Netjes. Hopelijk lukt het je.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:02 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ik mag volgende week beginnen. het is voor in de ochtend van 9 tot 12 uur.
Ehhh... elke speler met een blauw of groen kaartje stijgt momenteel. Al een maand of 2.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:53 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Ik heb ook wat spelers ingekocht gezien hun stijgende lijn van de week...Maar twijfel ook om ze te verkopen.![]()
Behalve Neuer (88) die is nog steeds aan het stijgen zie ik!
Ehhh... Ja, maar vandaag stokt het een beetje...quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ehhh... elke speler met een blauw of groen kaartje stijgt momenteel. Al een maand of 2.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:54 schreef YouriNL het volgende:
[..]
Gewoon Tots Martinez en Ibarbo voorin.
Muller is op cdm het beste, en ander spitta.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:21 schreef Maver24 het volgende:
89 Muller opgepikt voor 560k terwijl de goedkoopste daarna 600k is. nu nog 1,2m coins over. kijken wat we gaan bouwen
Welke positie is 89 muller het beste?
zit ook te denken om MOTM Depay te gaan halen. Die heb ik nog niet eens geprobeerd sinds dat die kaart is uitgekomen
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:31 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Muller is op cdm het beste, en ander spitta.
Rechtsback of linksback kan ook prima @DareToDirkquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:31 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Muller is op cdm het beste, en ander spitta.
Wat ik heb gedaan: Muller spits. Daarna kijken wat ik prettiger vind. Kaartjes gekocht: CAM van gemaakt. Uiteindelijk beviel hij beter in de spits.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:21 schreef Maver24 het volgende:
89 Muller opgepikt voor 560k terwijl de goedkoopste daarna 600k is. nu nog 1,2m coins over. kijken wat we gaan bouwen
Welke positie is 89 muller het beste?
zit ook te denken om MOTM Depay te gaan halen. Die heb ik nog niet eens geprobeerd sinds dat die kaart is uitgekomen
Ik twijfel dus ook tussen spits en cam. we gaan het wel even uit vogelen. motm depay moet ook nog in het team worden verwerktquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wat ik heb gedaan: Muller spits. Daarna kijken wat ik prettiger vind. Kaartjes gekocht: CAM van gemaakt. Uiteindelijk beviel hij beter in de spits.
Je kunt wel vragen waar wij hem het prettigst vonden, maar probeer hem zelf uit op de posities waar je tussen twijfelt.
Cole en Evra toch? of niet goed genoeg?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:40 schreef BDIL het volgende:
Volgend jaar zijn er geen fatsoenlijke LB in Serie A
Allegri gaat volgens mij 4atb spelen met Juve. Beter maken ze die flankspelers weer backs. Wat Armero gaat doen weet ik niet.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:40 schreef BDIL het volgende:
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:40 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Cole en Evra toch? of niet snel genoeg?
Denk je dat die veteranen nog goede stats gaan hebben ? Sws een transfer naar Serie A is meestal een downgrade bij EAquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:40 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Cole en Evra toch? of niet goed genoeg?
Urbyquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:40 schreef BDIL het volgende:
Vast wel 1 of andere silver met pace.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:40 schreef BDIL het volgende:
Whuutquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die TOTS Pogba vind ik trouwens echt een vreselijke kut voetballer
Had je wel bronzen bank?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:52 schreef DuTank het volgende:
Ik ga geen FUT meer spelen denk ik. Wat een bak ellende blijft het. Ik heb net ervaren dat het bij single matches net zo aids is als de rest. Ik had ook nog Seasons gedaan, dus niet in FUT, maar die met clubs enzo. Dat was leuker.
Hij heeft gewoon Aids.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:52 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Whuutmaar mogelijkheden voor vervangers zat toch? Tots de rossi ofzo, kan tots benatia ook op cb
Maar wat mankeerde eraan?
Welke positie speel je hem? Ik vond hem als CM in 4-3-3 (5) briljant omdat hij dan meer drang naar voren heeft.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon Aids.
80 pace en een catalyst kaartje, nou, voelt nog als onder de 75. Staat steeds net een paar meter van de plek waar hij moet staan, weinig wendbaar. Hij zou Klaas Pogba moeten heten. Houten Klaas.
1 Keer met hem geschoten slechts. Was een mooi schot, maar naast. Als hij op de goede plek staat kun je wel makkelijk defensieve klusjes met hem opklaren. Maar vaak zie ik bij de beoordelingscijfers dat hij mee heeft gedaan.
Rechter CM in een 4-3-3 (4). IF Moutinho op de andere CM kan ik veel beter mee overweg. Dribbel en passing veel prettiger dan bij Pogba. Maar denk dat Pogba echt een type is die je moet liggen. Op het EA forum zijn de meningen er ook heel erg over verdeeld.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Welke positie speel je hem? Ik vond hem als CM in 4-3-3 (5) briljant omdat hij dan meer drang naar voren heeft.
Hmm raarquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon Aids.
80 pace en een catalyst kaartje, nou, voelt nog als onder de 75. Staat steeds net een paar meter van de plek waar hij moet staan, weinig wendbaar. Hij zou Klaas Pogba moeten heten. Houten Klaas.
1 Keer met hem geschoten slechts. Was een mooi schot, maar naast. Als hij op de goede plek staat kun je wel makkelijk defensieve klusjes met hem opknappen. Maar vaak zie ik bij de beoordelingscijfers dat hij mee heeft gedaan.
Kun je Marchisio er niet gewoon in gooien ipv hem?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Rechter CM in een 4-3-3 (4). IF Moutinho op de andere CM kan ik veel beter mee overweg. Dribbel en passing veel prettiger dan bij Pogba. Maar denk dat Pogba echt een type is die je moet liggen. Op het EA forum zijn de meningen er ook heel erg over verdeeld.
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die TOTS Pogba vind ik trouwens echt een vreselijke kut voetballer
Dan wordt het wel een beetje ren je rot met moutinho aan de andere kant, kan je beter de rossi nemen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kun je Marchisio er niet gewoon in gooien ipv hem?
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:03 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Hmm raarbehoort bij mij wel tot de top 5 beste middenvelder van dit jaar.
Wie gaat zn vervanger worden?
Ik heb geen idee of ik hem ga vervangen sowieso nog, het team wint nog wel vaak, dus ik gun hem nog een extra dag in mijn team denk ikquote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kun je Marchisio er niet gewoon in gooien ipv hem?
Misschien een andere chem style proberen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon Aids.
1 Keer met hem geschoten slechts. Was een mooi schot, maar naast. Als hij op de goede plek staat kun je wel makkelijk defensieve klusjes met hem opknappen. Maar vaak zie ik bij de beoordelingscijfers dat hij mee heeft gedaan.
H/H met CM's vind ik wel chill. Beetje dat veld op en neer beunenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:06 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Dan wordt het wel een beetje ren je rot met moutinho aan de andere kant, kan je beter de rossi nemen.
Al is dat ook een houten klaas, marchisio is wel echt geweldig
De Rossi vond ik daarentegen wel weer erg sterk. Maar de tijd is hier gekomen de ogen te gaan sluitenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:06 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Dan wordt het wel een beetje ren je rot met moutinho aan de andere kant, kan je beter de rossi nemen.
Al is dat ook een houten klaas, marchisio is wel echt geweldig
Nee, maar mijn tegenstanders ook niet.quote:
Rekik is kut en Van GInkel als enige verdedigende middenvelder is zelfmoord.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:15 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit lijkt me wel wat
Kost me 1,3m coins volgens futhead. vind het wel mooi dat je gelijk rechts ziet hoeveel je kwijt bent
Rekik in een gold teamquote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:15 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit lijkt me wel wat
Kost me 1,3m coins volgens futhead. vind het wel mooi dat je gelijk rechts ziet hoeveel je kwijt bent
Heel matig hoor. Kan met golds sowieso niet mee imo.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:18 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is misschien beter. Rekik is toch niet slecht ?
wie zou jij daar neerzetten dan ? MOTM Vlaar? die is alleen zo traagquote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heel matig hoor. Kan met golds sowieso niet mee imo.
Wil je echt die formatie?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:20 schreef Maver24 het volgende:
[..]
wie zou jij daar neerzetten dan ? MOTM Vlaar? die is alleen zo traag
Bassong rcb kompany lcbquote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:20 schreef Maver24 het volgende:
[..]
wie zou jij daar neerzetten dan ? MOTM Vlaar? die is alleen zo traag
IF Bassong met Olsson danquote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:21 schreef Maver24 het volgende:
[..]
als ik Rekik eruit kan ik iedereen erin zitten die gold is. in 433 gaat dat niet werken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |