SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door rolls-reus op 05-08-2014 21:44:09 ]![]()
Boh, eerste wedstrijd met mijn MLS team. Gelijk tegen een ander team met MLS
Watson (bronze, CVM Dallas) wat een baas is dat zeg![]()
![]()
al mijn MLS spelers staan nog in de andere club. hoop dat er geen cup komt. heb ik ook niet het idee dat ik tonnen mis loop.
vorige eigenaren zijn er redelijk mee los gegaan
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Je kunt ook gewoon blij zijn dat je gratis met Ibrahimovic kunt spelenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:32 schreef Maver24 het volgende:
ik wou zo graag dat ik mijn ibra kon verkopen. Had ik Kluivert weer kunnen halenEen groot gedeelte van de FUT spelers zal hem nooit kunnen betalen
![]()
Dit.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon blij zijn dat je gratis met Ibrahimovic kunt spelenEen groot gedeelte van de FUT spelers zal hem nooit kunnen betalen
Hont.![]()
Fifa points kopen dan maar, haal je m zo uit een pakjequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:32 schreef Maver24 het volgende:
ik wou zo graag dat ik mijn ibra kon verkopen. Had ik Kluivert weer kunnen halen![]()
Nee, jullie zeggen hont met een t ipv d dus ik zeg kad met een d ipv t hihiquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:47 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Leg eens uit dan? Heeft het iets met een restaurant te maken?![]()
Maar waarom dan? Het is gewoon kat.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, jullie zeggen hont met een t ipv d dus ik zeg kad met een d ipv t hihi![]()
Wil een team maken met IF Gustavo en IF Melo als CDM's/CM's maar dan kom je al bijna weer bij zo'n on-origineel Braziliaans team.![]()
heb ik nog een wereldgrap voor je. Zojuist zelf verzonnen: koneinquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:51 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Maar waarom dan? Het is gewoon kat.
haha![]()
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
heb ik nog een wereldgrap voor je. Zojuist zelf verzonnen: konein
haha![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HAHAHAHAHAHAHAHquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
heb ik nog een wereldgrap voor je. Zojuist zelf verzonnen: konein
haha![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Speelt bij mij wel goed, balvast en sterk, maar Aranguiz en Depay zijn toch wel de smaakmakers op het moment.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
Is goed maar IF Canales maakt bij mij nog niet zo'n goede indruk.![]()
Bij mij doet Ramirez (de RCM) het juist goed. Valdes doet het wat minder.. hij is normaal CM maar ik heb hem op CAM omdat hij high-low heeft.![]()
Wil graag IF Quintero nog een keer proberen, maar vind die silver prijzen echt duur ondanks dat ik nog 2m te besteden heb..quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
Bij mij doet Ramirez (de RCM) het juist goed. Valdes doet het wat minder.. hij is normaal CM maar ik heb hem op CAM omdat hij high-low heeft.![]()
Ik vind de prijzen ook wat te hoog en daarom hou ik het bij 'goedkope' teams.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:06 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Wil graag IF Quintero nog een keer proberen, maar vind die silver prijzen echt duur ondanks dat ik nog 2m te besteden heb..![]()
Ik heb trouwens mijn TOTS Depay alsnog met winst verkocht. Ooit veel te duur voor 420k gekocht en nooit verkocht, tot vandaag.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Heb mijne vanmiddag voor 400k gekochtquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:23 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb trouwens mijn TOTS Depay alsnog met winst verkocht. Ooit veel te duur voor 420k gekocht en nooit verkocht, tot vandaag.![]()
![]()
Godverdomme.Alle puushjes uit m'n kladblokje doen het niet meer.
Bohh, kan je die post met al die gifjes uit je kladblok nog terugvinden?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:43 schreef Lindgren. het volgende:
Gelukkig doen de .gifjes het nog wel.
of opnieuw posten![]()
Ja, heb ik wel vaker gepost, maar al die puushjes doen het dus niet meer. 90% van dat hele kladblokgeval.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:45 schreef Freire het volgende:
[..]
Bohh, kan je die post met al die gifjes uit je kladblok nog terugvinden?
of opnieuw posten
krijg je met die kutsitequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:45 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, heb ik wel vaker gepost, maar al die puushjes doen het dus niet meer. 90% van dat hele kladblokgeval.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Kun je ze eens posten? (met uitleg aub)quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb ook een folder met gifjes en plaatjes zoals deze:
[ afbeelding ] hehehallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
O, je bedoelt gifjes en plaatjes uit de reeks van de afgelopen jaren. Nee, dat heb ik niet. Wel heb ik dit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik dacht dat ik die ook hadquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:55 schreef DutchSL het volgende:
Dat jochie is leuker in zijn internetslot variant.![]()
![]()
wat moest je in godsnaam met die wasbeer
#FreeTrapz![]()
mag ik concluderen dat vanilla sky een rare film is
#FreeTrapz![]()
Dat mag jij. Geen ruk aan iig.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:10 schreef FCsuarez het volgende:
mag ik concluderen dat vanilla sky een rare film isNAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:10 schreef FCsuarez het volgende:
mag ik concluderen dat vanilla sky een rare film is![]()
![]()
Logisch ookquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mijn beste pack was toch eigenlijk deze:
[ afbeelding ]
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
al zou ik cameron wel een keer willen.... ontmoeten.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat mag jij. Geen ruk aan iig.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
vuilakquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:13 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
al zou ik cameron wel een keer willen.... ontmoeten.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
als je 1 celeb zou mogen kiezen wie gaat t dan worden Potsquote:
#FreeTrapz![]()
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:18 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
als je 1 celeb zou mogen kiezen wie gaat t dan worden Pots![]()
![]()
Jo stuur je adres.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:25 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Ik wel, stuur maar op via PostNL.![]()
Geen idee, serieus...heb me er al effe niet meer in verdiept geloof ik. Als ik dan toch iemand moet noemen, dan denk ik dat ik Tim maar volg in zijn adoratie voor Gigiquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:18 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
als je 1 celeb zou mogen kiezen wie gaat t dan worden Pots
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Robben voor 3.6 miljoen, Lewa voor 3.2 miljoen en Reus voor 2.9 miljoen op de TP gezet. Eens kijken of er iemand vannacht intrapt.![]()
Wat zijn je plannen?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:35 schreef Toefjes het volgende:
Robben voor 3.6 miljoen, Lewa voor 3.2 miljoen en Reus voor 2.9 miljoen op de TP gezet. Eens kijken of er iemand vannacht intrapt.![]()
Geen idee. Maar ik heb een gevoel dat het binnenkort stopt met de alsmaar stijgende prijzen. Volgens mij tikte Suarez laatst: what goes up, must come down. Als je het nu goed weet te timen, dan is er geen speler onhaalbaar meerquote:![]()
En anders wordt alles 15 miljoen en kan ik maar 1 bijzondere speler kopen![]()
![]()
Er zit op dit moment al zoveel coins in het spel dat spelers nooit meer heel ver gaan dalen denk ikquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Geen idee. Maar ik heb een gevoel dat het binnenkort stopt met de alsmaar stijgende prijzen. Volgens mij tikte Suarez laatst: what goes up, must come down. Als je het nu goed weet te timen, dan is er geen speler onhaalbaar meer![]()
![]()
Doe gewoonquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:48 schreef Maver24 het volgende:
zoek even op Lavezzi op Twitter![]()
![]()
Ik mag die foto hier niet plaatsen![]()
Controller maar weer weg gelegd. Als je gewoon normaal voetbal probeert te spelen, word je kei hard afgestraft door counters en voorzetten. Elke kopduel werd verloren, ook al stond daar een blok beton als Chiellini ofzo. Mijn voorzetten vlogen natuurlijk over alles en iedereen heen of werden weg gekopt.
Heb ik nog gewonnen vandaag? Ja, maar ja, dat is niet leuk om te zeggen hier
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik zie niks bijzonders op zijn twitter?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:48 schreef Maver24 het volgende:
zoek even op Lavezzi op Twitter![]()
![]()
Ik mag die foto hier niet plaatsenHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:51 schreef Kamikazie het volgende:
Dat ie een of andere chick aant beffen is, niks speciaals. Maar maver24 krijgt er wss een grote plasser van![]()
![]()
![]()
Ik heb ook wat spelers ingekocht gezien hun stijgende lijn van de week...Maar twijfel ook om ze te verkopen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Geen idee. Maar ik heb een gevoel dat het binnenkort stopt met de alsmaar stijgende prijzen. Volgens mij tikte Suarez laatst: what goes up, must come down. Als je het nu goed weet te timen, dan is er geen speler onhaalbaar meer![]()
Behalve Neuer (88) die is nog steeds aan het stijgen zie ik!![]()
Gewoon Tots Martinez en Ibarbo voorin.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:49 schreef DuTank het volgende:
Controller maar weer weg gelegd. Als je gewoon normaal voetbal probeert te spelen, word je kei hard afgestraft door counters en voorzetten. Elke kopduel werd verloren, ook al stond daar een blok beton als Chiellini ofzo. Mijn voorzetten vlogen natuurlijk over alles en iedereen heen of werden weg gekopt.
Heb ik nog gewonnen vandaag? Ja, maar ja, dat is niet leuk om te zeggen hier
![]()
![]()
Hij had het over 'normaal voetbal'quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:54 schreef YouriNL het volgende:
[..]
Gewoon Tots Martinez en Ibarbo voorin.
![]()
Niet zo raar.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:55 schreef rolls-reus het volgende:
Al die nieuwe hier die met ibarbo spelenwaar gaat het heen met de wereld
Mensen kijken als ze een speler gaan kopen naar de volgende dingen:
is hij snel? ja
is hij groot en sterk: redelijk
is hij zwart? ja
En dan kopen ze hem.![]()
Racist.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Niet zo raar.
Mensen kijken als ze een speler gaan kopen naar de volgende dingen:
is hij snel? ja
is hij groot en sterk: redelijk
is hij zwart? ja
En dan kopen ze hem.![]()
op de xbox nog steeds 1.3mquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:00 schreef rolls-reus het volgende:
Tots tevez stijgt ook best lekker, gekocht voor 1,4 mil en nu 1,9 waard![]()
quote:quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:53 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hoe is het trouwens afgelopen met dat vrijwilligerswerk? Zou je vandaag horen toch?![]()
Netjes. Hopelijk lukt het je.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:02 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ik mag volgende week beginnen. het is voor in de ochtend van 9 tot 12 uur.![]()
Ehhh... elke speler met een blauw of groen kaartje stijgt momenteel. Al een maand of 2.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:53 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Ik heb ook wat spelers ingekocht gezien hun stijgende lijn van de week...Maar twijfel ook om ze te verkopen.![]()
Behalve Neuer (88) die is nog steeds aan het stijgen zie ik!![]()
Ehhh... Ja, maar vandaag stokt het een beetje...quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ehhh... elke speler met een blauw of groen kaartje stijgt momenteel. Al een maand of 2.![]()
Ik speel het pas sinds deze week weer een beetje..
Vandaar dat ik een paar spelers had ingekocht![]()
![]()
Sommige legends die stijgen ook niet meer en sommige dalen zelfs een beetje maar de echte dure legends die stijgen dan weer wel verder omhoog maar die kan ik niet betalen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:54 schreef YouriNL het volgende:
[..]
Gewoon Tots Martinez en Ibarbo voorin.
nuff said toch?
Dat werd dus een goal voor Zouma. En geen clearance door David Luiz. Kankerspel.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
89 Muller opgepikt voor 560k terwijl de goedkoopste daarna 600k is. nu nog 1,2m coins over. kijken wat we gaan bouwen
Welke positie is 89 muller het beste?
zit ook te denken om MOTM Depay te gaan halen. Die heb ik nog niet eens geprobeerd sinds dat die kaart is uitgekomen
[ Bericht 43% gewijzigd door Maver24 op 06-08-2014 00:29:39 ]![]()
Muller is op cdm het beste, en ander spitta.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:21 schreef Maver24 het volgende:
89 Muller opgepikt voor 560k terwijl de goedkoopste daarna 600k is. nu nog 1,2m coins over. kijken wat we gaan bouwen
zit ook te denken om MOTM Depay te gaan halen. Die heb ik nog niet eens geprobeerd sinds dat die kaart is uitgekomen![]()
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:31 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Muller is op cdm het beste, en ander spitta.![]()
![]()
Rechtsback of linksback kan ook prima @DareToDirkquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:31 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Muller is op cdm het beste, en ander spitta.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Wat ik heb gedaan: Muller spits. Daarna kijken wat ik prettiger vind. Kaartjes gekocht: CAM van gemaakt. Uiteindelijk beviel hij beter in de spits.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:21 schreef Maver24 het volgende:
zit ook te denken om MOTM Depay te gaan halen. Die heb ik nog niet eens geprobeerd sinds dat die kaart is uitgekomen
Je kunt wel vragen waar wij hem het prettigst vonden, maar probeer hem zelf uit op de posities waar je tussen twijfelt.![]()
Volgend jaar zijn er geen fatsoenlijke LB in Serie A
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Ik twijfel dus ook tussen spits en cam. we gaan het wel even uit vogelen. motm depay moet ook nog in het team worden verwerktquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wat ik heb gedaan: Muller spits. Daarna kijken wat ik prettiger vind. Kaartjes gekocht: CAM van gemaakt. Uiteindelijk beviel hij beter in de spits.
Je kunt wel vragen waar wij hem het prettigst vonden, maar probeer hem zelf uit op de posities waar je tussen twijfelt.![]()
Cole en Evra toch? of niet goed genoeg?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:40 schreef BDIL het volgende:
Volgend jaar zijn er geen fatsoenlijke LB in Serie A![]()
Allegri gaat volgens mij 4atb spelen met Juve. Beter maken ze die flankspelers weer backs. Wat Armero gaat doen weet ik niet.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:40 schreef BDIL het volgende:
Volgend jaar zijn er geen fatsoenlijke LB in Serie AAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:40 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Cole en Evra toch? of niet snel genoeg?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Denk je dat die veteranen nog goede stats gaan hebben ? Sws een transfer naar Serie A is meestal een downgrade bij EAquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:40 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Cole en Evra toch? of niet goed genoeg?
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Urbyquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:40 schreef BDIL het volgende:
![]()
Vast wel 1 of andere silver met pace.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:40 schreef BDIL het volgende:
Ik ga geen FUT meer spelen denk ik. Wat een bak ellende blijft het. Ik heb net ervaren dat het bij single matches net zo aids is als de rest. Ik had ook nog Seasons gedaan, dus niet in FUT, maar die met clubs enzo. Dat was leuker.
Whuutquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die TOTS Pogba vind ik trouwens echt een vreselijke kut voetballermaar mogelijkheden voor vervangers zat toch? Tots de rossi ofzo, kan tots benatia ook op cb
Maar wat mankeerde eraan?![]()
Had je wel bronzen bank?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:52 schreef DuTank het volgende:
Ik ga geen FUT meer spelen denk ik. Wat een bak ellende blijft het. Ik heb net ervaren dat het bij single matches net zo aids is als de rest. Ik had ook nog Seasons gedaan, dus niet in FUT, maar die met clubs enzo. Dat was leuker.
![]()
Hij heeft gewoon Aids.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:52 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Whuutmaar mogelijkheden voor vervangers zat toch? Tots de rossi ofzo, kan tots benatia ook op cb
Maar wat mankeerde eraan?
80 pace en een catalyst kaartje, nou, voelt nog als onder de 75. Staat steeds net een paar meter van de plek waar hij moet staan, weinig wendbaar. Hij zou Klaas Pogba moeten heten. Houten Klaas.
1 Keer met hem geschoten slechts. Was een mooi schot, maar naast. Als hij op de goede plek staat kun je wel makkelijk defensieve klusjes met hem opknappen. Maar vaak zie ik bij de beoordelingscijfers dat hij mee heeft gedaan.![]()
Welke positie speel je hem? Ik vond hem als CM in 4-3-3 (5) briljant omdat hij dan meer drang naar voren heeft.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon Aids.
80 pace en een catalyst kaartje, nou, voelt nog als onder de 75. Staat steeds net een paar meter van de plek waar hij moet staan, weinig wendbaar. Hij zou Klaas Pogba moeten heten. Houten Klaas.
1 Keer met hem geschoten slechts. Was een mooi schot, maar naast. Als hij op de goede plek staat kun je wel makkelijk defensieve klusjes met hem opklaren. Maar vaak zie ik bij de beoordelingscijfers dat hij mee heeft gedaan.![]()
Rechter CM in een 4-3-3 (4). IF Moutinho op de andere CM kan ik veel beter mee overweg. Dribbel en passing veel prettiger dan bij Pogba. Maar denk dat Pogba echt een type is die je moet liggen. Op het EA forum zijn de meningen er ook heel erg over verdeeld.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Welke positie speel je hem? Ik vond hem als CM in 4-3-3 (5) briljant omdat hij dan meer drang naar voren heeft.![]()
Hmm raarquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon Aids.
1 Keer met hem geschoten slechts. Was een mooi schot, maar naast. Als hij op de goede plek staat kun je wel makkelijk defensieve klusjes met hem opknappen. Maar vaak zie ik bij de beoordelingscijfers dat hij mee heeft gedaan.behoort bij mij wel tot de top 5 beste middenvelder van dit jaar.
Wie gaat zn vervanger worden?![]()
Kun je Marchisio er niet gewoon in gooien ipv hem?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Rechter CM in een 4-3-3 (4). IF Moutinho op de andere CM kan ik veel beter mee overweg. Dribbel en passing veel prettiger dan bij Pogba. Maar denk dat Pogba echt een type is die je moet liggen. Op het EA forum zijn de meningen er ook heel erg over verdeeld.![]()
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die TOTS Pogba vind ik trouwens echt een vreselijke kut voetballer
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Dan wordt het wel een beetje ren je rot met moutinho aan de andere kant, kan je beter de rossi nemen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kun je Marchisio er niet gewoon in gooien ipv hem?
Al is dat ook een houten klaas, marchisio is wel echt geweldig![]()
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:03 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Hmm raarbehoort bij mij wel tot de top 5 beste middenvelder van dit jaar.
Wie gaat zn vervanger worden?Ik heb geen idee of ik hem ga vervangen sowieso nog, het team wint nog wel vaak, dus ik gun hem nog een extra dag in mijn team denk ikquote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kun je Marchisio er niet gewoon in gooien ipv hem?![]()
![]()
Misschien een andere chem style proberen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon Aids.
1 Keer met hem geschoten slechts. Was een mooi schot, maar naast. Als hij op de goede plek staat kun je wel makkelijk defensieve klusjes met hem opknappen. Maar vaak zie ik bij de beoordelingscijfers dat hij mee heeft gedaan.![]()
H/H met CM's vind ik wel chill. Beetje dat veld op en neer beunenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:06 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Dan wordt het wel een beetje ren je rot met moutinho aan de andere kant, kan je beter de rossi nemen.
De Rossi vond ik daarentegen wel weer erg sterk. Maar de tijd is hier gekomen de ogen te gaan sluitenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:06 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Dan wordt het wel een beetje ren je rot met moutinho aan de andere kant, kan je beter de rossi nemen.
![]()
morgenavond zullen de prijzen wel wat gaan zakken van spelers vanwege de MLS TOTS. mensen gaan even snel wat spelers verkopen en gaan elkaar undercutten of gaat dat nu niet gebeuren omdat iedereen toch al genoeg coins heeft![]()
Nee, maar mijn tegenstanders ook niet.quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
![]()
Dit lijkt me wel wat
Kost me 1,3m coins volgens futhead. vind het wel mooi dat je gelijk rechts ziet hoeveel je kwijt bent![]()
Rekik is kut en Van GInkel als enige verdedigende middenvelder is zelfmoord.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:15 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit lijkt me wel wat
Kost me 1,3m coins volgens futhead. vind het wel mooi dat je gelijk rechts ziet hoeveel je kwijt bentAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Rekik in een gold teamquote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:15 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit lijkt me wel wat
Kost me 1,3m coins volgens futhead. vind het wel mooi dat je gelijk rechts ziet hoeveel je kwijt bent
Van Ginkel op die positie is ook maar klote.![]()
Heel matig hoor. Kan met golds sowieso niet mee imo.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:18 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is misschien beter. Rekik is toch niet slecht ?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
wie zou jij daar neerzetten dan ? MOTM Vlaar? die is alleen zo traagquote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heel matig hoor. Kan met golds sowieso niet mee imo.![]()
![]()
Wil je echt die formatie?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:20 schreef Maver24 het volgende:
[..]
wie zou jij daar neerzetten dan ? MOTM Vlaar? die is alleen zo traagAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Bassong rcb kompany lcbquote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:20 schreef Maver24 het volgende:
[..]
wie zou jij daar neerzetten dan ? MOTM Vlaar? die is alleen zo traag![]()
IF Bassong met Olsson danquote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:21 schreef Maver24 het volgende:
[..]
als ik Rekik eruit kan ik iedereen erin zitten die gold is. in 433 gaat dat niet werken
Of Aanholt/BuutjeAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zo jammer dat ik iMOTM Sanchez links liet liggen toen ik coins had.Sanchez is nu 2 keer zo duur
Hala Madrid !
Alles is 2 keer zo duurquote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:53 schreef BDIL het volgende:
Zo jammer dat ik iMOTM Sanchez links liet liggen toen ik coins had.Sanchez is nu 2 keer zo duur![]()
Ronaldo 5 milquote:
Hala Madrid !
ik heb mijn plannetje al uitgestippeld. Denk dat met die MLS legends nog wel een beetje een hype blijft dus zal het geld ook wel in de markt blijven. eind augustus ga ik op vakantie. tegen die tijd gaat de hele handel in de verkoop (hou alleen ibra)quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En anders wordt alles 15 miljoen en kan ik maar 1 bijzondere speler kopen
verwacht dat veel big spenders (autobuyers/glitchers/no-life traders)) toch overstappen naar FIFA 15. dan vloeit de meeste cash wel weg uit de markt. en kan ik met mijn 12/13 miljoen straks de flinke jongen uit hangen![]()
nog 2 accounts vol consumables om te verpatsen. gaat een leuke tijd worden
verder is dit natuurlijk zo waar als dat het maar kan zijn. dus moet FIFA 14 straks leuker zijn dan het nu is![]()
[ Bericht 8% gewijzigd door FCsuarez op 06-08-2014 08:06:23 ]Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Goed verhaal, lekker kort.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 07:58 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik heb mijn plannetje al uitgestippeld. Denk dat met die MLS legends nog wel een beetje een hype blijft dus zal het geld ook wel in de markt blijven. eind augustus ga ik op vakantie. tegen die tijd gaat de hele handel in de verkoop (hou alleen ibra)
verwacht dat veel big spenders (autobuyers/glitchers/no-life traders)) toch overstappen naar FIFA 15. dan vloeit de meeste cash wel weg uit de markt. en kan ik met mijn 12/13 miljoen straks de flinke jongen uit hangen![]()
nog 2 accounts vol consumables om te verpatsen. gaat een leuke tijd worden
verder is dit natuurlijk zo waar als dat het maar kan zijn. dus moet FIFA 14 straks leuker zijn dan het nu is![]()
[ afbeelding ]wat is een lach als je van binnen huilt![]()
ja ik weet dat de kans dat toefjes het leest nu wel aanzienlijk is geslonkenquote:![]()
webapp down trouwens ?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Wie kan er een leuk team bedenken met CR7 en Ibra4-2-3-1 (2) formatie.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
gaat t niet maverquote:Op woensdag 6 augustus 2014 09:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Wie kan er een leuk team bedenken met CR7 en Ibra4-2-3-1 (2) formatie.
![]()
die backs
#FreeTrapz![]()
Daar zat ik ook al aan.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 09:19 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
gaat t niet maver![]()
[ afbeelding ]
die backsen Moutinho
Forster straks standaar BPL keeper denk
#FreeTrapz![]()
Ik ga gewoon mijn andere teams verkopen en alleen met mijn bundesliga team spelen. Die coins bewaar ik wel voor de marketcrash (quote:Op woensdag 6 augustus 2014 09:22 schreef FCsuarez het volgende:
Forster straks standaar BPL keeper denk) en anders mag een lieve jongen die FIFA 14 blijft spelen het wel hebben.
Lijkt me cavani als st en ibra als cam nog beter eigenlijk.quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Cavani CAM..quote:kut leagues waarom spelen ze niet gewoon in dezelfde league.
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 09:33 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Cavani CAM..kut leagues waarom spelen ze niet gewoon in dezelfde league.
Ja, die CAM is meer het probleem hoor. Je hebt natuurlijk James, maar die linkt nietquote:Op woensdag 6 augustus 2014 09:29 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Lijkt me cavani als st en ibra als cam nog beter eigenlijk.
voorlopig liggen de servers er toch uit en kan je nog even rustig nadenkenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 09:33 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Cavani CAM..kut leagues waarom spelen ze niet gewoon in dezelfde league.
#FreeTrapz![]()
Ibra heeft betere vision en passing, dus die zou ik inderdaad CAM zetten.wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Alleen met die pauper Moutinhoquote:Op woensdag 6 augustus 2014 09:34 schreef DuTank het volgende:
Ja, die CAM is meer het probleem hoor. Je hebt natuurlijk James, maar die linkt niet
Hij zal toch wel de keuze moeten gaan maken of hij een fatsoenlijke CAM wilt, maar dan Moutinho pakt. Of geen Moutinho en dan een kut CAMquote:Op woensdag 6 augustus 2014 09:35 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
voorlopig liggen de servers er toch uit en kan je nog even rustig nadenken
Of iemand moet nog met iets geniaals komen.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
genialer dan mijn team gaat het niet worden, je kan nog kiezen voor een aandere LB en Real CDM.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 09:39 schreef DuTank het volgende:
[..]
Hij zal toch wel de keuze moeten gaan maken of hij een fatsoenlijke CAM wilt, maar dan Moutinho pakt. Of geen Moutinho en dan een kut CAM
Of iemand moet nog met iets geniaals komen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Casemiroquote:Op woensdag 6 augustus 2014 09:43 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
genialer dan mijn team gaat het niet worden, je kan nog kiezen voor een aandere LB en Real CDM.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Ik vind die met James en Moutinho toch best sexy. Niet alle posities zijn misschien ideaal, maar dat gaat je ook niet lukken vrees ik. Misschien in een andere formatie? Of wil je per se deze?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 09:44 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik wil gewoon een ultra sexy team.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
andere formatie mijn vriend.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 09:44 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik wil gewoon een ultra sexy team.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Nee andere formatie mag ook misschien iets met 2 spitsen of een 433.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 09:46 schreef DuTank het volgende:
Ik vind die met James en Moutinho toch best sexy. Niet alle posities zijn misschien ideaal, maar dat gaat je ook niet lukken vrees ik. Misschien in een andere formatie? Of wil je per se deze?
Dan de 433(4) proberen misschien? Is aardig eenvoudig te linken toch...quote:Op woensdag 6 augustus 2014 09:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nee andere formatie mag ook misschien iets met 2 spitsen of een 433."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
433(4) is wel beter dan:quote:Op woensdag 6 augustus 2014 09:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nee andere formatie mag ook misschien iets met 2 spitsen of een 433.
ronaldo - ibra - lucas
Modric - IF Payet/Valbuena/Cabella - Matuidi
IF Marcelo
Dat heeft allemaal al 9 chem. Kun je de CBs, RB en keeper zelf bedenken.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 09:52 schreef DuTank het volgende:
[..]
433(4) is wel beter dan:
ronaldo - ibra - lucas
IF Marcelo
Dat heeft allemaal al 9 chem. Kun je de CBs, RB en keeper zelf bedenken.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Thanks bro.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 09:52 schreef DuTank het volgende:
[..]
433(4) is wel beter dan:
ronaldo - ibra - lucas
IF Marcelo
Dat heeft allemaal al 9 chem. Kun je de CBs, RB en keeper zelf bedenken.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Tyfes EA met dat tyfes onderhoud steedshet lijkt wel of ze het op mijn werkrooster afstellen
En ik zag dat Suarez nog een hele lange post had geschreven. Ik snap 1 ding niet: Waarom denken mensen dat het MLS TOTS enigszins de prijzen kan drukken? Het is MLS. Ik zal het even spellen: EM - EL - ES. Van alle nationale competities op de wereld is dit echt tegen het minderwaardige aan. Met minderwaardige spelers.![]()
Mensen geilen op blauwe kaartjes en die gaan als een malle packs openen... gok ik.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:23 schreef Toefjes het volgende:
Tyfes EA met dat tyfes onderhoud steedshet lijkt wel of ze het op mijn werkrooster afstellen
En ik zag dat Suarez nog een hele lange post had geschreven. Ik snap 1 ding niet: Waarom denken mensen dat het MLS TOTS enigszins de prijzen kan drukken? Het is MLS. Ik zal het even spellen: EM - EL - ES. Van alle nationale competities op de wereld is dit echt tegen het minderwaardige aan. Met minderwaardige spelers.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Als een maand lang iMotm kaarten, TOTW met alleen maar groene kaarten, en een TOTT is uitgebracht, en de prijzen alleen maar stijgen... Dan snap ik de gedachtegang niet dat een aantal zeer modale voetballers uit de MLSquote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:27 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Mensen geilen op blauwe kaartjes en die gaan als een malle packs openen... gok ik.die een boost hebben gekregen de markt eventjes gaan herstellen.
![]()
Oja die iMotm kaarten was ik helemaal vergeten.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als een maand lang iMotm kaarten, TOTW met alleen maar groene kaarten, en een TOTT is uitgebracht, en de prijzen alleen maar stijgen... Dan snap ik de gedachtegang niet dat een aantal zeer modale voetballers uit de MLSdie een boost hebben gekregen de markt eventjes gaan herstellen.
![]()
Heb jij al een ultieme team gemaakt?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik denk dat het team dat ik gisteren postte, met Neuer, Ronaldo en Ibra, wel mijn ultimate team is. Heb Lewa, Robben en Reus gisteren voor het slapen gaan voor een iets te hoog bedrag op de TP gezet. Maar moet nog even geduld hebben om te weten of er ook één van die kaarten verkocht is.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:38 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Oja die iMotm kaarten was ik helemaal vergeten.![]()
Heb jij al een ultieme team gemaakt?![]()
Welke is dat dan?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik denk dat het team dat ik gisteren postte, met Neuer, Ronaldo en Ibra, wel mijn ultimate team is. Heb Lewa, Robben en Reus gisteren voor het slapen gaan voor een iets te hoog bedrag op de TP gezet. Maar moet nog even geduld hebben om te weten of er ook één van die kaarten verkocht is.
Ga op vakantie 12 dagen geleden met 2,5 miljoen als een mooi aantal coins en nu stelt het geen fuck voor als ik een beesten gold team wil maken![]()
![]()
![]()
Ik had dit een tijdje met ronaldo en ibra maar dat zal voor trapzie waarschijnlijk niet goed genoeg zijn![]()
![]()
Krijgt Gustavo daar wel 9 chem?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Deze, alweer vergeten?![]()
[ afbeelding ]![]()
Nee. Maar ik denk dat in een dusdanig team 1 speler met 8 chemistry wel moet kunnen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:50 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Krijgt Gustavo daar wel 9 chem?![]()
Zit er ook aan te denken om een team te maken met IF Gustavo en aan de andere kant dan IF Melo maar dan krijg je weer zo'n half Brazilianen teamquote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee. Maar ik denk dat in een dusdanig team 1 speler met 8 chemistry wel moet kunnen.![]()
![]()
Ja joh, merk je amper wat van. Heb zelf ook T. Silva op 8 chem en merk er geen zak vanquote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee. Maar ik denk dat in een dusdanig team 1 speler met 8 chemistry wel moet kunnen.Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Hmpf.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]dat is waar.
Inderdaad, heb m'n hele team op 7 en 8 chem en het speelt net zo waardeloos als op 10 chem.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:53 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Ja joh, merk je amper wat van. Heb zelf ook T. Silva op 8 chem en merk er geen zak van![]()
![]()
Fagner op rechtsback voor de handicap.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, of je moet liefhebber zijn van de spelers van Galatasaray. Maar dat is geloof ik niemand hierquote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:53 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Zit er ook aan te denken om een team te maken met IF Gustavo en aan de andere kant dan IF Melo maar dan krijg je weer zo'n half Brazilianen team![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:53 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Zit er ook aan te denken om een team te maken met IF Gustavo en aan de andere kant dan IF Melo maar dan krijg je weer zo'n half Brazilianen team
Maak gewoon deze.![]()
Speelt als een baas.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Van Persiequote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:59 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maak gewoon deze.![]()
Speelt als een baas.Tijden in mijn team gehad maar man man man wat is die slecht. Sloom, slap, kan niet koppen. Alleen zijn schoten zijn wel redelijk.
![]()
Heb jij dat?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:59 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maak gewoon deze.![]()
Speelt als een baas.zit wel goed in elkaar
![]()
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die had ik en was toch 1 van mijn betere teams.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:00 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Heb jij dat?zit wel goed in elkaar
Ja, die heb ik overwogen inderdaad, alleen ga je dan waarschijnlijk op het middenveld strength en lengte te kort komen, als je 80% van de kopduels verliest op het middenveld wordt het lastig om je wedstrijden te gaan controleren.quote:![]()
Nieuwe featurequote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:02 schreef gazhims3lv het volgende:
[ afbeelding ]
EA![]()
![]()
Altijd toegang tot transfermarkt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Op dit moment erg tevreden over dit team... (Rodriquez heb wel geruild met die je nu ziet (91) )
Moet zeggen dat Falcao echt lekker speelt. Had ipv Ibra Cavani eerst staan..maar Cavani viel me tegen.
Wil misschien nog wel Lavezzi omruilen voor zijn (87) kaartje.
Ps. Fut werkt weer zie ik
Edit... Juiste team nu geplaatst![]()
Ibarbo voor Falcaoquote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:06 schreef Joodnl het volgende:
[ afbeelding ]
Op dit moment erg tevreden over dit team... (Rodriquez heb wel geruild met die je nu ziet (91) )
Moet zeggen dat Falcao echt lekker speelt. Had ipv Ibra Cavani eerst staan..maar Cavani viel me tegen.
Wil misschien nog wel Lavezzi omruilen voor zijn (87) kaartje.
Ps. Fut werkt weer zie ik
Edit... Juiste team nu geplaatst![]()
Ribery is een speler die ik ook nog wil proberen, maar zijn prijs is wel extreem nu. Iemand die mij toch kan overtuigen om hem te kopen, of juist niet?![]()
Ik zou zijn zaakwaarnemer even bellen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:14 schreef WezepAFCA het volgende:
Ribery is een speler die ik ook nog wil proberen, maar zijn prijs is wel extreem nu. Iemand die mij toch kan overtuigen om hem te kopen, of juist niet?![]()
Niet kopen. Reus is beter. En veel goedkoper.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:14 schreef WezepAFCA het volgende:
Ribery is een speler die ik ook nog wil proberen, maar zijn prijs is wel extreem nu. Iemand die mij toch kan overtuigen om hem te kopen, of juist niet?
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Doen, echt doenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:14 schreef WezepAFCA het volgende:
Ribery is een speler die ik ook nog wil proberen, maar zijn prijs is wel extreem nu. Iemand die mij toch kan overtuigen om hem te kopen, of juist niet?niemand dribbelt beter op topsnelheid als hij. Zijn afstandschot is ook gruwelijk. Skillies gaan heel soepel, alles is goed aan die man
Na ronaldo de beste linksbuiten die ik gehad heb![]()
Het geld maakt nu zo tegen het einde niet meer uit, wil graag nog wat spelers proberen die ik niet heb gebruikt dit jaar. Maar als je al zegt dat Reus beter is dan is het waarschijnlijk niet de moeite waard.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:17 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Niet kopen. Reus is beter. En veel goedkoper.![]()
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:18 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Doen, echt doenniemand dribbelt beter op topsnelheid als hij. Zijn afstandschot is ook gruwelijk. Skillies gaan heel soepel, alles is goed aan die man
Na ronaldo de beste linksbuiten die ik gehad hebquote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:17 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Niet kopen. Reus is beter. En veel goedkoper.
Want jij hebt met ribery gespeeld?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:17 schreef TBakkert het volgende:
[..]
![]()
Niet moeders mooiste maar die man heeft de bal echt ziek dicht bij zich je kan als je een beetje kan skillen zo dwars door de verdediging heenlopen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:14 schreef WezepAFCA het volgende:
Ribery is een speler die ik ook nog wil proberen, maar zijn prijs is wel extreem nu. Iemand die mij toch kan overtuigen om hem te kopen, of juist niet?blablablabla![]()
Hmm, jij hebt wel veel van die dure spelers gehad dacht ik dus misschien wel de moeite waard dan, weet niet of TBakkert veel met Ribery heeft gespeeld, of überhaupt er mee heeft gespeeld?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:18 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Doen, echt doenniemand dribbelt beter op topsnelheid als hij. Zijn afstandschot is ook gruwelijk.
Na ronaldo de beste linksbuiten die ik gehad heb![]()
Echt nietquote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:17 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Niet kopen. Reus is beter. En veel goedkoper.
blablablabla![]()
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet moeders mooiste maar die man heeft de bal echt ziek dicht bij zich je kan als je een beetje kan skillen zo dwars door de verdediging heenlopen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zola gekocht voor mijn Italiaanse team, wat een baas.
Wilde eigenlijk Kluivert maar die is even anderhalf miljoen duurder geworden in 5 dagen tijd stond voor het weekend op 1.4 nu rond de 3.blablablabla![]()
Maar bakkert is sowiesoquote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:19 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Hmm, jij hebt wel veel van die dure spelers gehad dacht ik dus misschien wel de moeite waard dan, weet niet of TBakkert veel met Ribery heeft gespeeld, of überhaupt er mee heeft gespeeld?als het gaat om zijn mening over spelers
Maar hij is echt de moeite waard, had hem en robben en wisselde ze weleens zodat ribery op rechts stond en als je dan een keer van afstand schiet gaan ze altijd kruislinks binnen![]()
![]()
Reus is konko slechtquote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:17 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Toevallig wel, ik heb een tijd bijna een miljoen gehad en toen kocht ik allemaal TOTS-teams vlak na hun release. Toen had ik opeens nog maar 300k... :/quote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:19 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Want jij hebt met ribery gespeeld?"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Haten op Bukharovquote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:21 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Maar bakkert is sowiesoals het gaat om zijn mening over spelers
Maar hij is echt de moeite waard, had hem en robben en wisselde ze weleens zodat ribery op rechts stond en als je dan een keer van afstand schiet gaan ze altijd kruislinks binnen
quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Je liegtquote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:22 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Toevallig wel, ik heb een tijd bijna een miljoen gehad en toen kocht ik allemaal TOTS-teams vlak na hun release. Toen had ik opeens nog maar 300k... :/![]()
Ik denk ook niet dat de MLS prijzen zal doen zakken, wel dat het de aandacht van sommige mensen nog even vast kan houden, in plaats van nooit meer inloggen en vergane coins. langzaam maar zeker zal straks het aantal kaarten wat te koop staat gaan zakken. Miljoenen coins gaan de markt uit.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:23 schreef Toefjes het volgende:
En ik zag dat Suarez nog een hele lange post had geschreven. Ik snap 1 ding niet: Waarom denken mensen dat het MLS TOTS enigszins de prijzen kan drukken? Het is MLS. Ik zal het even spellen: EM - EL - ES. Van alle nationale competities op de wereld is dit echt tegen het minderwaardige aan. Met minderwaardige spelers.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Bijna miljoenen, maar toch net niet?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:22 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Toevallig wel, ik heb een tijd bijna een miljoen gehad en toen kocht ik allemaal TOTS-teams vlak na hun release. Toen had ik opeens nog maar 300k... :/
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Als Robben en Lewa ook verkopen heb ik voor het eerst in mn FUT loopbaan een saldo van boven de 10 miljoenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:36 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Die heb ik ooit gehad voor 400k![]()
![]()
![]()
Gun mij miljoentje dan, kkhontquote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als Robben en Lewa ook verkopen heb ik voor het eerst in mn FUT loopbaan een saldo van boven de 10 miljoenwat is een lach als je van binnen huilt![]()
Kost 5 euro johquote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:41 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Gun mij miljoentje dan, kkhont![]()
![]()
Jij altijd met je kk. Dat heb je aan je prostaat.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:41 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Gun mij miljoentje dan, kkhont![]()
Fuck it. ik speel wel gewoon met mijn bundesliga shizzle.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Je moet ook geen BPL spelers om Benzema heen zettenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:57 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Jovetic was op dezelfde positie met dezelfde spelers eromheen toch echt veeeul beter![]()
![]()
Op 10 chem met modric en ronaldo om hem heen domme opaquote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je moet ook geen BPL spelers om Benzema heen zetten![]()
Jij snotaapquote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:01 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Op 10 chem met modric en ronaldo om hem heen domme opa![]()
TR gemachtquote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jij altijd met je kk. Dat heb je aan je prostaat.wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Van je WC packs?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:12 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hoef me vanavond niet te vervelen![]()
Tijd om te cashenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:19 schreef rolls-reus het volgende:
Mls-cup start over 5 uur en 40 minuten
Rewards zijn 10k en een premium gold pack![]()
![]()
Ja. Dat is toch de slimste manier om een packopening aan te pakken. Vaak krijg je al voor meer dan 1000 coins aan consumables in een WC pack. Dan ligt de lat minder hoog voor je reguliere 5K pack om quitte te spelen.quote:![]()
Maar de kans dat je wat goeds krijgt is ook weer lager lijkt mequote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja. Dat is toch de slimste manier om een packopening aan te pakken. Vaak krijg je al voor meer dan 1000 coins aan consumables in een WC pack. Dan ligt de lat minder hoog voor je reguliere 5K pack om quitte te spelen.![]()
bohhhhh verkopen verkopen.... oh wacht.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:33 schreef Toefjes het volgende:
MLS keepers gaan al voor 1500. gelukkig heb ik er 100
10 van deze jongens gekocht voor 6K![]()
en zo'n 150 LB's
kan er alleen niet bij![]()
![]()
![]()
#FreeTrapz![]()
Je moet wel een hunter of catalyst kaartje gebruiken natuurlijk.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik vond Reus ook serieus niet goed terwijl hij zulke goede stats heeft.![]()
Ik heb hem gehad met marksman, sniper en deadeye en met geen 1 van die chemistry styles deed hij het beter dan mijn 72-rated non-shiny LW.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:40 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Je moet wel een hunter of catalyst kaartje gebruiken natuurlijk.![]()
Hopelijk stijgt Julio Cesar een beetje,Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Zit rond de 3,5k nu.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Hopelijk stijgt Julio Cesar een beetje,![]()
ik heb dit jaar geen MLS spelers ingeslagen. geen idee waarom ik het niet heb gedaan maar ja. ik ben inmiddels sinds maanden weer de 2m coins gepasseerd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Doe eens aardig johquote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Is goed Gilles. Ik ga je voortaan Gilles noemen.
wat is een lach als je van binnen huilt![]()
vind er maar geen fuck aan hele pleuris MLS niet.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
autobuyers staan ook weer vol aan op al die MLS spelers onder een bepaald bedrag, daar valt niet tegen op te boksen![]()
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op woensdag 06-08-2014 om 14:00:22New #BPL stadiums coming to #FIFA15? More news at 3:30pm UK today! http://t.co/OU3xUCfYit reageer retweet
![]()
Ik ben begonnen met de dure silvers en 65-rated silvers, straks moet ik de bronzes die ik niet gebruik er ook nog op zettenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:59 schreef Zhano het volgende:
Spelers verkopen voor 5k terwijl je ze kocht voor 150c blijft leukElke willekeurige bronze voor 1.1k kunnen verkopen
![]()
![]()
meer voor een MLS teampje even te maken want die heb ik nog nietquote:Op woensdag 6 augustus 2014 14:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gefeliciteerd in een tijd waarin een miljoen coins niks meer kost ga jij traden![]()
Ah op die fiets. Had je beter wat eerder kunnen doen kerelquote:Op woensdag 6 augustus 2014 14:10 schreef Maver24 het volgende:
[..]
meer voor een MLS teampje even te maken want die heb ik nog niet![]()
![]()
nou leuk hoor al die winsten van jullie, had zeker wel 700K kunnen maken hier
al is het jullie natuurlijk wel gegund
#FreeTrapz![]()
ja ik weet het maar ja ach, ik heb ieder geval Julio Cesar al in me club zitten dus het begin is er lolquote:Op woensdag 6 augustus 2014 14:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ah op die fiets. Had je beter wat eerder kunnen doen kerel![]()
moet je maar geen vieze glitcher zijnquote:Op woensdag 6 augustus 2014 14:13 schreef FCsuarez het volgende:
al is het jullie natuurlijk wel gegund![]()
![]()
Ik zit nu al op 700k schat ik zoquote:Op woensdag 6 augustus 2014 14:13 schreef FCsuarez het volgende:
al is het jullie natuurlijk wel gegund![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: