Wat zijn je plannen?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:35 schreef Toefjes het volgende:
Robben voor 3.6 miljoen, Lewa voor 3.2 miljoen en Reus voor 2.9 miljoen op de TP gezet. Eens kijken of er iemand vannacht intrapt.
Geen idee. Maar ik heb een gevoel dat het binnenkort stopt met de alsmaar stijgende prijzen. Volgens mij tikte Suarez laatst: what goes up, must come down. Als je het nu goed weet te timen, dan is er geen speler onhaalbaar meerquote:
Er zit op dit moment al zoveel coins in het spel dat spelers nooit meer heel ver gaan dalen denk ikquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Geen idee. Maar ik heb een gevoel dat het binnenkort stopt met de alsmaar stijgende prijzen. Volgens mij tikte Suarez laatst: what goes up, must come down. Als je het nu goed weet te timen, dan is er geen speler onhaalbaar meer![]()
En anders wordt alles 15 miljoen en kan ik maar 1 bijzondere speler kopen
Doe gewoonquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:48 schreef Maver24 het volgende:
zoek even op Lavezzi op Twitter![]()
![]()
Ik mag die foto hier niet plaatsen
Ik zie niks bijzonders op zijn twitter?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:48 schreef Maver24 het volgende:
zoek even op Lavezzi op Twitter![]()
![]()
Ik mag die foto hier niet plaatsen
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:51 schreef Kamikazie het volgende:
Dat ie een of andere chick aant beffen is, niks speciaals. Maar maver24 krijgt er wss een grote plasser van
Ik heb ook wat spelers ingekocht gezien hun stijgende lijn van de week...Maar twijfel ook om ze te verkopen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Geen idee. Maar ik heb een gevoel dat het binnenkort stopt met de alsmaar stijgende prijzen. Volgens mij tikte Suarez laatst: what goes up, must come down. Als je het nu goed weet te timen, dan is er geen speler onhaalbaar meer![]()
En anders wordt alles 15 miljoen en kan ik maar 1 bijzondere speler kopen
Gewoon Tots Martinez en Ibarbo voorin.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:49 schreef DuTank het volgende:
Controller maar weer weg gelegd. Als je gewoon normaal voetbal probeert te spelen, word je kei hard afgestraft door counters en voorzetten. Elke kopduel werd verloren, ook al stond daar een blok beton als Chiellini ofzo. Mijn voorzetten vlogen natuurlijk over alles en iedereen heen of werden weg gekopt.
Heb ik nog gewonnen vandaag? Ja, maar ja, dat is niet leuk om te zeggen hier
Hij had het over 'normaal voetbal'quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:54 schreef YouriNL het volgende:
[..]
Gewoon Tots Martinez en Ibarbo voorin.
Niet zo raar.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:55 schreef rolls-reus het volgende:
Al die nieuwe hier die met ibarbo spelenwaar gaat het heen met de wereld
Racist.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Niet zo raar.
Mensen kijken als ze een speler gaan kopen naar de volgende dingen:
is hij snel? ja
is hij groot en sterk: redelijk
is hij zwart? ja
En dan kopen ze hem.
op de xbox nog steeds 1.3mquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:00 schreef rolls-reus het volgende:
Tots tevez stijgt ook best lekker, gekocht voor 1,4 mil en nu 1,9 waard
quote:
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:53 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hoe is het trouwens afgelopen met dat vrijwilligerswerk? Zou je vandaag horen toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |