Gewoon zomaar, of over een post?quote:
Hij delete al m'n posts in het Israel-Palestina topic.quote:
Dan zal je het er wel naar gemaakt hebbenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hij delete al m'n posts in het Israel-Palestina topic.
Die overigens zeer opbouwend waren, al zeg ik het zelf.
Viel mee, ik noemde alleen indirect een user met Palestina vlaggetje een domme kut.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dan zal je het er wel naar gemaakt hebben
Oh dat valt best mee.. ik zie ook weleens mensen posten waar ik dat tegen wil zeggen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Viel mee, ik noemde alleen indirect een user met Palestina vlaggetje een domme kut.
Kan toch?
Ik weet niet hoor maar dit is geen feedback he?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Viel mee, ik noemde alleen indirect een user met Palestina vlaggetje een domme kut.
Kan toch?
Nee, wel uitlaatback.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor maar dit is geen feedback he?
Sterkte!quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:21 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik zit deze maand in een studentenhuis met allemaal mensen jonger dan ik. We hebben gedeelde kamers. Het is net een middelbare school-kamp, in alle opzichten.
Tot zover mijn verhaaltje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |