Ik kom haar blog de laatste dagen echt overal tegen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:51 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Motivatie nodig?![]()
http://www.telegraaf.nl/g(...)ning_drawing___.html
![]()
PS ik moet mezelf ook eens gaan motiveren
ouwezeurquote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:59 schreef streamnl het volgende:
[..]
Ik kom haar blog de laatste dagen echt overal tegen.
En zo "nieuw" is het niet. Er bestaan bijv. al langere tijd apps hiervoor. Maar omdat zij een paar piemels heeft getekend is ze "hot news". Ik snap dat niet.
/ouwezeur
Strakblauw hierquote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:09 schreef Yuki het volgende:
Bwuuuhhh, wat een weer tussen Utrecht en Den Haag
Hoop dat het aan de kust niet zo regent en onweert, want dan ga ik straks m'n training van gister inhalen.
Ergste koppijn is voorbij en met een beetje snotterig hoofd kan ik best lopen
Regen? Onweer?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:09 schreef Yuki het volgende:
Bwuuuhhh, wat een weer tussen Utrecht en Den Haag
Hoop dat het aan de kust niet zo regent en onweert, want dan ga ik straks m'n training van gister inhalen.
Ergste koppijn is voorbij en met een beetje snotterig hoofd kan ik best lopen
Yeah!quote:
Weer een bevestiging dat het goed is dat ik van Utrecht naar Den Haag verhuisd benquote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:18 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Regen? Onweer?
Niets dan blauwe luchten en zonneschijn hier in het Haagse!
Ik zie de lol er ook niet echt, of nou ja, echt niet, eigenlijk van inquote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:59 schreef streamnl het volgende:
[..]
Ik kom haar blog de laatste dagen echt overal tegen.
En zo "nieuw" is het niet. Er bestaan bijv. al langere tijd apps hiervoor. Maar omdat zij een paar piemels heeft getekend is ze "hot news". Ik snap dat niet.
/ouwezeur
Jep, die buienstrook heeft Den Haag inderdaad gemist, zag er wel grappig uit hier in Rotterdam, Den Haag als verlichtte stad aan de horizon terwijl het hier regende (kijk vanaf kantoor op de 20e etage nu uit in de richting van Den Haagquote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:18 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Regen? Onweer?
Niets dan blauwe luchten en zonneschijn hier in het Haagse!
Ik zie mezelf er echt niet meer wonen. En ik heb er toch echt 23 jaar gewoond.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:42 schreef Mr.B. het volgende:
Het valt wel op dat het aantal mensen dat in Den Haag woont, gaat wonen, gewoond heeft, of waarvan een zus in Den Haag woont, hier oververtegenwoordigd is. En dan zijn er klaarblijkelijk ook nog mensen die de hele dag naar Den Haag kunnen kijken.
Den Haag
Vriendje in den haag: checkquote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:42 schreef Mr.B. het volgende:
Het valt wel op dat het aantal mensen dat in Den Haag woont, gaat wonen, gewoond heeft, of waarvan een zus in Den Haag woont, hier oververtegenwoordigd is. En dan zijn er klaarblijkelijk ook nog mensen die de hele dag naar Den Haag kunnen kijken.
Den Haag
Waar kom je oorspronkelijk vandaan?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:57 schreef hatsaflats het volgende:
Ik heb wel zin om in Den Haag te komen wonenAlkmaar heb ik nu wel gezien. Het idee dat Bergen en Schoorl om de hoek zijn ga ik wel een beetje missen, maar ik ga zo weinig die kant op dat dat eigenlijk ook niet echt uitmaakt
Het is dan ook het epische centrum van ons universumquote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:42 schreef Mr.B. het volgende:
Den Haag
Bij Den Haag ligt Meijendel. Dat is echt niets minder.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:57 schreef hatsaflats het volgende:
Het idee dat Bergen en Schoorl om de hoek zijn ga ik wel een beetje missen, maar ik ga zo weinig die kant op dat dat eigenlijk ook niet echt uitmaakt
Uit een dorpje tussen Den Helder en Schagenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:03 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Waar kom je oorspronkelijk vandaan?
Niet mee eens. Meijendel is mooi, maar de Schoorlse Duinen zijn nog wel een stukkie groter.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:05 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Bij Den Haag ligt Meijendel. Dat is echt niets minder.
mn moeder is een hagenesequote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:42 schreef Mr.B. het volgende:
Den Haag
en ik heb nog wel een heel mooie soort van hockystick c.q.. lintworm voor je gemaakt..quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik zie de lol er ook niet echt, of nou ja, echt niet, eigenlijk van in
huisje in bussum kopen?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:10 schreef YUR het volgende:
Nja, Den Haag. We zouden er best weg willen gaan
huren dan?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:13 schreef YUR het volgende:
[..]
Neuhhh. Dit huisje te koop zetten heeft voorlopig ook geen zin
de roverheidquote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:13 schreef mosselmossel het volgende:
Sja. Den Haag...
Ik werk me het schompes, omdat mensen in Den Haag al mijn geld willen...
dan verhuis je die toch mee?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:14 schreef streamnl het volgende:
In Nederland zou ik graag in de buurt van Schoorl/Bergen willen wonen.
Buitenland staat Schotland en Italie bovenaan mijn lijst. Maar mijn vrouw wil niet zo ver weg van haar ouders wonen.
Ja, gezellig, lekker een boerderij in schotland met een converted barn voor de schoonouders.quote:
Die willen ook niet weg.quote:
idd jaquote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:17 schreef streamnl het volgende:
[..]
Die willen ook niet weg.
"Waarom verhuizen, iedereen die we kennen wonen in dr buurt".
(Dat zou voor mij een reden zijn om juist te verhuizen)
Schotlandquote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:14 schreef streamnl het volgende:
In Nederland zou ik graag in de buurt van Schoorl/Bergen willen wonen.
Buitenland staat Schotland en Italie bovenaan mijn lijst. Maar mijn vrouw wil niet zo ver weg van haar ouders wonen.
Wel een beetje die omgeving dusquote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:06 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Uit een dorpje tussen Den Helder en Schagen
Dacht dat het centimeters waren.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:35 schreef Wolve000 het volgende:
Vanavond een social event met de club. Maar wel met eerst een stukje lopen.
[ afbeelding ]
T.o.v. jou loop ik oneindig veel langere afstanden.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:07 schreef pijll het volgende:
Maar jij loopt natuurlijk geen lange afstanden, dus je bent niet echt veeleisend wat dat betreft.
Ik moest vroeger af en toe verplicht mee de hond uitlaten in Schoorl. Een half uur wandelen. Dat vond ik echt superstomquote:
Ik heb een zus die in DH heeft gewoond en oud-huisgenoot woont er nu, zodat ik er nog wel eens kom, maar buiten de CPC heb ik zelf eigenlijk helemaal niets met DH.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:42 schreef Mr.B. het volgende:
Den Haag
Das Engeland he, de Coast to Coast. Geen Schotland.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:27 schreef Arquero het volgende:
[..]
Schotland![]()
Zat juist van de week nog eens te kijken naar de Coast to Coast. Dat lijkt me echt zo waanzinnig om te doen
Deze bedoel ik, vanaf Invernessquote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:53 schreef Guard het volgende:
[..]
Das Engeland he, de Coast to Coast. Geen Schotland.
Mja. Dan ben je klein en is alles dat moet stomquote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:39 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik moest vroeger af en toe verplicht mee de hond uitlaten in Schoorl. Een half uur wandelen. Dat vond ik echt superstomMaar de omgeving waar ik vandaan kom is dus wel echt lelijke polder.
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:39 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
T.o.v. jou loop ik oneindig veel langere afstanden.
Woon in omgeving Leiden, is meer polder maar alles wel makkelijk bereikbaarquote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:42 schreef Mr.B. het volgende:
Den Haag
Owh, ik dacht die van Wainwright...quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:54 schreef Arquero het volgende:
[..]
Deze bedoel ik, vanaf Inverness
http://www.ratracecoasttocoast.com/course/
Polder..quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:55 schreef Solique het volgende:
[..]
Woon in omgeving Leiden, is meer polder maar alles wel makkelijk bereikbaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |