Ha!quote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:58 schreef Guard het volgende:
Regen![]()
Lekker koel buiten nu, en alleen maar echte bikkels die die nu lopen.
niet alleen jullie weerman maar ook de mijnequote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:59 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Nou, dan heb je mazzel. Onze eigen Fok!-Hardlooptopic-weerman Zwabber Pelleboer heeft gisteren voor de komende tijd horrorweer des doods aangekondigd voor de komende tijd.
dat wordt geen plezierig loopje vandaag....quote:HEAVY SNOW WARNING
AREA/S AFFECTED
Southland and Clutha
FORECAST
Snow is expected to lower to near sea level Thursday evening and become heavy overnight. In the 9 hours from midnight Thursday to 9am Friday, 10 to 15cm of snow is likely to accumulate in areas above 300 metres.
STRONG WIND WARNING
AREA/S AFFECTED
Southland
FORECAST
Northwest gales are expected to rise to severe gale tonight with gusts of 130km/h, but 150km/h about Stewart Island and Foveaux Strait early Thursday morning. Gales easing about mid-morning Thursday.
De mensen die ik tegenkwam waren in kort-kort, en het was echt niet koud inderdaadquote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:37 schreef cafca het volgende:
[..]
Ha!
Hoewel.... Ik kwam een paar van die voetbalboys tegen (die zie ik in de zomer wel vaker) en die liepen in lang-lang
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:32 schreef Guppyfriend het volgende:
Het is zelfs warm!! Stream en ik hebben lekker gehobbeld op de Veluwemet schaapjes, paarden en Spaanse koetjes
neck check.....afgaande op je post zie ik geen problemen...hop,hopquote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:17 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dit. Hoofdpijn, keelpijn, alles zit vast.
Wel gewerkt, maar wat een ellende... Ik kijk er scheel van.
Ik heb een hard hoofd in m'n training van vanavond
Dat dacht ik ook, maar ik had verhoging om 18.00 uur en daar ligt toch echt een grens.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:50 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
neck check.....afgaande op je post zie ik geen problemen...hop,hop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik me morgen beter voel, ga ik zelf wel lopen
♥ || Baby catcher in training || ♥
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:14 schreef hatsaflats het volgende:
Ik ben trouwens aan het overstappen naar Strava ipv Endomondo. Ik vind de grafiekjes beter. En ook een beetje naar Smashrun voor de badges.
Ik denk dat ik Endo ook ga ditchen, de accuratere hoogtemeters van Strava staan me erg aan.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:14 schreef hatsaflats het volgende:
Ik ben trouwens aan het overstappen naar Strava ipv Endomondo. Ik vind de grafiekjes beter. En ook een beetje naar Smashrun voor de badges.
Ja, stel je voor!quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:20 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik denk dat ik Endo ook ga ditchen, de accuratere hoogtemeters van Strava staan me erg aan.
Ik ga maar niet aan badges beginnen,voor je het weet ren ik 30 dagen achter elkaar om een badge te "verdienen"
Ik zou willen dat ik dat kon...quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:20 schreef Guard het volgende:
voor je het weet ren ik 30 dagen achter elkaar
Het enige wat ik daarmee verdien is een rollatorquote:
Dat kan jequote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:26 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik dat kon...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |