Hmm, jij hebt wel veel van die dure spelers gehad dacht ik dus misschien wel de moeite waard dan, weet niet of TBakkert veel met Ribery heeft gespeeld, of überhaupt er mee heeft gespeeld?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:18 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Doen, echt doenniemand dribbelt beter op topsnelheid als hij. Zijn afstandschot is ook gruwelijk.
Na ronaldo de beste linksbuiten die ik gehad heb
Echt nietquote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:17 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Niet kopen. Reus is beter. En veel goedkoper.
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet moeders mooiste maar die man heeft de bal echt ziek dicht bij zich je kan als je een beetje kan skillen zo dwars door de verdediging heenlopen.
Maar bakkert is sowiesoquote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:19 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Hmm, jij hebt wel veel van die dure spelers gehad dacht ik dus misschien wel de moeite waard dan, weet niet of TBakkert veel met Ribery heeft gespeeld, of überhaupt er mee heeft gespeeld?
Reus is konko slechtquote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:17 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Niet kopen. Reus is beter. En veel goedkoper.
Toevallig wel, ik heb een tijd bijna een miljoen gehad en toen kocht ik allemaal TOTS-teams vlak na hun release. Toen had ik opeens nog maar 300k... :/quote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:19 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Want jij hebt met ribery gespeeld?
Haten op Bukharovquote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:21 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Maar bakkert is sowiesoals het gaat om zijn mening over spelers
Maar hij is echt de moeite waard, had hem en robben en wisselde ze weleens zodat ribery op rechts stond en als je dan een keer van afstand schiet gaan ze altijd kruislinks binnen
quote:
Je liegtquote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:22 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Toevallig wel, ik heb een tijd bijna een miljoen gehad en toen kocht ik allemaal TOTS-teams vlak na hun release. Toen had ik opeens nog maar 300k... :/
Ik denk ook niet dat de MLS prijzen zal doen zakken, wel dat het de aandacht van sommige mensen nog even vast kan houden, in plaats van nooit meer inloggen en vergane coins. langzaam maar zeker zal straks het aantal kaarten wat te koop staat gaan zakken. Miljoenen coins gaan de markt uit.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:23 schreef Toefjes het volgende:
Tyfes EA met dat tyfes onderhoud steedshet lijkt wel of ze het op mijn werkrooster afstellen
En ik zag dat Suarez nog een hele lange post had geschreven. Ik snap 1 ding niet: Waarom denken mensen dat het MLS TOTS enigszins de prijzen kan drukken? Het is MLS. Ik zal het even spellen: EM - EL - ES. Van alle nationale competities op de wereld is dit echt tegen het minderwaardige aan. Met minderwaardige spelers.
Bijna miljoenen, maar toch net niet?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:22 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Toevallig wel, ik heb een tijd bijna een miljoen gehad en toen kocht ik allemaal TOTS-teams vlak na hun release. Toen had ik opeens nog maar 300k... :/
Als Robben en Lewa ook verkopen heb ik voor het eerst in mn FUT loopbaan een saldo van boven de 10 miljoenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:36 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Die heb ik ooit gehad voor 400k![]()
Gun mij miljoentje dan, kkhontquote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als Robben en Lewa ook verkopen heb ik voor het eerst in mn FUT loopbaan een saldo van boven de 10 miljoen
Kost 5 euro johquote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:41 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Gun mij miljoentje dan, kkhont
Jij altijd met je kk. Dat heb je aan je prostaat.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:41 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Gun mij miljoentje dan, kkhont
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |