SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door rolls-reus op 05-08-2014 21:44:09 ]![]()
Boh, eerste wedstrijd met mijn MLS team. Gelijk tegen een ander team met MLS
Watson (bronze, CVM Dallas) wat een baas is dat zeg![]()
![]()
al mijn MLS spelers staan nog in de andere club. hoop dat er geen cup komt. heb ik ook niet het idee dat ik tonnen mis loop.
vorige eigenaren zijn er redelijk mee los gegaan
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Je kunt ook gewoon blij zijn dat je gratis met Ibrahimovic kunt spelenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:32 schreef Maver24 het volgende:
ik wou zo graag dat ik mijn ibra kon verkopen. Had ik Kluivert weer kunnen halenEen groot gedeelte van de FUT spelers zal hem nooit kunnen betalen
![]()
Dit.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon blij zijn dat je gratis met Ibrahimovic kunt spelenEen groot gedeelte van de FUT spelers zal hem nooit kunnen betalen
Hont.![]()
Fifa points kopen dan maar, haal je m zo uit een pakjequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:32 schreef Maver24 het volgende:
ik wou zo graag dat ik mijn ibra kon verkopen. Had ik Kluivert weer kunnen halen![]()
Nee, jullie zeggen hont met een t ipv d dus ik zeg kad met een d ipv t hihiquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:47 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Leg eens uit dan? Heeft het iets met een restaurant te maken?![]()
Maar waarom dan? Het is gewoon kat.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, jullie zeggen hont met een t ipv d dus ik zeg kad met een d ipv t hihi![]()
Wil een team maken met IF Gustavo en IF Melo als CDM's/CM's maar dan kom je al bijna weer bij zo'n on-origineel Braziliaans team.![]()
heb ik nog een wereldgrap voor je. Zojuist zelf verzonnen: koneinquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:51 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Maar waarom dan? Het is gewoon kat.
haha![]()
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
heb ik nog een wereldgrap voor je. Zojuist zelf verzonnen: konein
haha![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HAHAHAHAHAHAHAHquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
heb ik nog een wereldgrap voor je. Zojuist zelf verzonnen: konein
haha![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Speelt bij mij wel goed, balvast en sterk, maar Aranguiz en Depay zijn toch wel de smaakmakers op het moment.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
Is goed maar IF Canales maakt bij mij nog niet zo'n goede indruk.![]()
Bij mij doet Ramirez (de RCM) het juist goed. Valdes doet het wat minder.. hij is normaal CM maar ik heb hem op CAM omdat hij high-low heeft.![]()
Wil graag IF Quintero nog een keer proberen, maar vind die silver prijzen echt duur ondanks dat ik nog 2m te besteden heb..quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
Bij mij doet Ramirez (de RCM) het juist goed. Valdes doet het wat minder.. hij is normaal CM maar ik heb hem op CAM omdat hij high-low heeft.![]()
Ik vind de prijzen ook wat te hoog en daarom hou ik het bij 'goedkope' teams.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:06 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Wil graag IF Quintero nog een keer proberen, maar vind die silver prijzen echt duur ondanks dat ik nog 2m te besteden heb..![]()
Ik heb trouwens mijn TOTS Depay alsnog met winst verkocht. Ooit veel te duur voor 420k gekocht en nooit verkocht, tot vandaag.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Heb mijne vanmiddag voor 400k gekochtquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:23 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb trouwens mijn TOTS Depay alsnog met winst verkocht. Ooit veel te duur voor 420k gekocht en nooit verkocht, tot vandaag.![]()
![]()
Godverdomme.Alle puushjes uit m'n kladblokje doen het niet meer.
Bohh, kan je die post met al die gifjes uit je kladblok nog terugvinden?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:43 schreef Lindgren. het volgende:
Gelukkig doen de .gifjes het nog wel.
of opnieuw posten![]()
Ja, heb ik wel vaker gepost, maar al die puushjes doen het dus niet meer. 90% van dat hele kladblokgeval.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:45 schreef Freire het volgende:
[..]
Bohh, kan je die post met al die gifjes uit je kladblok nog terugvinden?
of opnieuw posten
krijg je met die kutsitequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:45 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, heb ik wel vaker gepost, maar al die puushjes doen het dus niet meer. 90% van dat hele kladblokgeval.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Kun je ze eens posten? (met uitleg aub)quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb ook een folder met gifjes en plaatjes zoals deze:
[ afbeelding ] hehehallo dus dit noemen ze nou twitter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |