Was jij in het zwart?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:43 schreef Nat-Water het volgende:
Vakantie is weer voorbij, gisteren even een loopje gedaan om te kijken hoe mijn conditie ervoor stond (niet goed, niet slecht.. laten we het erop houden dat het weer onwennig was!) en morgen weer serieus beginnen!Zin in!
Het eerste doel is nu weer rustig opbouwen om 10km te hobbelen. Dan zien we vanaf dat punt weer verder.
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:57 schreef McTwente het volgende:
[..]
En voor degenen met wie ik geen Facebook-vriendjes ben:
Nog meer fok-ers in Zaandamquote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:44 schreef Daph_ het volgende:
@mossel mag ik in de OP?
Damloop by night 20 september 2014
Daph_ - 4 EM
Whoopquote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:00 schreef Nanook24 het volgende:
[..]Ik heb ook z'n filmpje voorbij zien komen van een vriend van mijn die in de vijver om de hoek sprong. Echt briljant!
[..]
Nog meer fok-ers in Zaandam
Ik moet nog even kijken hoe ik er kom. Ik hoop dat er pendels zullen rijden vanaf het Zaans museum. Dat zou voor mij het handigst zijn.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:04 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Whoop![]()
Tis praktisch bij mij om de hoek dus de beslissing was snel genomen
Whoop whoop! gezellig!quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:04 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Whoop![]()
Tis praktisch bij mij om de hoek dus de beslissing was snel genomen
Zwart broekje hooguit. Over het algemeen draag ik een wit shirt, zwart broekje, blauw/grijze schoenen.quote:
Andere ondergrond en belasting dan normaal, komt vast wel goed.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:26 schreef Quoi het volgende:
[..]
Dat is een fijne geruststellingIk ga daar stiekem maar vanuit. Voelde 'm er alleen "inschieten"
![]()
Dat zand had ook best wat minder mul en hoog gekund. Amateurs daar.
Dan kwam ik iemand anders tegen dinsdagavond. Jij liep ook een stuk eerder die dag, zag ik.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:26 schreef Nat-Water het volgende:
[..]
Zwart broekje hooguit. Over het algemeen draag ik een wit shirt, zwart broekje, blauw/grijze schoenen.
Pas na ruim twee jaar ofzo. Maar als het een keer niet uitkomt, kan je toch ook gewoon een keer overslaan? Is ook geen probleem hoor. Herstel is zeker in het begin heel erg belangrijk.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:43 schreef Danter het volgende:
vanaf wanneer zijn jullie evt begonnen met 2 dagen achter elkaar te lopen? Ik kom deze week ivm een weekendje weg namelijk niet zo lekker uit..
Volgens de website gaan er pendels vanaf het station van Zaandam, vanaf Amsterdam CS en vanaf Hoog Tij, Zaans Museum staat er niet bij helaas..quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:07 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Ik moet nog even kijken hoe ik er kom. Ik hoop dat er pendels zullen rijden vanaf het Zaans museum. Dat zou voor mij het handigst zijn.
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:20 schreef Danter het volgende:
[..]
Whoop whoop! gezellig!![]()
Edit: welke eindtijd heb jij opgegeven?
Heb stiekem nog nooit bewust een fokker in t echt gezien
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:03 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Volgens de website gaan er pendels vanaf het station van Zaandam, vanaf Amsterdam CS en vanaf Hoog Tij, Zaans Museum staat er niet bij helaas..
Succes met die aanpak.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:49 schreef MaleDuck het volgende:
Die TT spreekt wel uit hoe voor mij het hardlopen de komende tijd eruit gaat zien. Mijn trainingen zullen bijna allemaal op lage hartslag gelopen gaan worden, om de adrenaline productie niet te veel te laten stijgen en mijn lever zo ondersteuning te geven. Dit gaat zeker een maand het plan zijn, dan weet ik hoop ik meer over de stand van zaken in mijn darmen en rondom mijn lever
Tja, plus dat langzaam lopen niet echt in mijn natuur zit... lage hartslag houden vind ik erg lastig, dus voor mij wordt het een flinke uitdaging en merk dat ik ook niet boordevol motivatie zit om te gaan...quote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:08 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Succes met die aanpak.Blijft rot als je lichaam je beperkingen op legt, vervelend!
Al is langzaam trainen vrij goed voor je, goed aan die basis werken qua conditie, hoef je echt niet slechter van te worden!Al is het wel jammer dat je de adrenaline moet mijden ja, want soms is racen heerlijk!
Wat waren je rondetijden?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:32 schreef Guard het volgende:
Heuveltraining en KT aan het combineren vandaag: volle rolcontainers een helling opduwen
Die "omstandigheden" zijn een ander woord voor "Het is tussen Koningsdag en half september, dan gebeurt er vrijwel niets in dit land."quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:32 schreef hatsaflats het volgende:
Meh, door omstandigheden zijn ze nu pas begonnen met m'n assessment plannen.
Nieuw Waldeck.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:40 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Die "omstandigheden" zijn een ander woord voor "Het is tussen Koningsdag en half september, dan gebeurt er vrijwel niets in dit land."
Waar heb je een leuk huis gezien (wijk)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |