Legoquote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:26 schreef Grifte het volgende:
[..]
Gewoon net als lego het haarstukje eraf halen en een automonteurs petje opzetten, ja tog niet dan
zal niks beters in de kast hebben hangenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:28 schreef Elfletterig het volgende:
Waarom gaat die man in een felblauw jasje daar zitten? De clown uithangen?
Ribbentrop ook.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:30 schreef PowerLoungen het volgende:
Chamberlain hedde vroeger ook die moatregelen
Genotsbek.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:31 schreef marcodej het volgende:
Ik vind de bek van Knevel bij het afsluiten van het programma altijd geniaal.
Daar let ik elke avond op.
Russen en piëteit...quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:30 schreef Elfletterig het volgende:
Op het journaal (of ergens anders; ik weet het niet meer) werd uitgelegd dat de precieze boycotmaatregelen per land zouden kunnen verschillen. Ik zou helemaal niet gek opkijken als Rusland uitgerekend Nederland ontziet. Deels uit piëteit met de slachtoffers en vanwege het inlik-gedrag van Nederland in Sochi....
OEEEEEEEEEHquote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:33 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Jij hebt vast ook nog wel bloembollen tijdens de oorlog gegeten
Ja de chrysanten hebben we geprobeerd, dat was niks.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:33 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Jij hebt vast ook nog wel bloembollen tijdens de oorlog gegeten
Ook Napoleon nog ontmoet?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja de chrysanten hebben we geprobeerd, dat was niks.
Jij kan het weten. In Kattuk is iedereen alcoholist.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:34 schreef marcodej het volgende:
Van der Lans heeft de ogen van een alcoholist. En hij praat als een alcoholist.
Ik denk dat Van der Lans een alcoholist is.
Die gedachte heb ik ook gehad. En juist daarom denk ik dat hij Nederland wel eens zou kunnen ontzien.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:33 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Russen en piëteit...
Ja, de sancties gaan verschillen, Putin wil landen tegen elkaar uitspelen. En onze regering is wel druk geweest met inlikken.
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja klein ventje hoor. Alles was klein
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |