je vergeet Pepijn Bierenbroodschopquote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Kees en Pyt horen ook in dat bazenrijtje
En die limburgerquote:
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:15 schreef Elfletterig het volgende:
Op een rare manier vind ik die Han ten Broeke een premier-uitstraling hebben. Hij lijkt ook wel een beetje op die Bart de Wever.
Eerder een bankdirecteur-uitstraling, brrrr.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:15 schreef Elfletterig het volgende:
Op een rare manier vind ik die Han ten Broeke een premier-uitstraling hebben. Hij lijkt ook wel een beetje op die Bart de Wever.
Zonder baard ziet ie er helemaal uit als 16.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen gezicht is hij veel te jong voor vind ik.
Hoe oud mag je zijn als je een baardje wilt laten staan volgens jouquote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen gezicht is hij veel te jong voor vind ik.
Ab Osterhaus, die kent u niet.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:16 schreef J0kkebr0k het volgende:
Mijn god... Ab (zaai paniek) Osterhaus zit er.
<Ebola paniekzaaimodus>
Wouter Bos had de uitstraling van een premier. Die twee die jij noemtquote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:15 schreef Elfletterig het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |