Gewoon zomaar, of over een post?quote:
Hij delete al m'n posts in het Israel-Palestina topic.quote:
Dan zal je het er wel naar gemaakt hebbenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hij delete al m'n posts in het Israel-Palestina topic.
Die overigens zeer opbouwend waren, al zeg ik het zelf.
Viel mee, ik noemde alleen indirect een user met Palestina vlaggetje een domme kut.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dan zal je het er wel naar gemaakt hebben
Oh dat valt best mee.. ik zie ook weleens mensen posten waar ik dat tegen wil zeggen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Viel mee, ik noemde alleen indirect een user met Palestina vlaggetje een domme kut.
Kan toch?
Ik weet niet hoor maar dit is geen feedback he?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Viel mee, ik noemde alleen indirect een user met Palestina vlaggetje een domme kut.
Kan toch?
Nee, wel uitlaatback.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor maar dit is geen feedback he?
Sterkte!quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:21 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik zit deze maand in een studentenhuis met allemaal mensen jonger dan ik. We hebben gedeelde kamers. Het is net een middelbare school-kamp, in alle opzichten.
Tot zover mijn verhaaltje.
Nee gewoon Corrie de schuld geven.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:38 schreef Tem het volgende:
Lekker op de bril schijten en je huisgenoot de schuld geven.
Ben ik toch wel gewendquote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee gewoon Corrie de schuld geven.
Om op brillen te schijten?quote:
Nee om de schuld te krijgen he. Op de bril schijten ben ik niet lenig genoeg voor.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Om op brillen te schijten?
Ja dacht ik al, vandaar.
Het lukt kreupele gehandicapten anders aardig goed, dus beetje inzet tonen he meid.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee om de schuld te krijgen he. Op de bril schijten ben ik niet lenig genoeg voor.
Ja maar ik moet het zelf schoonmaken he? Dus ik ga het niet proberen zelfs.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het lukt kreupele gehandicapten anders aardig goed, dus beetje inzet tonen he meid.
Dat is dan Corrie geweest.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:42 schreef Specularium het volgende:
Bij de mannenwc heb je soms zo'n lange geul om te pissen,
meestal heeft iemand besloten daar ook in te schijten.
Quote alert werkt goed he.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:52 schreef Specularium het volgende:
Volgens mij moest dat in het andere topic maar het kan hier ook wel.
Nou, dat is het hem een beetje. Een paar zijn leuk maar er heerst echt een high school sfeer met roddelen en buitensluiten, iemand mocht niet mee kamperen enzo..quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Sterkte!
Of zijn het wel leuke mensen?
Hmja dat doe ik altijd en heb ik geen moeite mee, maar nu deel ik ook een kamer en dat is wel jammer. En de mensen zijn wat kinderachtiger dan min normale huisgenoten.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:32 schreef Karina het volgende:
Mij ook ja. Gadverdamme alles delen, de keuken, de wc, de badkamer. Bleh.
Dat wordt dan een DNA-test.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:38 schreef Tem het volgende:
Lekker op de bril schijten en je huisgenoot de schuld geven.
Wat moet je daar dan doen?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:21 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nou, dat is het hem een beetje. Een paar zijn leuk maar er heerst echt een high school sfeer met roddelen en buitensluiten, iemand mocht niet mee kamperen enzo..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |