abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143115009

Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 2 hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) :
Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it!
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur EERST even een PM/DM naar mosselmossel en meld je DAARNA aan op Endomondo :)

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellen
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2014 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Ten commandments for the runner
SPOILER: Why we run
SPOILER: Blogs van enkele vaste posters

[ Bericht 0% gewijzigd door mosselmossel op 07-08-2014 11:26:13 ]
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_143115306
Mijn snelste (vlakke) km is 4:14 en daarna ontplof ik.
pi_143115355
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 08:34 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Je hoeft er ook niet voor te trainen. Af en toe is het gewoon leuk om eens te kijken hoe snel je 1km kan afleggen, en zolang je gewoon je eigen ding doet zal je daar ook zeker wel een verbetering in zien. En jij kan zeker sneller dan 3'50, denk als jij alleen 1km loopt je wel richting of onder de 3'30 kunt komen.
Dat zie ik niet snel gebeuren, dat ik maar 1 km ga lopen :P
Qua snelheid heb ik andere doelen, met name op de 10 km, 10 EM en de HM.
Daar heb ik wat tijden in gedachten die ik dit en volgend jaar hoop te kunnen lopen (na Berlijn uiteraard).
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  woensdag 6 augustus 2014 @ 09:26:16 #4
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_143115358
De mijne 4.50...
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 6 augustus 2014 @ 09:29:10 #5
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_143115414
Snelste km? 5:31 in Endomondo maar dat kan volgens mij niet :')
dus ik houd het op 7 min :P
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_143115450
De meesten hier kunnen stukken sneller dan ze denken als ze echt 1 kilometer op de baan zouden lopen, ben ik van overtuigd!

Al doet dat wel vrij veel zeer, zo kort maximaal gaan. Als ik op snelheid train zou < 3 mins wel weer moeten lukken denk, nu zit in m'n 5 km PR een 3:25 of zo. Laatste kilometer op de baan heb ik gelopen toen ik 15/16 was of zo...
Jack does it in real time...
pi_143115453
Gisteren nieuwe schoenen gekocht, Asics Gel-fortitude 6, een wereld van verschil.
Je merkt pas dat je schoenen op zijn als je weer eens een nieuw paar aantrekt.
Verder nog een uur lang rustig bosloopje gedaan, lekker weer, maar heel veel vocht verloren, maar wel een super gevoel na afloop.
ZX spectrum &gt; Amiga 500 &gt; PC &gt; PC &gt; PC &gt; Wii &gt; PS3 &gt; ICS
  woensdag 6 augustus 2014 @ 09:31:54 #8
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_143115464
Ik heb 3.35 ofzo staan op vlak terrein, maar toen was ik volgens mij niet 100% fit
F means you're fucked
pi_143115511
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 09:31 schreef YUR het volgende:
Ik heb 3.35 ofzo staan op vlak terrein, maar toen was ik volgens mij niet 100% fit
Dat denk ik ook, met zo'n waardeloze tijd.

BTW, het automatisch syncen van Strava met GC wérkt! Dit op basis van een steekproef van N=1, dus waterdicht bewijs.
pi_143115637
Snelste km tijd 4:33, maar dat is alweer een tijdje geleden, ik ben nu blij als ik weer onder de 5 minuten loop.
ZX spectrum &gt; Amiga 500 &gt; PC &gt; PC &gt; PC &gt; Wii &gt; PS3 &gt; ICS
pi_143115682
Mijn snelste km was tijdens een 1500 meter wedstrijd. En als ik terugdenk aan hoe dat tijdens het lopen voelde, heb ik echt geen zin om nog te proberen een snellere km te lopen. Dan liever op een comfortabel tempo een 10km of HM.
pi_143115743
Mijn snelste km is 6:19m volgens endomondo.

Na anderhalve week gisteren weer een rondje gelopen en dat deed zeer. leek wel of in anderhalve week heel mijn conditie weg was. Maargoed toch weer half uurtje = 4 km bij mij :@ gelopen. Dacht bij het uitwandelen wel even tegen de vlakte te gaan. heel raar was dat.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_143115857
Wij doen af en toe een 1000m testloop aan het begin van een training. Echt voluit ga je dan ook niet, maar ik vind het wel leuk om af en toe te zien of ik het weer een stukje sneller kan. Er gericht op trainen en 1000m wedstrijden gaan lopen? Neh.
pi_143115967
Deze maand ga ik dan wel voor het eerst een paar wedstrijden op de baan lopen (3000 en 5000) dus misschien word ik nog wel gegrepen door het 'korte afstanden'-virus. Maar het lijkt me niet waarschijnlijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door Mr.B. op 06-08-2014 10:00:21 ]
pi_143116052
Mijn snelste km is 6:01 volgens mijn horloge.. maar heb nog nooit een km voluit gesprint ofzo.. misschien ooit wel eens leuk om te doen :)!

Vanavond 6km op het programma maar moet ivm afspraken de hele dag op hakken lopen.. en ik heb nu al n blaar op mn kleine teen.. ;(
  woensdag 6 augustus 2014 @ 10:02:33 #16
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_143116135
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 09:41 schreef Mr.B. het volgende:
Mijn snelste km was tijdens een 1500 meter wedstrijd. En als ik terugdenk aan hoe dat tijdens het lopen voelde, heb ik echt geen zin om nog te proberen een snellere km te lopen. Dan liever op een comfortabel tempo een 10km of HM.
Idem voor de mijl. Laatst gedaan. En een keer per jaar is precies genoeg om tegen die tijd vergeten te zijn hoe veel pijn zoiets kan doen. :P

Mijn snelste km volgens endomondo is 4:20. Binnen de mijl had ik een snelste km van 4:21. Sterker nog, de mjil liep ik met een gemiddelde van 4:21/km. :+

Maar voorlopig komen er weer wat minder snelle loopjes van nagenoeg alleen maar 10km en langer. En rustige trainingen natuurlijk.
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_143116150
Mijn snelste km is volgens Endomondo 3:19, ik vermoed dat ik na de training op de fiets zat en vergeten was om mijn horloge uit te zetten :P
  woensdag 6 augustus 2014 @ 10:04:06 #18
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_143116172
quote:
1s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 10:03 schreef Angel-A het volgende:
Mijn snelste km is volgens Endomondo 3:19, ik vermoed dat ik na de training op de fiets zat en vergeten was om mijn horloge uit te zetten :P
Als je er op klikt, ga je naar de training waarin die tijd gelopen is.
pi_143116372
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 10:04 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

Als je er op klikt, ga je naar de training waarin die tijd gelopen is.
Hé dat wist ik niet! Mijn vermoeden klopte:

SPOILER
pi_143116505
Ik denk dat mijn snelste km dan 4:32 is tijdens de Gaasperplasrun, aangezien ik daar bekertjes heb verdiend voor de snelste 3 km, 3 mijl en 5 km.

SPOILER
pi_143116684
quote:
1s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 10:17 schreef Angel-A het volgende:
Ik denk dat mijn snelste km dan 4:32 is tijdens de Gaasperplasrun, aangezien ik daar bekertjes heb verdiend voor de snelste 3 km, 3 mijl en 5 km.

SPOILER
Ik denk het niet, het GPS-signaal werd na km 4 geblokkeerd door de A9, waardoor het horloge dacht dat je binnen korte tijd een hele grote afstand gelopen had. Zoom maar eens in en kijk ook naar de hoge piek in de grafiek.
pi_143116815
Dat zijn dus dingen die ik niet teveel moet doen met statistiekjes bezig zijn.. :@
I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 6 augustus 2014 @ 10:30:22 #23
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_143116829
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 10:24 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Ik denk het niet, het GPS-signaal werd na km 4 geblokkeerd door de A9, waardoor het horloge dacht dat je binnen korte tijd een hele grote afstand gelopen had. Zoom maar eens in en kijk ook naar de hoge piek in de grafiek.
Als je je muis op de snelse kilometer houdt, zie je op de kaart dat dat het stuk van ongeveer 1,5 tot 2,5 kilometer is. In dat hele stuk komt de grafiek niet onder de 5min/km, maar toch vind hij dat daar 4:32 is gelopen. Endomondo op z'n best!
pi_143116853
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 10:24 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Je hebt gelijk. Ik heb dus geen idee wat mijn snelste km is :?
pi_143116895
quote:
1s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 10:31 schreef Angel-A het volgende:

[..]

Je hebt gelijk. Ik heb dus geen idee wat mijn snelste km is :?
Tijd voor een test dan :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')