Hmpf.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Deze, alweer vergeten?![]()
[ afbeelding ]
Inderdaad, heb m'n hele team op 7 en 8 chem en het speelt net zo waardeloos als op 10 chem.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:53 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Ja joh, merk je amper wat van. Heb zelf ook T. Silva op 8 chem en merk er geen zak van
Fagner op rechtsback voor de handicap.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, of je moet liefhebber zijn van de spelers van Galatasaray. Maar dat is geloof ik niemand hierquote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:53 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Zit er ook aan te denken om een team te maken met IF Gustavo en aan de andere kant dan IF Melo maar dan krijg je weer zo'n half Brazilianen team
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:53 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Zit er ook aan te denken om een team te maken met IF Gustavo en aan de andere kant dan IF Melo maar dan krijg je weer zo'n half Brazilianen team
Van Persiequote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:59 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maak gewoon deze.![]()
Speelt als een baas.
Heb jij dat?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:59 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maak gewoon deze.![]()
Speelt als een baas.
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die had ik en was toch 1 van mijn betere teams.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:00 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Heb jij dat?zit wel goed in elkaar
Ja, die heb ik overwogen inderdaad, alleen ga je dan waarschijnlijk op het middenveld strength en lengte te kort komen, als je 80% van de kopduels verliest op het middenveld wordt het lastig om je wedstrijden te gaan controleren.quote:
Nieuwe featurequote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:02 schreef gazhims3lv het volgende:
[ afbeelding ]
EA![]()
![]()
Altijd toegang tot transfermarkt![]()
![]()
Ibarbo voor Falcaoquote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:06 schreef Joodnl het volgende:
[ afbeelding ]
Op dit moment erg tevreden over dit team... (Rodriquez heb wel geruild met die je nu ziet (91) )
Moet zeggen dat Falcao echt lekker speelt. Had ipv Ibra Cavani eerst staan..maar Cavani viel me tegen.
Wil misschien nog wel Lavezzi omruilen voor zijn (87) kaartje.
Ps. Fut werkt weer zie ik
Edit... Juiste team nu geplaatst
Ik zou zijn zaakwaarnemer even bellen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:14 schreef WezepAFCA het volgende:
Ribery is een speler die ik ook nog wil proberen, maar zijn prijs is wel extreem nu. Iemand die mij toch kan overtuigen om hem te kopen, of juist niet?
Niet kopen. Reus is beter. En veel goedkoper.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:14 schreef WezepAFCA het volgende:
Ribery is een speler die ik ook nog wil proberen, maar zijn prijs is wel extreem nu. Iemand die mij toch kan overtuigen om hem te kopen, of juist niet?
Doen, echt doenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:14 schreef WezepAFCA het volgende:
Het geld maakt nu zo tegen het einde niet meer uit, wil graag nog wat spelers proberen die ik niet heb gebruikt dit jaar. Maar als je al zegt dat Reus beter is dan is het waarschijnlijk niet de moeite waard.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:17 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Niet kopen. Reus is beter. En veel goedkoper.
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:18 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Doen, echt doenniemand dribbelt beter op topsnelheid als hij. Zijn afstandschot is ook gruwelijk. Skillies gaan heel soepel, alles is goed aan die man
Na ronaldo de beste linksbuiten die ik gehad heb
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:17 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Want jij hebt met ribery gespeeld?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:17 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Niet moeders mooiste maar die man heeft de bal echt ziek dicht bij zich je kan als je een beetje kan skillen zo dwars door de verdediging heenlopen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:14 schreef WezepAFCA het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |