Dat kan ik niet zeggen. Wel dat mijn vriend op een andere planeet leeft dan wij. Maar sommige kunnen nog wel met hem communiceren. Het hoeft niet per definitie verkeerd te zijn, maar het is anders dus raar.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:37 schreef luxerobots het volgende:
@waxmask
Die gast die Rutte al heel lang kent zei iets in de strekking van, waarom zou je een vrouw nemen, krijg je toch maar gezeik mee. Niet dat hij zelf zo handelt, maar om in de geest van Rutte te kruipen.
Het kan dat er zoiets achter zit bij Rutte. Wel grappig, een mening die niet past bij zoals hoe we Rutte kennen uit de media.
Zelf denk ik dat Rutte ook iemand is die veel nadenkt. En dat hij misschien daardoor geen relatie heeft. Verliefdheid en iemand zo op een voetstuk plaatsen heeft natuurlijk ook iets bizars, alhoewel erg menselijk.
'Krijg je toch maar gezeik mee' is natuurlijk onzin. Ik denk dat Mark vooral bang is dat zijn carriere kapot gaat als hij uit de kast komt.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:37 schreef luxerobots het volgende:
@waxmask
Die gast die Rutte al heel lang kent zei iets in de strekking van, waarom zou je een vrouw nemen, krijg je toch maar gezeik mee. Niet dat hij zelf zo handelt, maar om in de geest van Rutte te kruipen.
Het kan dat er zoiets achter zit bij Rutte. Wel grappig, een mening die niet past bij zoals hoe we Rutte kennen uit de media.
Zelf denk ik dat Rutte ook iemand is die veel nadenkt. En dat hij misschien daardoor geen relatie heeft. Verliefdheid en iemand zo op een voetstuk plaatsen heeft natuurlijk ook iets bizars, alhoewel erg menselijk.
Ik zie Jort ook wel voor me als evil vriendje. Raar gebocheld mannetje, maar vlotte bekakte babbel en nette kleding. Vooral geinteresseerd in geld, geld en geld. En in jonge blonde vrouwen zoals Georgina Verbaan en Lauren Verster. Liever een knappe vrouw, dan eentje waar je mee op hetzelfde niveau zit.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:54 schreef waxmask het volgende:
[..]
Dat kan ik niet zeggen. Wel dat mijn vriend op een andere planeet leeft dan wij. Maar sommige kunnen nog wel met hem communiceren. Het hoeft niet per definitie verkeerd te zijn, maar het is anders dus raar.
Robgodquote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:27 schreef ajacied4lf het volgende:
Rob Geus over zijn ruzie met de Spaanse politie
Rob Geusquote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:27 schreef ajacied4lf het volgende:
Vanavond:
Ab Osterhaus en Ginny Mooy over de Ebola
Rob Geus over zijn ruzie met de Spaanse politie.
Olaf Koens over wat hij zag in het rampgebied in Oekraïne.
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:35 schreef Specularium het volgende:
Zo, dat lucht op.
Straks al die kansloze apen een beetje rukken op Rob Geus bij Knevel en Tijs.
Ah hier miste ik al een gast over.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:59 schreef ajacied4lf het volgende:
VVD Tweede Kamerlid Han ten Broeke over het stoppen van de repatriëringsmissie in Oekraïne en de boycot van Rusland op landbouwproducten.
Specularium vindt dit leuk.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:01 schreef Karina het volgende:
De hot is toe kold en de kold is to hot, topshow wordt dit
Het is vakantie hequote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:08 schreef Studiotje het volgende:
Appel naar bed slecht voor je om nu nog wakker te zijn
Ik val op diverse typesquote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:08 schreef alors het volgende:
[..]
Dat vind ik nou echt helemaal niks he
quote:
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:09 schreef Specularium het volgende:
Hey daar is Rob!!!1
[ afbeelding ]
OK neem ik hem welquote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:09 schreef alors het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar niet op Barry Atsma.
Mansjgodquote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:10 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Het is te hopen dat FMT dit niet ziet
Rob geus op tv en zondagavondpraktijkenquote:
Wat VBL met Derksen heeft, heeft TVSC met Rob, KOOOOSSSS, en Albertoquote:
Derksenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:11 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Wat VBL met Derksen heeft, heeft TVSC met Rob, KOOOOSSSS, en Alberto
Best triest wel eigenlijk, dat soort debielen adoreren![]()
PARDON?!!??!??!quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:11 schreef Mansjester het volgende:
[..]
DeNeggerKapperinKatwijk.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Prima kapsel, marcod3j heeft ook zoiets.
Nee, pik.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Prima kapsel, marcod3j heeft ook zoiets.
Wat jij zegtquote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:11 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Jij bent onze excuusnegerquote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:12 schreef appelen het volgende:
excuusinval, de opvolger van de excuusneger
Kees en Pyt horen ook in dat bazenrijtjequote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:11 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Neequote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik schakel net in. Is het een topshow?
Verrek, nu je het zegt... hij valt écht zowat van z'n stoel.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:13 schreef tralalala het volgende:
Die gast achter deze RTL-gozer valt bijna in slaap.
En Antoinettequote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Kees en Pyt horen ook in dat bazenrijtje
je vergeet Pepijn Bierenbroodschopquote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Kees en Pyt horen ook in dat bazenrijtje
En die limburgerquote:
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:15 schreef Elfletterig het volgende:
Op een rare manier vind ik die Han ten Broeke een premier-uitstraling hebben. Hij lijkt ook wel een beetje op die Bart de Wever.
Eerder een bankdirecteur-uitstraling, brrrr.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:15 schreef Elfletterig het volgende:
Op een rare manier vind ik die Han ten Broeke een premier-uitstraling hebben. Hij lijkt ook wel een beetje op die Bart de Wever.
Zonder baard ziet ie er helemaal uit als 16.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen gezicht is hij veel te jong voor vind ik.
Hoe oud mag je zijn als je een baardje wilt laten staan volgens jouquote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen gezicht is hij veel te jong voor vind ik.
Ab Osterhaus, die kent u niet.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:16 schreef J0kkebr0k het volgende:
Mijn god... Ab (zaai paniek) Osterhaus zit er.
<Ebola paniekzaaimodus>
Wouter Bos had de uitstraling van een premier. Die twee die jij noemtquote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:15 schreef Elfletterig het volgende:
In Afghanistan 9quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:17 schreef AF_ het volgende:
[..]
Hoe oud mag je zijn als je een baardje wilt laten staan volgens jou
Geen idee eigenlijk maar hij heeft zo een babyface en die baard helpt niet echt. Alhoewel Specularium dan wel weer een punt heeft.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:17 schreef AF_ het volgende:
[..]
Hoe oud mag je zijn als je een baardje wilt laten staan volgens jou
Hoe is het met jou baardje danquote:
Ik vind 'm niet vies dun. Ik vind dat -ie er nu veel beter uitziet dan een paar jaar geleden.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:16 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Vies dun is die nu zeg. Vond hem er vroeger bijna gezonder uitzien
Balkenende en Rutte vind ik ook geen premiersuitstraling hebben.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:15 schreef Elfletterig het volgende:
Joh.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Alhoewel Specularium dan wel weer een punt heeft.
Ik chips en notenmix met macadamia's. Samen met een glas melkquote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:16 schreef marcodej het volgende:
Ik eet nu Twinuts Nouveau van Benenuts.
Get. Verre. Derrie.
Deze maaier is wel wat voor Andriesquote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:17 schreef Zipportal het volgende:
De grasmaaier van Andries is ook een beetje van ons.
quote:
Dat wordt tanken op zondag.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:18 schreef Martinello het volgende:
[..]
Deze maaier is wel wat voor Andries
[ afbeelding ]
Lekker dingquote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:19 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Hele enge man.
[ afbeelding ]
Heeft het Mexiaanse griep verhaal enorm opgeblazen.
Zonder gilet bijna onherkenbaar.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:19 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Hele enge man.
[ afbeelding ]
Heeft het Mexiaanse griep verhaal enorm opgeblazen.
Als je je door hem laat neuken, dan heb je allerlei zeldzame virussen en zul je zaad huilen.quote:
quote:
Dit dusquote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:22 schreef tralalala het volgende:
[..]
Rob Geus kan hem een hoop leren.
Wat een paintheld ben je toch.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb beide heren nog even naast elkaar gezet. Ik vind ze dus echt wel wat op elkaar lijken:
[ afbeelding ]
Hey Amigo, niet zo haten op zijn Engels.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Wilde net zeggen. Prima Engels hoor. Kan Rob een puntje aan zuigen.
Pillenquote:
Sorryquote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:23 schreef tralalala het volgende:
[..]
Hey Amigo, niet zo haten op zijn Engels.
Eerbetoon aan Balkenende, denk ik.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:23 schreef J0kkebr0k het volgende:
Zou Olaf Koens zijn playmobiel kapsel af kunnen zetten?
Niet bier in je bidons doen tijdens het fietsenquote:
Ja, ik maak er tegenwoordig een sport van. Zie het UI-politie-topic.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:23 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Wat een paintheld ben je toch.
Gewoon beetje G ja tog,quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:24 schreef Starm het volgende:
[..]
Niet bier in je bidons doen tijdens het fietsen
Fietsen doe je met melk in je bidons.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:24 schreef Starm het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:23 schreef J0kkebr0k het volgende:
Toch wel jammer dat ik geen melk lustquote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:25 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Fietsen doe je met melk in je bidons.
Johannes_vermeer
Niks mis met een Radler tijdens het fietsen inderdaad.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:24 schreef Starm het volgende:
[..]
Gewoon net als lego het haarstukje eraf halen en een automonteurs petje opzetten, ja tog niet danquote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:23 schreef J0kkebr0k het volgende:
Als je 150 euro per maand verdient, grote kans dat je dan alle waardevolle spullen voor jezelf meeneemt.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:25 schreef marcodej het volgende:
De spookverhalen van sollen met lichamen, grootschalige plunderingen en dergelijke was dus schromelijk overdreven.
Godverquote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:25 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Fietsen doe je met melk in je bidons.
Johannes_vermeer
Legoquote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:26 schreef Grifte het volgende:
[..]
Gewoon net als lego het haarstukje eraf halen en een automonteurs petje opzetten, ja tog niet dan
zal niks beters in de kast hebben hangenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:28 schreef Elfletterig het volgende:
Waarom gaat die man in een felblauw jasje daar zitten? De clown uithangen?
Ribbentrop ook.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:30 schreef PowerLoungen het volgende:
Chamberlain hedde vroeger ook die moatregelen
Genotsbek.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:31 schreef marcodej het volgende:
Ik vind de bek van Knevel bij het afsluiten van het programma altijd geniaal.
Daar let ik elke avond op.
Russen en piëteit...quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:30 schreef Elfletterig het volgende:
Op het journaal (of ergens anders; ik weet het niet meer) werd uitgelegd dat de precieze boycotmaatregelen per land zouden kunnen verschillen. Ik zou helemaal niet gek opkijken als Rusland uitgerekend Nederland ontziet. Deels uit piëteit met de slachtoffers en vanwege het inlik-gedrag van Nederland in Sochi....
OEEEEEEEEEHquote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:33 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Jij hebt vast ook nog wel bloembollen tijdens de oorlog gegeten
Ja de chrysanten hebben we geprobeerd, dat was niks.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:33 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Jij hebt vast ook nog wel bloembollen tijdens de oorlog gegeten
Ook Napoleon nog ontmoet?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja de chrysanten hebben we geprobeerd, dat was niks.
Jij kan het weten. In Kattuk is iedereen alcoholist.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:34 schreef marcodej het volgende:
Van der Lans heeft de ogen van een alcoholist. En hij praat als een alcoholist.
Ik denk dat Van der Lans een alcoholist is.
Die gedachte heb ik ook gehad. En juist daarom denk ik dat hij Nederland wel eens zou kunnen ontzien.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:33 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Russen en piëteit...
Ja, de sancties gaan verschillen, Putin wil landen tegen elkaar uitspelen. En onze regering is wel druk geweest met inlikken.
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja klein ventje hoor. Alles was klein
Zo ging ik altijd naar de Franse bakker op vakantie met mijn ingestudeerde zinnetjequote:
50Plus zoekt nog een nieuwe lijsttrekker.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:35 schreef J0kkebr0k het volgende:
Verstandig man dit. Hij moet de politiek in.
Dat denk ik ook.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die gedachte heb ik ook gehad. En juist daarom denk ik dat hij Nederland wel eens zou kunnen ontzien.
mijn vader deed het 25 jaar geleden een stuk beter bij Van Gewest tot Gewestquote:
Het aloude VVD-geluid.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:37 schreef Ahmad1nejad het volgende:
VVD zegt nu met een bocht dat die vent zn takken in zn reet kan steken
50+ is allang ten dode opgeschreven joh.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:36 schreef Martinello het volgende:
[..]
50Plus zoekt nog een nieuwe lijsttrekker.
Link?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:38 schreef Againzender het volgende:
[..]
mijn vader deed het 25 jaar geleden een stuk beter bij Van Gewest tot Gewest
Welke van de twee?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:36 schreef Martinello het volgende:
[..]
50Plus zoekt nog een nieuwe lijsttrekker.
Jan Nagel gelooft er nog in. Tot hij weer een nieuw partijtje heeft bedacht.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:38 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
50+ is allang ten dode opgeschreven joh.
daar zeg e wat, ff zoeken of het online staat!quote:
Ja, dat forum kan wel een keer dicht.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:38 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
50+ is allang ten dode opgeschreven joh.
EUquote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:40 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
En stel dat ze compensaties geven , waar gaan ze het geld ervoor halen ?
Volgens mij het eerste maar ik zat ook al te twijfelen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:41 schreef marcodej het volgende:
Is dat zonnebankbruin of negerbruin?
Roelvinkbruin.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:41 schreef marcodej het volgende:
ebolabruinquote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:41 schreef marcodej het volgende:
Verdeel en heers, bepaalde landen ontzien, zodat die landen geen sancties meer willen treffen en dwars gaan liggen bij de andere Europese landen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die gedachte heb ik ook gehad. En juist daarom denk ik dat hij Nederland wel eens zou kunnen ontzien.
50% van zijn omzet was Oostblok, niet alleen Rusland.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:41 schreef Breekfast het volgende:
Als je gewoon 50% van je omzet laat afhangen van zo'n risicovolle afzetmarkt als Rusland dan verdien je geen compensatie. Dat is gewoon heel slecht risicomanagement van die ondernemer. Deze sancties zijn al vanaf de inname van de Krim goed denkbaar. En hij doet niks om zijn afzetmarkt te verspreiden/te verplaatsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |