his sternum, and after bunion surgery, after which he used a crutch to cover one mile (1.6 km) in 27 minutes the next day.F means you're fucked![]()
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
TdFquote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:45 schreef streamnl het volgende:
[..]![]()
Het was gezellig. En jij hebt een heel mooi speelterrein om te lopen![]()
Dit jaar de 7^^ en volgend jaar de TdFik weet niet of ik dat durf hoor! Voorlopig vermaak ik me nog prima op m'n speelterreintje
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Laat je niet gek maken hoorquote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:46 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
TdFik weet niet of ik dat durf hoor! Voorlopig vermaak ik me nog prima op m'n speelterreintje
Dat doet de rest al!
het lukte me niet om een geweldig filmpje van Kilian van FB te plukken maar dat was pure,pure kunst....quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:41 schreef Daywalk3r het volgende:
http://www.runnersweb.nl/(...)wt-Kilian-Jornet.htm'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Net mijn poging gedaan voor de 1km, kwam op 04:09 uit. De eerste 250m op een topsnelheid net boven de 03:00 (te hard van stapel) , daarna ongeveer op 04:25 voor de laatste 750.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later![]()
Mwoa, dat gaat me toch nét een factor 10 te verquote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:47 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
het lukte me niet om een geweldig filmpje van Kilian van FB te plukken maar dat was pure,pure kunst....
Wat een lekker rondje! En wat ben ik blij dat ik geweest ben! Het verbaasde me een beetje dat ik maar 1 andere hardloper tegenkwam onderweg.. Die was gekleed in katoenen broek en shirt en compleet doorweekt door t zweet. Lekker, zo in de tocht rondom de flats hier
Anyhoo Endo geeft mij vandaag 2 bekertjes en vertelt mij dat ik 5k heb gelopen in 29:09 *trots is*![]()
En ik heb zowaar bijna 6 km gelopenik vind dat best wel een end voor mezelf, verder dan 5k heb ik buiten eigenlijk nooit gelopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die afdaling bedoel je?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:47 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
het lukte me niet om een geweldig filmpje van Kilian van FB te plukken maar dat was pure,pure kunst....![]()
Ja doei.![]()
Wees niet bang, ik durf toch nietquote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:47 schreef YUR het volgende:
[..]
Laat je niet gek maken hoorDat doet de rest al!
![]()
Ik vind die 7^^ al spannend genoeg! En ik moet nog heel veel bossen ontdekken langs m'n forenzen-route
Ja, als ik dan toch aan beeldvorming moet doen tijdens een loopje..quote:
Deze jongeman is in mijn ogen, op dit moment, de absolute hardloper..... wat een techniek!
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
here is the deal...... als ik met je mee ga naar een colour run (iets waar ik doodangsten voor uit sta) dan ga jij mee naar de TdF....quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:51 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Wees niet bang, ik durf toch niet
Dat was een makkelijke puntenscoorder vanavond
We hebben bij de club de 'Black 'n Tan' league. 1 voor de heren, 1 voor de dames. De eerste krijgt 50 punten, de 2e 49, enz.
Er waren vanavond vooral heren. En een paar vrouwen, waarvan ik er 3 sowieso voor zou blijven, en 2 sowieso niet bij zou houden, dus het zou gaan om 48 of 47 punten. Besloten toch rustig aan te doen en gewoon lekker die 47 met gemak te pakken![]()
!
6km, 116m omhoog (en weer omlaag) 5.42min/km gemiddeld, geen enkel stuk vlak, klein stukje trail, en vooral ook weer gezellig!
https://www.endomondo.com/workouts/386423350/881511Ja doei.![]()
Aww goddamnit!!quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:53 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
here is the deal...... als ik met je mee ga naar een colour run (iets waar ik doodangsten voor uit sta) dan ga jij mee naar de TdF....
Hij en Emiliequote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:52 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Ja, als ik dan toch aan beeldvorming moet doen tijdens een loopje..
Deze jongeman is in mijn ogen, op dit moment, de absolute hardloper..... wat een techniek!![]()
Alhoewel, Anna is ook
![]()
Godsamme, wat ben ik jaloers op die mensen
Ja doei.![]()
quote:![]()
![]()
Maar om 1 mijl in 27 minuten nou running te noemenAch ja, een operatie is wel een goed excuus
![]()
![]()
Dat filmpjequote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:47 schreef McTwente het volgende:
Even teruggrijpend op regen en nat worden tijdens de training...
Sinds kort gaat er een challenge door onze hardloopgroep. Ter promotie van een loop van GGZ Centraal óf een nat pak halen, óf kilometers sponsoren. Zoals onderstaand voorbeeld:
"Hierbij mijn natte pak om de social run van het GGZ Centraalteam te promoten. 19 t/m 21 september gaan zij rennen tegen stigmatisering van geestelijke gezondheid.
Wij nomineren graag onze hardloopmaatjes A, B en C! Een nat pak of 2 van de 550 km adopteren! Veel plezier!"
Inmiddels staat bij een stuk of 6 mensen de opdracht open. Vanavond zijn in ieder geval een aantal van hen aanwezig op de training en het gerucht gaat dat dit een massale zwempartij in de bosvijver gaat worden. In het kader van nat wordt je toch...
Dus voor de zekerheid in ieder geval niet de nieuwe schoenen aan, handdoek en een schoon shirt mee. Als je maar lol hebt!
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Die stream doet het ook echt met iedereen he?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:32 schreef Guppyfriend het volgende:
Mja, dan valt onze Yur toch een beetje door de mand he?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:02 schreef Jero_nimo het volgende:
Maar om 1 mijl in 27 minuten nou running te noemenAch ja, een operatie is wel een goed excuus
Road to HM Medemblik
De laatste loodjes voor zondag.
Een dag eerder dan gepland.
En met het klimmen van gister nog in de benen *kras*.
Na heen en weer fietsen naar mn werk (totaal 50 km)
toch nog bedacht om een ldl te doen. Oke oke, dat l viel iet wat tegen, vooral omdat ik na 2 kilometer besefte dat de uitgestippelde route geen 16 maar "maar" 12 kilometer was.
Uiteindelijk tevreden met het resultaat, maar gaar ben ik nu wel.
Zo, en nu taperen tot zondag!
https://www.endomondo.com/workouts/386446770/3690596Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
running whore....quote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:24 schreef flipsen het volgende:
[..]
Die stream doet het ook echt met iedereen he?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik zal je wat uitstel geven. Ik heb de 13km in de planning staan voor 2016 (omdat hij dan vakantie technisch beter uit komt) kom je dan gezellig.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:46 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
TdFik weet niet of ik dat durf hoor! Voorlopig vermaak ik me nog prima op m'n speelterreintje
zachte heelmeesters.....quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:11 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Ik zal je wat uitstel geven. Ik heb de 13km in de planning staan voor 2016 (omdat hij dan vakantie technisch beter uit komt) kom je dan gezellig.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Vanmiddag na het hardlopen echt snoei en snoeihard blootsvoets m'n teen gestoten tegen de salontafel toen ik even snel naar de deur wilde rennen. Resultaat: Gillend en stuiterend door de woonkamer terwijl een vriend van me keihard stond te lachen voor het raam en een gekneusde "ringteen"
Dat wordt een paar dagen niet hardlopen
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30![]()
quote:TdF is iets waar je voor moet trainen! (Al is Gup al wel een stukje verder dan ik natuurlijk...)
Oh, shit. Dat had niemand me verteldquote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:16 schreef Nanook24 het volgende:
[..]TdF is iets waar je voor moet trainen! (Al is Gup al wel een stukje verder dan ik natuurlijk...)
Ja doei.![]()
RIP aan de nabestaande.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:18 schreef Quoi het volgende:
2016Tegen die tijd kun je zelf wel een fantoom zijn.
Ja doei.![]()
hardlopers zijn.......quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:18 schreef Quoi het volgende:
Grinnik!quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:18 schreef Quoi het volgende:
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Storm, regen en 90 trainingskilometers binnen 5 dagen maakte het vandaag niet het makkelijkste rondje maar blij met het vlotte herstel van mijn benen na afloop.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ja, als ik het journaal mag geloven komt dat vannacht!quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
We gaan er hoogst waarschijnlijk wel op vakantie volgend jaar (en nee combineren kan helaas niet) dus dan heb ik er in elk geval alvast gelopen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:18 schreef Quoi het volgende:
quote:
Dus het is afwachten hoe de wereld er morgen uit ziet als je wakker wordt?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 08:34 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Ja, als ik het journaal mag geloven komt dat vannacht!"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
ik hoop dat het meevalt..... ik moet morgen naar Riverton voor een campaign meeting dus de sneeuw mag weg bijvenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 08:59 schreef Nanook24 het volgende:
Dus het is afwachten hoe de wereld er morgen uit ziet als je wakker wordt?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik vind het al heel wat dat ik hardloopplannen voor februari 2015 heb.Maar het is een tof doel Nanook!
![]()
16 seconden tussen mn snelste en langzaamste kilometer. dat is niet slecht
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Wel inderdaad een heel tof doel! ik kan nooit zo ver vooruit kijken.. verder dan "ik wil ooit een halve en als het gaat een hele marathon lopen" kom ik niet..
nu back to reality voor mij haha.. gisteren voor het eerst de afstand voor de dam tot dam by night gelopen + een klein beetje.. 6,8 km om precies te zijn..
het was ZWAAR ik had de training van maandag nog in mn benen zitten en ik was moe.. heb dus 3x tussen door een stukje gelopen en eigenlijk heel langzaam gedribbeld.. heb er dus ook 52 minuten over gedaan.. elke 500m dacht ik er aan om naar huis te gaan.. uiteindelijk wel trots dat ik hem "uit heb gelopen"
Ik weet heus wel dat snelheid voor een beginner niet belangrijk moet zijn maar het is het dan stiekem toch.. ZUCHT.. nouja t kan vanaf hier alleen maar beter gaan.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-08-2014 09:30:15 ]![]()
Sjemig! Nog steeds/weer spierpijn.
Maandag bij bootcamp heuveltjes op gesprint, gisteren met de training ook weer een paar heuvels. Oh en ik hoor net van mijn vff expert dat de kuit au door het blote voeten hobbelen kan komen.
Nu maar even rust pakken tot zondag en dan weer heuvels in schoorl.
En dinsdag de langste duurloop van mijn HM training, in meyendel
Bij een duurloop? Dat is zeker niet slecht, maar mooi vlak gelopen dan!quote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:27 schreef Jumparound het volgende:
16 seconden tussen mn snelste en langzaamste kilometer. dat is niet slecht![]()
Dat dusquote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:29 schreef Danter het volgende:
nouja t kan vanaf hier alleen maar beter gaan.![]()
Met training en ervaring komt het vanzelf![]()
![]()
yup, ruim 15 kilometerquote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:31 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Bij een duurloop? Dat is zeker niet slecht, maar mooi vlak gelopen dan!Inclusief wat laffe heuveltjes
Ecosia
Dinsdag schoot er een scheutje in mijn achillespees bij door het hoge zand ploegen. Nu heb ik al 2 ochtenden een stijve en pijnlijke pees, vooral bij traplopen. Whoeaaaa. Ik had rustiger aan moeten doen
Iemand dit ooit gehad en baat gehad bij koelen oid? Sowieso heb ik tot vrijdagavond rust.
Grieperige gevoel is na een dagje complete rust weer weg, dát is weer mooi. Nu mezelf bijeenrapen voor werk. Vanaf morgen beide collega's op vakantie en wat rust id tent gelukkig
[ Bericht 7% gewijzigd door Quoi op 07-08-2014 09:45:31 ]![]()
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:29 schreef Danter het volgende:
Wel inderdaad een heel tof doel! ik kan nooit zo ver vooruit kijken.. verder dan "ik wil ooit een halve en als het gaat een hele marathon lopen" kom ik niet..
nu back to reality voor mij haha.. gisteren voor het eerst de afstand voor de dam tot dam by night gelopen + een klein beetje.. 6,8 km om precies te zijn..
het was ZWAAR ik had de training van maandag nog in mn benen zitten en ik was moe.. heb dus 3x tussen door een stukje gelopen en eigenlijk heel langzaam gedribbeld.. heb er dus ook 52 minuten over gedaan.. elke 500m dacht ik er aan om naar huis te gaan.. uiteindelijk wel trots dat ik hem "uit heb gelopen"
Ik weet heus wel dat snelheid voor een beginner niet belangrijk moet zijn maar het is het dan stiekem toch.. ZUCHT.. nouja t kan vanaf hier alleen maar beter gaan.Welk startvak sta je
(maw wat heb je voor eindtijd opgegeven?)
Voor jou ookquote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:40 schreef Quoi het volgende:
Dinsdag schoot er een scheutje in mijn achillespees bij door het hoge zand ploegen. Nu heb ik al 2 ochtenden een stijve en pijnlijke pees, vooral bij traplopen. Whoeaaaa. Ik had rustiger aan moeten doen
Grieperige gevoel is na een dagje complete rust weer weg, dát is weer mooi. Nu mezelf bijeenrapen voor werk. Vanaf morgen beide collega's op vakantie en wat rust id tent gelukkigvoor geen griep en bijna op vakantie collega's. (Ik ben hier ook voor de 2e week van de rust aan het genieten.
)
Hopelijk is die pees gewoon spierpijn en wordt het vanaf morgen langzaam weer beter."De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
ik geloof dat ik 48 minuten als eindtijd heb opgegeven.. dat moet ik zonder de wandelen in een relaxed tempo sowieso redden hahaquote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:45 schreef Nanook24 het volgende:
[..]Welk startvak sta je
(maw wat heb je voor eindtijd opgegeven?)
!
jij doet ook mee toch? welk startvak sta jij?
[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 07-08-2014 09:47:42 ]![]()
Ik heb 45 minuten opgegeven dus afhankelijk van hoe ze indelen zouden we theoretisch in hetzelfde vak kunnen staan.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:47 schreef Danter het volgende:
[..]
ik geloof dat ik 48 minuten als eindtijd heb opgegeven.. dat moet ik zonder de wandelen in een relaxed tempo sowieso redden haha!
jij doet ook mee toch? welk startvak sta jij?
Ik doe ook de run to the start training die ze erbij aanbieden en ik moet zeggen dat die wel heel fijn is."De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Oh grappig! collega van mij loopt ook mee.. maar die heeft een eindtijd van 1 uur opgegeven dus die zie ik denk ik sowieso niet.. tegen die tijd maar even startvakken afstemmenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:49 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Ik heb 45 minuten opgegeven dus afhankelijk van hoe ze indelen zouden we theoretisch in hetzelfde vak kunnen staan.
Ik doe ook de run to the start training die ze erbij aanbieden en ik moet zeggen dat die wel heel fijn is.?
![]()
Is goed, als was het maar om even te kunnen zwaaien naar elkaar.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:51 schreef Danter het volgende:
[..]
Oh grappig! collega van mij loopt ook mee.. maar die heeft een eindtijd van 1 uur opgegeven dus die zie ik denk ik sowieso niet.. tegen die tijd maar even startvakken afstemmen?
Misschien zachtjes rekken? En voorzichtig zijn. Hopelijk maar spierpijn. Achillespees au is niet tof!quote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:40 schreef Quoi het volgende:
Iemand dit ooit gehad en baat gehad bij koelen oid? Sowieso heb ik tot vrijdagavond rust.
Grieperige gevoel is na een dagje complete rust weer weg, dát is weer mooi. Nu mezelf bijeenrapen voor werk. Vanaf morgen beide collega's op vakantie en wat rust id tent gelukkig
Wel fijn dat je niet meer grieperig bent
Ik ga vanmiddag naar de kapper. Haar moet korter want gedoe met steeds wassen na het sporten enzo. Bleh!Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Die snelwandelt hem?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:51 schreef Danter het volgende:
[..]
Oh grappig! collega van mij loopt ook mee.. maar die heeft een eindtijd van 1 uur opgegeven dus die zie ik denk ik sowieso niet.. tegen die tijd maar even startvakken afstemmen?
Ik ben helaas ervaringsdeskundige mbt achillespezenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:40 schreef Quoi het volgende:
Grieperige gevoel is na een dagje complete rust weer weg, dát is weer mooi. Nu mezelf bijeenrapen voor werk. Vanaf morgen beide collega's op vakantie en wat rust id tent gelukkig![]()
Het zijn lastige dingen en ik zou er dan ook erg voorzichtig mee zijn. Koelen kan volgens mij goed werken, maar het is aan te raden even rust te houden totdat de pijntjes verdwenen zijn.
Zegt iemand die bij opkomende overbelastingsverschijnselen stug is door blijven lopen en nu na een jaar nog steeds met onwillende achillespezen zit.
En de overbekende oefening op de trap kan ook werken:
http://www.fysioplein.nl/nl/oefeningen/detail/224/416
[ Bericht 5% gewijzigd door Mr.B. op 07-08-2014 10:00:57 ]![]()
Nee, die heeft haar tijd veilig ingesteld maar moet nu voor straf de eerste km's zigzaggen tussen allemaal mensen door tot ze in de goede tijdzone zit.quote:
Mijn collega loopt ook mee, die staat bij mij in het 45 minuten vak.
Heel begrijpelijk, het is een mooi gebied.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:46 schreef Guppyfriend het volgende:
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:24 schreef flipsen het volgende:
Die stream doet het ook echt met iedereen he?![]()
Ik baal alleen dat ik niet met Swets gelopen heb. Dat krijg ik niet meer gepland.
Maar ik vind het leuk om bij andere hun route te lopen. Meestal krijg je dan toch "de mooiste" route te zien. En Nederland is erg mooi![]()
![]()
gemeenquote:ze schreef zich in toen ze nog maar net was begonnen met hardlopen (ze wilde t shirt graag) dus ik denk dat ze bang was dat ze t sowieso niet ging halen..
![]()
Ik heb zelf wel aantal keren gekoeld afgelopen maanden, maar heb er eigenlijk niet van gemerkt (niet positief of negatief).quote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:40 schreef Quoi het volgende:
Moest van fysio ook de oefening doen die Mr.B. vermeld, roeien en lunges.
Maar waarschijnlijk is het bij jou nu gewoon even rust houden en dan moet het goed komen denk ik.![]()
Ah ok, dan heb ik niks gezegd. Als je net begint kan je het nog niet inschatten inderdaad.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:01 schreef Danter het volgende:
[..]
gemeenze schreef zich in toen ze nog maar net was begonnen met hardlopen (ze wilde t shirt graag) dus ik denk dat ze bang was dat ze t sowieso niet ging halen..
Thanks voor de tips, peeps
Zo met een HM voor de deur en weer in de flow was ik geneigd om niet te gaan strandtrainen. Geen risico enzo. Maarja, het was zo leuk. Ik ga kijken hoe 'ie vrijdagavond voelt.
Murmeli kapper ja? Ik vind lang haar alleen maar makkelijk met sporten. Staart en klaar.
Maar korter haar is weer leuker.![]()
Strandlopen is trouwens altijd wel een zware belasting voor de achillespezen, dus dat je daarna wat last hebt, hoeft nog niet altijd iets ernstigs te betekenen![]()
Dat is een fijne geruststellingquote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:23 schreef Mr.B. het volgende:
Strandlopen is trouwens altijd wel een zware belasting voor de achillespezen, dus dat je daarna wat last hebt, hoeft nog niet altijd iets ernstigs te betekenenIk ga daar stiekem maar vanuit. Voelde 'm er alleen "inschieten"
![]()
Dat zand had ook best wat minder mul en hoog gekund. Amateurs daar.![]()
Heuveltraining en KT aan het combineren vandaag: volle rolcontainers een helling opduwen
Meh, door omstandigheden zijn ze nu pas begonnen met m'n assessment plannen. Dat ze even opschieten, want ik heb een leuke woning gezien![]()
![]()
Was jij in het zwart?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:43 schreef Nat-Water het volgende:
Vakantie is weer voorbij, gisteren even een loopje gedaan om te kijken hoe mijn conditie ervoor stond (niet goed, niet slecht.. laten we het erop houden dat het weer onwennig was!) en morgen weer serieus beginnen!Zin in!
Het eerste doel is nu weer rustig opbouwen om 10km te hobbelen. Dan zien we vanaf dat punt weer verder.![]()
Gisteren toch in 10min 1,26km gelopen.
Gaat langzaam weer goede kant op.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique![]()
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:57 schreef McTwente het volgende:
[..]
En voor degenen met wie ik geen Facebook-vriendjes ben:Ik heb ook z'n filmpje voorbij zien komen van een vriend van mijn die in de vijver om de hoek sprong. Echt briljant!
Nog meer fok-ers in Zaandamquote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:44 schreef Daph_ het volgende:
@mossel mag ik in de OP?
Damloop by night 20 september 2014
Daph_ - 4 EM
Whoopquote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:00 schreef Nanook24 het volgende:
[..]Ik heb ook z'n filmpje voorbij zien komen van een vriend van mijn die in de vijver om de hoek sprong. Echt briljant!
[..]
Nog meer fok-ers in Zaandam![]()
Tis praktisch bij mij om de hoek dus de beslissing was snel genomen![]()
![]()
Ik moet nog even kijken hoe ik er kom. Ik hoop dat er pendels zullen rijden vanaf het Zaans museum. Dat zou voor mij het handigst zijn.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:04 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Whoop![]()
Tis praktisch bij mij om de hoek dus de beslissing was snel genomen"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Zo, laatste training gehad voor mijn fietsvakantie. Blijft niet mijn lievelings, die wisselduurloop. Best lastig om elke keer in een goed ritme te komen in de nieuwe zone. TIjden vliegen ook een beetje alle kanten op. Maar goed, de statistieken zijn verder wel oke en de kms zitten weer in de benen. Nu kijken of ik mijn duurconditie op de fiets wat kan bijhouden/vergroten en dan nog 2 maandjes knallen als ik terug ben!
https://www.endomondo.com/workouts/386657894/11367364
Strava zegt trouwens 5.58 gemiddeld. Zal wel door de autopause komen, maar toch best een verschil.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Whoop whoop! gezellig!quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:04 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Whoop![]()
Tis praktisch bij mij om de hoek dus de beslissing was snel genomen![]()
Edit: welke eindtijd heb jij opgegeven?
Heb stiekem nog nooit bewust een fokker in t echt gezien
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 07-08-2014 11:20:46 ]![]()
Zwart broekje hooguit. Over het algemeen draag ik een wit shirt, zwart broekje, blauw/grijze schoenen.quote:
Vanochtend 1e training van mijn opbouwschema gedaan. Heerlijk gelopen. Het was een intervaltraining, dat ging niet zo goed (kon het tempo niet vinden). Wel de route verkeerd ingeschat. Aan het einde van de cooldown stond ik nog aan de andere kant van de stad. Dat was toch iets meer uitlopen dan ik in eerste instantie had gepland
https://www.endomondo.com/workouts/386543211/16272361Oh.![]()
Andere ondergrond en belasting dan normaal, komt vast wel goed.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:26 schreef Quoi het volgende:
[..]
Dat is een fijne geruststellingIk ga daar stiekem maar vanuit. Voelde 'm er alleen "inschieten"
![]()
Dat zand had ook best wat minder mul en hoog gekund. Amateurs daar.
Zelf vanavond ook weer een ander loopje. We gaan met de groep naar het Maliskampse Bos achter Rosmalen. 2x (5-7-5 D3) op het programma. Zal alles bij elkaar wel weer een kilometer of 11 worden.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Dan kwam ik iemand anders tegen dinsdagavond. Jij liep ook een stuk eerder die dag, zag ik.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:26 schreef Nat-Water het volgende:
[..]
Zwart broekje hooguit. Over het algemeen draag ik een wit shirt, zwart broekje, blauw/grijze schoenen.![]()
vanaf wanneer zijn jullie evt begonnen met 2 dagen achter elkaar te lopen? Ik kom deze week ivm een weekendje weg namelijk niet zo lekker uit..![]()
Pas na ruim twee jaar ofzo. Maar als het een keer niet uitkomt, kan je toch ook gewoon een keer overslaan? Is ook geen probleem hoor. Herstel is zeker in het begin heel erg belangrijk.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:43 schreef Danter het volgende:
vanaf wanneer zijn jullie evt begonnen met 2 dagen achter elkaar te lopen? Ik kom deze week ivm een weekendje weg namelijk niet zo lekker uit..Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Die TT spreekt wel uit hoe voor mij het hardlopen de komende tijd eruit gaat zien. Mijn trainingen zullen bijna allemaal op lage hartslag gelopen gaan worden, om de adrenaline productie niet te veel te laten stijgen en mijn lever zo ondersteuning te geven. Dit gaat zeker een maand het plan zijn, dan weet ik hoop ik meer over de stand van zaken in mijn darmen en rondom mijn lever
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Volgens de website gaan er pendels vanaf het station van Zaandam, vanaf Amsterdam CS en vanaf Hoog Tij, Zaans Museum staat er niet bij helaas..quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:07 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Ik moet nog even kijken hoe ik er kom. Ik hoop dat er pendels zullen rijden vanaf het Zaans museum. Dat zou voor mij het handigst zijn.![]()
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:20 schreef Danter het volgende:
[..]
Whoop whoop! gezellig!![]()
Edit: welke eindtijd heb jij opgegeven?
Heb stiekem nog nooit bewust een fokker in t echt gezien
Ik heb geen idee welke tijd ik heb opgegevenik dacht dat het wel in m'n bevestigingsmail zou staan, maar niet dus. Ik gok ergens tussen 40-45 minuten? *wilde gooi*
![]()
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:03 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Volgens de website gaan er pendels vanaf het station van Zaandam, vanaf Amsterdam CS en vanaf Hoog Tij, Zaans Museum staat er niet bij helaas..Dan ga ik wel met de trein...
Succes met die aanpak.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:49 schreef MaleDuck het volgende:
Die TT spreekt wel uit hoe voor mij het hardlopen de komende tijd eruit gaat zien. Mijn trainingen zullen bijna allemaal op lage hartslag gelopen gaan worden, om de adrenaline productie niet te veel te laten stijgen en mijn lever zo ondersteuning te geven. Dit gaat zeker een maand het plan zijn, dan weet ik hoop ik meer over de stand van zaken in mijn darmen en rondom mijn leverBlijft rot als je lichaam je beperkingen op legt, vervelend!
Al is langzaam trainen vrij goed voor je, goed aan die basis werken qua conditie, hoef je echt niet slechter van te worden!Al is het wel jammer dat je de adrenaline moet mijden ja, want soms is racen heerlijk!
Jack does it in real time...![]()
Tja, plus dat langzaam lopen niet echt in mijn natuur zit... lage hartslag houden vind ik erg lastig, dus voor mij wordt het een flinke uitdaging en merk dat ik ook niet boordevol motivatie zit om te gaan...quote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:08 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Succes met die aanpak.Blijft rot als je lichaam je beperkingen op legt, vervelend!
Al is langzaam trainen vrij goed voor je, goed aan die basis werken qua conditie, hoef je echt niet slechter van te worden!Al is het wel jammer dat je de adrenaline moet mijden ja, want soms is racen heerlijk!
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Wat waren je rondetijden?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:32 schreef Guard het volgende:
Heuveltraining en KT aan het combineren vandaag: volle rolcontainers een helling opduwen
Die "omstandigheden" zijn een ander woord voor "Het is tussen Koningsdag en half september, dan gebeurt er vrijwel niets in dit land."quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:32 schreef hatsaflats het volgende:
Meh, door omstandigheden zijn ze nu pas begonnen met m'n assessment plannen.
Waar heb je een leuk huis gezien (wijk)?![]()
Nieuw Waldeck.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:40 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Die "omstandigheden" zijn een ander woord voor "Het is tussen Koningsdag en half september, dan gebeurt er vrijwel niets in dit land."
Waar heb je een leuk huis gezien (wijk)?![]()
Motivatie nodig?![]()
http://www.telegraaf.nl/g(...)ning_drawing___.html
![]()
PS ik moet mezelf ook eens gaan motiveren
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]![]()
Ik kom haar blog de laatste dagen echt overal tegen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:51 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Motivatie nodig?![]()
http://www.telegraaf.nl/g(...)ning_drawing___.html
![]()
PS ik moet mezelf ook eens gaan motiveren
En zo "nieuw" is het niet. Er bestaan bijv. al langere tijd apps hiervoor. Maar omdat zij een paar piemels heeft getekend is ze "hot news". Ik snap dat niet.
/ouwezeur![]()
ouwezeurquote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:59 schreef streamnl het volgende:
[..]
Ik kom haar blog de laatste dagen echt overal tegen.
En zo "nieuw" is het niet. Er bestaan bijv. al langere tijd apps hiervoor. Maar omdat zij een paar piemels heeft getekend is ze "hot news". Ik snap dat niet.
/ouwezeur![]()
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]![]()
Bwuuuhhh, wat een weer tussen Utrecht en Den Haag
Hoop dat het aan de kust niet zo regent en onweert, want dan ga ik straks m'n training van gister inhalen.
Ergste koppijn is voorbij en met een beetje snotterig hoofd kan ik best lopen
Strakblauw hierquote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:09 schreef Yuki het volgende:
Hoop dat het aan de kust niet zo regent en onweert, want dan ga ik straks m'n training van gister inhalen.
Ergste koppijn is voorbij en met een beetje snotterig hoofd kan ik best lopenTrek eens aan mijn vinger?
Regen? Onweer?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:09 schreef Yuki het volgende:
Ergste koppijn is voorbij en met een beetje snotterig hoofd kan ik best lopen
Niets dan blauwe luchten en zonneschijn hier in het Haagse!![]()
Yeah!quote:Weer een bevestiging dat het goed is dat ik van Utrecht naar Den Haag verhuisd benquote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:18 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Regen? Onweer?
Niets dan blauwe luchten en zonneschijn hier in het Haagse!
Ik zie de lol er ook niet echt, of nou ja, echt niet, eigenlijk van inquote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:59 schreef streamnl het volgende:
[..]
Ik kom haar blog de laatste dagen echt overal tegen.
/ouwezeur
Ja doei.![]()
Jep, die buienstrook heeft Den Haag inderdaad gemist, zag er wel grappig uit hier in Rotterdam, Den Haag als verlichtte stad aan de horizon terwijl het hier regende (kijk vanaf kantoor op de 20e etage nu uit in de richting van Den Haagquote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:18 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Regen? Onweer?
Niets dan blauwe luchten en zonneschijn hier in het Haagse!
Het valt wel op dat het aantal mensen dat in Den Haag woont, gaat wonen, gewoond heeft, of waarvan een zus in Den Haag woont, hier oververtegenwoordigd is. En dan zijn er klaarblijkelijk ook nog mensen die de hele dag naar Den Haag kunnen kijken.
Den Haag![]()
![]()
Ik zie mezelf er echt niet meer wonen. En ik heb er toch echt 23 jaar gewoond.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:42 schreef Mr.B. het volgende:
Het valt wel op dat het aantal mensen dat in Den Haag woont, gaat wonen, gewoond heeft, of waarvan een zus in Den Haag woont, hier oververtegenwoordigd is. En dan zijn er klaarblijkelijk ook nog mensen die de hele dag naar Den Haag kunnen kijken.
Den HaagJa doei.![]()
Ik heb kort in Den Haag op kamers gezeten, in de schilderswijk![]()
Daarna verhuisd naar Rijswijk. Wel veel naar Scheveningen geweest met lijn 1 die voor de deur stopte, maar toen liep ik nog niet hard. Had ik toen maar begonnen![]()
![]()
Ik heb wel zin om in Den Haag te komen wonenAlkmaar heb ik nu wel gezien. Het idee dat Bergen en Schoorl om de hoek zijn ga ik wel een beetje missen, maar ik ga zo weinig die kant op dat dat eigenlijk ook niet echt uitmaakt
![]()
![]()
Vriendje in den haag: checkquote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:42 schreef Mr.B. het volgende:
Den Haag
En ik werk er.
En het ligt op fietsafstand en als ik nog effe blijf trainen op loopafstand (24km)Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Waar kom je oorspronkelijk vandaan?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:57 schreef hatsaflats het volgende:
Ik heb wel zin om in Den Haag te komen wonenAlkmaar heb ik nu wel gezien. Het idee dat Bergen en Schoorl om de hoek zijn ga ik wel een beetje missen, maar ik ga zo weinig die kant op dat dat eigenlijk ook niet echt uitmaakt
Het is dan ook het epische centrum van ons universumquote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:42 schreef Mr.B. het volgende:
Den Haag![]()
Trek eens aan mijn vinger?
Bij Den Haag ligt Meijendel. Dat is echt niets minder.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:57 schreef hatsaflats het volgende:
Het idee dat Bergen en Schoorl om de hoek zijn ga ik wel een beetje missen, maar ik ga zo weinig die kant op dat dat eigenlijk ook niet echt uitmaakt![]()
Uit een dorpje tussen Den Helder en Schagenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:03 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Waar kom je oorspronkelijk vandaan?![]()
![]()
Niet mee eens. Meijendel is mooi, maar de Schoorlse Duinen zijn nog wel een stukkie groter.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:05 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Bij Den Haag ligt Meijendel. Dat is echt niets minder.
Maar jij loopt natuurlijk geen lange afstanden, dus je bent niet echt veeleisend wat dat betreft.![]()
mn moeder is een hagenesequote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:42 schreef Mr.B. het volgende:
Den Haag
Ecosia
Den Haag! daar werkte ik vroeger .. kom oorspronkelijk uit omgeving Leiden.. nu ondertussen verhuisd naar het Amsterdamse![]()
Korte tijd in een heel klein huisje in (of 'op') Scheveningen gewoond. Hele goede herinneringen aan
Nu woon ik alsnog bij een halte van tram 1, dus da's best acceptabel.![]()
en ik heb nog wel een heel mooie soort van hockystick c.q.. lintworm voor je gemaakt..quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik zie de lol er ook niet echt, of nou ja, echt niet, eigenlijk van in
https://www.endomondo.com/workouts/386446770/3690596Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
huisje in bussum kopen?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:10 schreef YUR het volgende:
Nja, Den Haag. We zouden er best weg willen gaanInorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
huren dan?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:13 schreef YUR het volgende:
[..]
Neuhhh. Dit huisje te koop zetten heeft voorlopig ook geen zin
Ecosia
Sja. Den Haag...
Ik werk me het schompes, omdat mensen in Den Haag al mijn geld willen...Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
In Nederland zou ik graag in de buurt van Schoorl/Bergen willen wonen.
Buitenland staat Schotland en Italie bovenaan mijn lijst. Maar mijn vrouw wil niet zo ver weg van haar ouders wonen.![]()
![]()
de roverheidquote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:13 schreef mosselmossel het volgende:
Sja. Den Haag...
Ik werk me het schompes, omdat mensen in Den Haag al mijn geld willen...Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
dan verhuis je die toch mee?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:14 schreef streamnl het volgende:
Buitenland staat Schotland en Italie bovenaan mijn lijst. Maar mijn vrouw wil niet zo ver weg van haar ouders wonen.Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Ja, gezellig, lekker een boerderij in schotland met een converted barn voor de schoonouders.quote:
Ja doei.![]()
Die willen ook niet weg.quote:
"Waarom verhuizen, iedereen die we kennen wonen in dr buurt".
(Dat zou voor mij een reden zijn om juist te verhuizen)
![]()
idd jaquote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:17 schreef streamnl het volgende:
[..]
Die willen ook niet weg.
"Waarom verhuizen, iedereen die we kennen wonen in dr buurt".
(Dat zou voor mij een reden zijn om juist te verhuizen)
Ecosia
Schotlandquote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:14 schreef streamnl het volgende:
Buitenland staat Schotland en Italie bovenaan mijn lijst. Maar mijn vrouw wil niet zo ver weg van haar ouders wonen.![]()
Zat juist van de week nog eens te kijken naar de Coast to Coast. Dat lijkt me echt zo waanzinnig om te doen![]()
![]()
Wel een beetje die omgeving dusquote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:06 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Uit een dorpje tussen Den Helder en Schagen
Dacht dat het centimeters waren.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:35 schreef Wolve000 het volgende:
Vanavond een social event met de club. Maar wel met eerst een stukje lopen.
[ afbeelding ]![]()
![]()
T.o.v. jou loop ik oneindig veel langere afstanden.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:07 schreef pijll het volgende:
Maar jij loopt natuurlijk geen lange afstanden, dus je bent niet echt veeleisend wat dat betreft.
@YUR: waar zouden jullie dán willen wonen?![]()
Ik moest vroeger af en toe verplicht mee de hond uitlaten in Schoorl. Een half uur wandelen. Dat vond ik echt superstomquote:Maar de omgeving waar ik vandaan kom is dus wel echt lelijke polder.
![]()
Ik heb een zus die in DH heeft gewoond en oud-huisgenoot woont er nu, zodat ik er nog wel eens kom, maar buiten de CPC heb ik zelf eigenlijk helemaal niets met DH.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:42 schreef Mr.B. het volgende:
Den HaagMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Das Engeland he, de Coast to Coast. Geen Schotland.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:27 schreef Arquero het volgende:
[..]
Schotland![]()
Zat juist van de week nog eens te kijken naar de Coast to Coast. Dat lijkt me echt zo waanzinnig om te doenMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Deze bedoel ik, vanaf Invernessquote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:53 schreef Guard het volgende:
[..]
Das Engeland he, de Coast to Coast. Geen Schotland.
http://www.ratracecoasttocoast.com/course/![]()
Mja. Dan ben je klein en is alles dat moet stomquote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:39 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik moest vroeger af en toe verplicht mee de hond uitlaten in Schoorl. Een half uur wandelen. Dat vond ik echt superstomMaar de omgeving waar ik vandaan kom is dus wel echt lelijke polder.
![]()
Ik vond de polders daar ook leuk
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:39 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
T.o.v. jou loop ik oneindig veel langere afstanden.
Gelukkig! Heb ik toch een HM trainingsmaatje
Woon in omgeving Leiden, is meer polder maar alles wel makkelijk bereikbaarquote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:42 schreef Mr.B. het volgende:
Den Haag
DH vroeger de standaard stad om uit te gaan of bios te bezoeken.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique![]()
Owh, ik dacht die van Wainwright...quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:54 schreef Arquero het volgende:
[..]
Deze bedoel ik, vanaf Inverness
http://www.ratracecoasttocoast.com/course/
My mistake
In polders begint mijn geestelijke toestand spontaan te ontbinden. Ik vind het zo saai. Ellenlange open stukken met ellenlange rechte paden.![]()
Polder..quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:55 schreef Solique het volgende:
[..]
Woon in omgeving Leiden, is meer polder maar alles wel makkelijk bereikbaarlekker lopen door de polder.. in alle rust.. lekker vlak.. gezellige koetjes en kassen.. als ik bij mijn ouders ben dan vind ik het heerlijk! Ben wat dat betreft wel echt een kind van de Polder haha hoewel in nu lopen in het Centrum van Amsterdam ook super leuk vind!
edit: Help! geen idee hoe een nieuw topic te openen op mijn telefoon..!
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 07-08-2014 16:04:27 ]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: