Netjes. Hopelijk lukt het je.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:02 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ik mag volgende week beginnen. het is voor in de ochtend van 9 tot 12 uur.
Ehhh... elke speler met een blauw of groen kaartje stijgt momenteel. Al een maand of 2.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:53 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Ik heb ook wat spelers ingekocht gezien hun stijgende lijn van de week...Maar twijfel ook om ze te verkopen.![]()
Behalve Neuer (88) die is nog steeds aan het stijgen zie ik!
Ehhh... Ja, maar vandaag stokt het een beetje...quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ehhh... elke speler met een blauw of groen kaartje stijgt momenteel. Al een maand of 2.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:54 schreef YouriNL het volgende:
[..]
Gewoon Tots Martinez en Ibarbo voorin.
Muller is op cdm het beste, en ander spitta.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:21 schreef Maver24 het volgende:
89 Muller opgepikt voor 560k terwijl de goedkoopste daarna 600k is. nu nog 1,2m coins over. kijken wat we gaan bouwen
Welke positie is 89 muller het beste?
zit ook te denken om MOTM Depay te gaan halen. Die heb ik nog niet eens geprobeerd sinds dat die kaart is uitgekomen
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:31 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Muller is op cdm het beste, en ander spitta.
Rechtsback of linksback kan ook prima @DareToDirkquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:31 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Muller is op cdm het beste, en ander spitta.
Wat ik heb gedaan: Muller spits. Daarna kijken wat ik prettiger vind. Kaartjes gekocht: CAM van gemaakt. Uiteindelijk beviel hij beter in de spits.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:21 schreef Maver24 het volgende:
89 Muller opgepikt voor 560k terwijl de goedkoopste daarna 600k is. nu nog 1,2m coins over. kijken wat we gaan bouwen
Welke positie is 89 muller het beste?
zit ook te denken om MOTM Depay te gaan halen. Die heb ik nog niet eens geprobeerd sinds dat die kaart is uitgekomen
Ik twijfel dus ook tussen spits en cam. we gaan het wel even uit vogelen. motm depay moet ook nog in het team worden verwerktquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wat ik heb gedaan: Muller spits. Daarna kijken wat ik prettiger vind. Kaartjes gekocht: CAM van gemaakt. Uiteindelijk beviel hij beter in de spits.
Je kunt wel vragen waar wij hem het prettigst vonden, maar probeer hem zelf uit op de posities waar je tussen twijfelt.
Cole en Evra toch? of niet goed genoeg?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:40 schreef BDIL het volgende:
Volgend jaar zijn er geen fatsoenlijke LB in Serie A
Allegri gaat volgens mij 4atb spelen met Juve. Beter maken ze die flankspelers weer backs. Wat Armero gaat doen weet ik niet.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:40 schreef BDIL het volgende:
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:40 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Cole en Evra toch? of niet snel genoeg?
Denk je dat die veteranen nog goede stats gaan hebben ? Sws een transfer naar Serie A is meestal een downgrade bij EAquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:40 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Cole en Evra toch? of niet goed genoeg?
Urbyquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:40 schreef BDIL het volgende:
Vast wel 1 of andere silver met pace.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:40 schreef BDIL het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |