SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door rolls-reus op 05-08-2014 21:44:09 ]![]()
Boh, eerste wedstrijd met mijn MLS team. Gelijk tegen een ander team met MLS
Watson (bronze, CVM Dallas) wat een baas is dat zeg![]()
![]()
al mijn MLS spelers staan nog in de andere club. hoop dat er geen cup komt. heb ik ook niet het idee dat ik tonnen mis loop.
vorige eigenaren zijn er redelijk mee los gegaan
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Je kunt ook gewoon blij zijn dat je gratis met Ibrahimovic kunt spelenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:32 schreef Maver24 het volgende:
ik wou zo graag dat ik mijn ibra kon verkopen. Had ik Kluivert weer kunnen halenEen groot gedeelte van de FUT spelers zal hem nooit kunnen betalen
![]()
Dit.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon blij zijn dat je gratis met Ibrahimovic kunt spelenEen groot gedeelte van de FUT spelers zal hem nooit kunnen betalen
Hont.![]()
Fifa points kopen dan maar, haal je m zo uit een pakjequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:32 schreef Maver24 het volgende:
ik wou zo graag dat ik mijn ibra kon verkopen. Had ik Kluivert weer kunnen halen![]()
Nee, jullie zeggen hont met een t ipv d dus ik zeg kad met een d ipv t hihiquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:47 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Leg eens uit dan? Heeft het iets met een restaurant te maken?![]()
Maar waarom dan? Het is gewoon kat.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, jullie zeggen hont met een t ipv d dus ik zeg kad met een d ipv t hihi![]()
Wil een team maken met IF Gustavo en IF Melo als CDM's/CM's maar dan kom je al bijna weer bij zo'n on-origineel Braziliaans team.![]()
heb ik nog een wereldgrap voor je. Zojuist zelf verzonnen: koneinquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:51 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Maar waarom dan? Het is gewoon kat.
haha![]()
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
heb ik nog een wereldgrap voor je. Zojuist zelf verzonnen: konein
haha![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HAHAHAHAHAHAHAHquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
heb ik nog een wereldgrap voor je. Zojuist zelf verzonnen: konein
haha![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Speelt bij mij wel goed, balvast en sterk, maar Aranguiz en Depay zijn toch wel de smaakmakers op het moment.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
Is goed maar IF Canales maakt bij mij nog niet zo'n goede indruk.![]()
Bij mij doet Ramirez (de RCM) het juist goed. Valdes doet het wat minder.. hij is normaal CM maar ik heb hem op CAM omdat hij high-low heeft.![]()
Wil graag IF Quintero nog een keer proberen, maar vind die silver prijzen echt duur ondanks dat ik nog 2m te besteden heb..quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
Bij mij doet Ramirez (de RCM) het juist goed. Valdes doet het wat minder.. hij is normaal CM maar ik heb hem op CAM omdat hij high-low heeft.![]()
Ik vind de prijzen ook wat te hoog en daarom hou ik het bij 'goedkope' teams.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:06 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Wil graag IF Quintero nog een keer proberen, maar vind die silver prijzen echt duur ondanks dat ik nog 2m te besteden heb..![]()
Ik heb trouwens mijn TOTS Depay alsnog met winst verkocht. Ooit veel te duur voor 420k gekocht en nooit verkocht, tot vandaag.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Heb mijne vanmiddag voor 400k gekochtquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:23 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb trouwens mijn TOTS Depay alsnog met winst verkocht. Ooit veel te duur voor 420k gekocht en nooit verkocht, tot vandaag.![]()
![]()
Godverdomme.Alle puushjes uit m'n kladblokje doen het niet meer.
Bohh, kan je die post met al die gifjes uit je kladblok nog terugvinden?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:43 schreef Lindgren. het volgende:
Gelukkig doen de .gifjes het nog wel.
of opnieuw posten![]()
Ja, heb ik wel vaker gepost, maar al die puushjes doen het dus niet meer. 90% van dat hele kladblokgeval.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:45 schreef Freire het volgende:
[..]
Bohh, kan je die post met al die gifjes uit je kladblok nog terugvinden?
of opnieuw posten
krijg je met die kutsitequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:45 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, heb ik wel vaker gepost, maar al die puushjes doen het dus niet meer. 90% van dat hele kladblokgeval.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Kun je ze eens posten? (met uitleg aub)quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb ook een folder met gifjes en plaatjes zoals deze:
[ afbeelding ] hehehallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
O, je bedoelt gifjes en plaatjes uit de reeks van de afgelopen jaren. Nee, dat heb ik niet. Wel heb ik dit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik dacht dat ik die ook hadquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:55 schreef DutchSL het volgende:
Dat jochie is leuker in zijn internetslot variant.![]()
![]()
wat moest je in godsnaam met die wasbeer
#FreeTrapz![]()
mag ik concluderen dat vanilla sky een rare film is
#FreeTrapz![]()
Dat mag jij. Geen ruk aan iig.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:10 schreef FCsuarez het volgende:
mag ik concluderen dat vanilla sky een rare film isNAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:10 schreef FCsuarez het volgende:
mag ik concluderen dat vanilla sky een rare film is![]()
![]()
Logisch ookquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mijn beste pack was toch eigenlijk deze:
[ afbeelding ]
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
al zou ik cameron wel een keer willen.... ontmoeten.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat mag jij. Geen ruk aan iig.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
vuilakquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:13 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
al zou ik cameron wel een keer willen.... ontmoeten.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
als je 1 celeb zou mogen kiezen wie gaat t dan worden Potsquote:
#FreeTrapz![]()
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:18 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
als je 1 celeb zou mogen kiezen wie gaat t dan worden Pots![]()
![]()
Jo stuur je adres.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:25 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Ik wel, stuur maar op via PostNL.![]()
Geen idee, serieus...heb me er al effe niet meer in verdiept geloof ik. Als ik dan toch iemand moet noemen, dan denk ik dat ik Tim maar volg in zijn adoratie voor Gigiquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:18 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
als je 1 celeb zou mogen kiezen wie gaat t dan worden Pots
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Robben voor 3.6 miljoen, Lewa voor 3.2 miljoen en Reus voor 2.9 miljoen op de TP gezet. Eens kijken of er iemand vannacht intrapt.![]()
Wat zijn je plannen?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:35 schreef Toefjes het volgende:
Robben voor 3.6 miljoen, Lewa voor 3.2 miljoen en Reus voor 2.9 miljoen op de TP gezet. Eens kijken of er iemand vannacht intrapt.![]()
Geen idee. Maar ik heb een gevoel dat het binnenkort stopt met de alsmaar stijgende prijzen. Volgens mij tikte Suarez laatst: what goes up, must come down. Als je het nu goed weet te timen, dan is er geen speler onhaalbaar meerquote:![]()
En anders wordt alles 15 miljoen en kan ik maar 1 bijzondere speler kopen![]()
![]()
Er zit op dit moment al zoveel coins in het spel dat spelers nooit meer heel ver gaan dalen denk ikquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Geen idee. Maar ik heb een gevoel dat het binnenkort stopt met de alsmaar stijgende prijzen. Volgens mij tikte Suarez laatst: what goes up, must come down. Als je het nu goed weet te timen, dan is er geen speler onhaalbaar meer![]()
![]()
Doe gewoonquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:48 schreef Maver24 het volgende:
zoek even op Lavezzi op Twitter![]()
![]()
Ik mag die foto hier niet plaatsen![]()
Controller maar weer weg gelegd. Als je gewoon normaal voetbal probeert te spelen, word je kei hard afgestraft door counters en voorzetten. Elke kopduel werd verloren, ook al stond daar een blok beton als Chiellini ofzo. Mijn voorzetten vlogen natuurlijk over alles en iedereen heen of werden weg gekopt.
Heb ik nog gewonnen vandaag? Ja, maar ja, dat is niet leuk om te zeggen hier
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik zie niks bijzonders op zijn twitter?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:48 schreef Maver24 het volgende:
zoek even op Lavezzi op Twitter![]()
![]()
Ik mag die foto hier niet plaatsenHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:51 schreef Kamikazie het volgende:
Dat ie een of andere chick aant beffen is, niks speciaals. Maar maver24 krijgt er wss een grote plasser van![]()
![]()
![]()
Ik heb ook wat spelers ingekocht gezien hun stijgende lijn van de week...Maar twijfel ook om ze te verkopen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Geen idee. Maar ik heb een gevoel dat het binnenkort stopt met de alsmaar stijgende prijzen. Volgens mij tikte Suarez laatst: what goes up, must come down. Als je het nu goed weet te timen, dan is er geen speler onhaalbaar meer![]()
Behalve Neuer (88) die is nog steeds aan het stijgen zie ik!![]()
Gewoon Tots Martinez en Ibarbo voorin.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:49 schreef DuTank het volgende:
Controller maar weer weg gelegd. Als je gewoon normaal voetbal probeert te spelen, word je kei hard afgestraft door counters en voorzetten. Elke kopduel werd verloren, ook al stond daar een blok beton als Chiellini ofzo. Mijn voorzetten vlogen natuurlijk over alles en iedereen heen of werden weg gekopt.
Heb ik nog gewonnen vandaag? Ja, maar ja, dat is niet leuk om te zeggen hier
![]()
![]()
Hij had het over 'normaal voetbal'quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:54 schreef YouriNL het volgende:
[..]
Gewoon Tots Martinez en Ibarbo voorin.
![]()
Niet zo raar.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:55 schreef rolls-reus het volgende:
Al die nieuwe hier die met ibarbo spelenwaar gaat het heen met de wereld
Mensen kijken als ze een speler gaan kopen naar de volgende dingen:
is hij snel? ja
is hij groot en sterk: redelijk
is hij zwart? ja
En dan kopen ze hem.![]()
Racist.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Niet zo raar.
Mensen kijken als ze een speler gaan kopen naar de volgende dingen:
is hij snel? ja
is hij groot en sterk: redelijk
is hij zwart? ja
En dan kopen ze hem.![]()
op de xbox nog steeds 1.3mquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:00 schreef rolls-reus het volgende:
Tots tevez stijgt ook best lekker, gekocht voor 1,4 mil en nu 1,9 waard![]()
quote:quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:53 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hoe is het trouwens afgelopen met dat vrijwilligerswerk? Zou je vandaag horen toch?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: