De snelste km daar is daar dan weer de tweede en die km gaat ook onder de A9. Met een stuk van 200 meter in 6 seconden!quote:Op woensdag 6 augustus 2014 10:24 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik denk het niet, het GPS-signaal werd na km 4 geblokkeerd door de A9, waardoor het horloge dacht dat je binnen korte tijd een hele grote afstand gelopen had. Zoom maar eens in en kijk ook naar de hoge piek in de grafiek.
Smashrun geeft wel aan als je 'lowest average heartrate' van de afgelopen x weken hebt of zo, maar de link met gemiddelde tempo zou het beste een indicatie van vorm (van de dag) zijn ja!quote:Op woensdag 6 augustus 2014 10:34 schreef La_Tramposa het volgende:
Jammer dat je geen bekertjes kan krijgen voor: "Zo snel heb je bij deze hartslag nog nooit gelopen"
Ik weet niet wanneer die moet plaatsvinden, maar dan heb ik waarschijnlijk net op die dag een zware aanval van Daywalker's wenkbrauwpijn....quote:Op woensdag 6 augustus 2014 10:40 schreef La_Tramposa het volgende:
Laten we een fok-baan-test meeting houden! Met snelle km wedstrijdjes en een cooper test!
Ik doe meequote:Op woensdag 6 augustus 2014 10:40 schreef La_Tramposa het volgende:
Laten we een fok-baan-test meeting houden! Met snelle km wedstrijdjes en een cooper test!
En een piepjestest! En een wedstrijdje planken! En de 100m sprint!quote:Op woensdag 6 augustus 2014 10:40 schreef La_Tramposa het volgende:
Ja daar ben ik ook wel benieuwd naar, of ik uberhaupt in de tientallen, twintigtallen of dertigtallen uitkomquote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:00 schreef Jero_nimo het volgende:
100m sprint vind ik ook een goed idee!
Dan scheur ik alles afquote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:00 schreef Jero_nimo het volgende:
100m sprint vind ik ook een goed idee!
En die is heel besmettelijk, toch? Volgens mij heb ik dat dan ook net opgelopen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 10:44 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik weet niet wanneer die moet plaatsvinden, maar dan heb ik waarschijnlijk net op die dag een zware aanval van Daywalker's wenkbrauwpijn....
Ja, tegen die tijd is het virus erg actief jaquote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:03 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
En die is heel besmettelijk, toch? Volgens mij heb ik dat dan ook net opgelopen.
Goed idee, morgen doe ik met je meequote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:32 schreef mosselmossel het volgende:
Zo, ik heb weer 12km erop zitten vandaag.
Morgen weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |