In Afghanistan 9quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:17 schreef AF_ het volgende:
[..]
Hoe oud mag je zijn als je een baardje wilt laten staan volgens jou
Geen idee eigenlijk maar hij heeft zo een babyface en die baard helpt niet echt. Alhoewel Specularium dan wel weer een punt heeft.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:17 schreef AF_ het volgende:
[..]
Hoe oud mag je zijn als je een baardje wilt laten staan volgens jou
Hoe is het met jou baardje danquote:
Ik vind 'm niet vies dun. Ik vind dat -ie er nu veel beter uitziet dan een paar jaar geleden.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:16 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Vies dun is die nu zeg. Vond hem er vroeger bijna gezonder uitzien
Balkenende en Rutte vind ik ook geen premiersuitstraling hebben.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:15 schreef Elfletterig het volgende:
Op een rare manier vind ik die Han ten Broeke een premier-uitstraling hebben. Hij lijkt ook wel een beetje op die Bart de Wever.
Joh.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Alhoewel Specularium dan wel weer een punt heeft.
Ik chips en notenmix met macadamia's. Samen met een glas melkquote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:16 schreef marcodej het volgende:
Ik eet nu Twinuts Nouveau van Benenuts.
Get. Verre. Derrie.
Deze maaier is wel wat voor Andriesquote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:17 schreef Zipportal het volgende:
De grasmaaier van Andries is ook een beetje van ons.
quote:
Dat wordt tanken op zondag.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:18 schreef Martinello het volgende:
[..]
Deze maaier is wel wat voor Andries
[ afbeelding ]
Lekker dingquote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:19 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Hele enge man.
[ afbeelding ]
Heeft het Mexiaanse griep verhaal enorm opgeblazen.
Zonder gilet bijna onherkenbaar.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:19 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Hele enge man.
[ afbeelding ]
Heeft het Mexiaanse griep verhaal enorm opgeblazen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |