Nee, jullie zeggen hont met een t ipv d dus ik zeg kad met een d ipv t hihiquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:47 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Leg eens uit dan? Heeft het iets met een restaurant te maken?
Maar waarom dan? Het is gewoon kat.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, jullie zeggen hont met een t ipv d dus ik zeg kad met een d ipv t hihi
heb ik nog een wereldgrap voor je. Zojuist zelf verzonnen: koneinquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:51 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Maar waarom dan? Het is gewoon kat.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
heb ik nog een wereldgrap voor je. Zojuist zelf verzonnen: konein
haha
HAHAHAHAHAHAHAHquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
heb ik nog een wereldgrap voor je. Zojuist zelf verzonnen: konein
haha
Speelt bij mij wel goed, balvast en sterk, maar Aranguiz en Depay zijn toch wel de smaakmakers op het moment.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
Is goed maar IF Canales maakt bij mij nog niet zo'n goede indruk.
Wil graag IF Quintero nog een keer proberen, maar vind die silver prijzen echt duur ondanks dat ik nog 2m te besteden heb..quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
Bij mij doet Ramirez (de RCM) het juist goed. Valdes doet het wat minder.. hij is normaal CM maar ik heb hem op CAM omdat hij high-low heeft.
Ik vind de prijzen ook wat te hoog en daarom hou ik het bij 'goedkope' teams.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:06 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Wil graag IF Quintero nog een keer proberen, maar vind die silver prijzen echt duur ondanks dat ik nog 2m te besteden heb..
Heb mijne vanmiddag voor 400k gekochtquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:23 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb trouwens mijn TOTS Depay alsnog met winst verkocht. Ooit veel te duur voor 420k gekocht en nooit verkocht, tot vandaag.
Bohh, kan je die post met al die gifjes uit je kladblok nog terugvinden?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:43 schreef Lindgren. het volgende:
Gelukkig doen de .gifjes het nog wel.
Ja, heb ik wel vaker gepost, maar al die puushjes doen het dus niet meer. 90% van dat hele kladblokgeval.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:45 schreef Freire het volgende:
[..]
Bohh, kan je die post met al die gifjes uit je kladblok nog terugvinden?
of opnieuw posten
krijg je met die kutsitequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:45 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, heb ik wel vaker gepost, maar al die puushjes doen het dus niet meer. 90% van dat hele kladblokgeval.
Kun je ze eens posten? (met uitleg aub)quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb ook een folder met gifjes en plaatjes zoals deze:
[ afbeelding ] hehe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |