Als je je door hem laat neuken, dan heb je allerlei zeldzame virussen en zul je zaad huilen.quote:
quote:
Dit dusquote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:22 schreef tralalala het volgende:
[..]
Rob Geus kan hem een hoop leren.
Wat een paintheld ben je toch.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb beide heren nog even naast elkaar gezet. Ik vind ze dus echt wel wat op elkaar lijken:
[ afbeelding ]
Hey Amigo, niet zo haten op zijn Engels.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Wilde net zeggen. Prima Engels hoor. Kan Rob een puntje aan zuigen.
Pillenquote:
Sorryquote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:23 schreef tralalala het volgende:
[..]
Hey Amigo, niet zo haten op zijn Engels.
Eerbetoon aan Balkenende, denk ik.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:23 schreef J0kkebr0k het volgende:
Zou Olaf Koens zijn playmobiel kapsel af kunnen zetten?
Niet bier in je bidons doen tijdens het fietsenquote:
Ja, ik maak er tegenwoordig een sport van. Zie het UI-politie-topic.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:23 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Wat een paintheld ben je toch.
Gewoon beetje G ja tog,quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:24 schreef Starm het volgende:
[..]
Niet bier in je bidons doen tijdens het fietsen
Fietsen doe je met melk in je bidons.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:24 schreef Starm het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:23 schreef J0kkebr0k het volgende:
Toch wel jammer dat ik geen melk lustquote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:25 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Fietsen doe je met melk in je bidons.
Johannes_vermeer
Niks mis met een Radler tijdens het fietsen inderdaad.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:24 schreef Starm het volgende:
[..]
Gewoon net als lego het haarstukje eraf halen en een automonteurs petje opzetten, ja tog niet danquote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:23 schreef J0kkebr0k het volgende:
Als je 150 euro per maand verdient, grote kans dat je dan alle waardevolle spullen voor jezelf meeneemt.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:25 schreef marcodej het volgende:
De spookverhalen van sollen met lichamen, grootschalige plunderingen en dergelijke was dus schromelijk overdreven.
Godverquote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:25 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Fietsen doe je met melk in je bidons.
Johannes_vermeer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |