Alles is 2 keer zo duurquote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:53 schreef BDIL het volgende:
Zo jammer dat ik iMOTM Sanchez links liet liggen toen ik coins had.Sanchez is nu 2 keer zo duur
Ronaldo 5 milquote:
ik heb mijn plannetje al uitgestippeld. Denk dat met die MLS legends nog wel een beetje een hype blijft dus zal het geld ook wel in de markt blijven. eind augustus ga ik op vakantie. tegen die tijd gaat de hele handel in de verkoop (hou alleen ibra)quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Geen idee. Maar ik heb een gevoel dat het binnenkort stopt met de alsmaar stijgende prijzen. Volgens mij tikte Suarez laatst: what goes up, must come down. Als je het nu goed weet te timen, dan is er geen speler onhaalbaar meer![]()
En anders wordt alles 15 miljoen en kan ik maar 1 bijzondere speler kopen
Goed verhaal, lekker kort.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 07:58 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik heb mijn plannetje al uitgestippeld. Denk dat met die MLS legends nog wel een beetje een hype blijft dus zal het geld ook wel in de markt blijven. eind augustus ga ik op vakantie. tegen die tijd gaat de hele handel in de verkoop (hou alleen ibra)
verwacht dat veel big spenders (autobuyers/glitchers/no-life traders)) toch overstappen naar FIFA 15. dan vloeit de meeste cash wel weg uit de markt. en kan ik met mijn 12/13 miljoen straks de flinke jongen uit hangen![]()
nog 2 accounts vol consumables om te verpatsen. gaat een leuke tijd worden
verder is dit natuurlijk zo waar als dat het maar kan zijn. dus moet FIFA 14 straks leuker zijn dan het nu is![]()
[ afbeelding ]
ja ik weet dat de kans dat toefjes het leest nu wel aanzienlijk is geslonkenquote:
gaat t niet maverquote:Op woensdag 6 augustus 2014 09:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Wie kan er een leuk team bedenken met CR7 en Ibra4-2-3-1 (2) formatie.
Daar zat ik ook al aan.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 09:19 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
gaat t niet maver![]()
[ afbeelding ]
die backs
Ik ga gewoon mijn andere teams verkopen en alleen met mijn bundesliga team spelen. Die coins bewaar ik wel voor de marketcrash (quote:Op woensdag 6 augustus 2014 09:22 schreef FCsuarez het volgende:
Forster straks standaar BPL keeper denk
Lijkt me cavani als st en ibra als cam nog beter eigenlijk.quote:
Cavani CAM..quote:
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 09:33 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Cavani CAM..kut leagues waarom spelen ze niet gewoon in dezelfde league.
Ja, die CAM is meer het probleem hoor. Je hebt natuurlijk James, maar die linkt nietquote:Op woensdag 6 augustus 2014 09:29 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Lijkt me cavani als st en ibra als cam nog beter eigenlijk.
voorlopig liggen de servers er toch uit en kan je nog even rustig nadenkenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 09:33 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Cavani CAM..kut leagues waarom spelen ze niet gewoon in dezelfde league.
Alleen met die pauper Moutinhoquote:Op woensdag 6 augustus 2014 09:34 schreef DuTank het volgende:
Ja, die CAM is meer het probleem hoor. Je hebt natuurlijk James, maar die linkt niet
Hij zal toch wel de keuze moeten gaan maken of hij een fatsoenlijke CAM wilt, maar dan Moutinho pakt. Of geen Moutinho en dan een kut CAMquote:Op woensdag 6 augustus 2014 09:35 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
voorlopig liggen de servers er toch uit en kan je nog even rustig nadenken
genialer dan mijn team gaat het niet worden, je kan nog kiezen voor een aandere LB en Real CDM.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 09:39 schreef DuTank het volgende:
[..]
Hij zal toch wel de keuze moeten gaan maken of hij een fatsoenlijke CAM wilt, maar dan Moutinho pakt. Of geen Moutinho en dan een kut CAM
Of iemand moet nog met iets geniaals komen.
Casemiroquote:Op woensdag 6 augustus 2014 09:43 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
genialer dan mijn team gaat het niet worden, je kan nog kiezen voor een aandere LB en Real CDM.
Ik vind die met James en Moutinho toch best sexy. Niet alle posities zijn misschien ideaal, maar dat gaat je ook niet lukken vrees ik. Misschien in een andere formatie? Of wil je per se deze?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 09:44 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik wil gewoon een ultra sexy team.
andere formatie mijn vriend.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 09:44 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik wil gewoon een ultra sexy team.
Nee andere formatie mag ook misschien iets met 2 spitsen of een 433.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 09:46 schreef DuTank het volgende:
Ik vind die met James en Moutinho toch best sexy. Niet alle posities zijn misschien ideaal, maar dat gaat je ook niet lukken vrees ik. Misschien in een andere formatie? Of wil je per se deze?
Dan de 433(4) proberen misschien? Is aardig eenvoudig te linken toch...quote:Op woensdag 6 augustus 2014 09:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nee andere formatie mag ook misschien iets met 2 spitsen of een 433.
433(4) is wel beter dan:quote:Op woensdag 6 augustus 2014 09:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nee andere formatie mag ook misschien iets met 2 spitsen of een 433.
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 09:52 schreef DuTank het volgende:
[..]
433(4) is wel beter dan:
ronaldo - ibra - lucas
Modric - IF Payet/Valbuena/Cabella - Matuidi
IF Marcelo
Dat heeft allemaal al 9 chem. Kun je de CBs, RB en keeper zelf bedenken.
Thanks bro.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 09:52 schreef DuTank het volgende:
[..]
433(4) is wel beter dan:
ronaldo - ibra - lucas
Modric - IF Payet/Valbuena/Cabella - Matuidi
IF Marcelo
Dat heeft allemaal al 9 chem. Kun je de CBs, RB en keeper zelf bedenken.
Mensen geilen op blauwe kaartjes en die gaan als een malle packs openen... gok ik.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:23 schreef Toefjes het volgende:
Tyfes EA met dat tyfes onderhoud steedshet lijkt wel of ze het op mijn werkrooster afstellen
En ik zag dat Suarez nog een hele lange post had geschreven. Ik snap 1 ding niet: Waarom denken mensen dat het MLS TOTS enigszins de prijzen kan drukken? Het is MLS. Ik zal het even spellen: EM - EL - ES. Van alle nationale competities op de wereld is dit echt tegen het minderwaardige aan. Met minderwaardige spelers.
Als een maand lang iMotm kaarten, TOTW met alleen maar groene kaarten, en een TOTT is uitgebracht, en de prijzen alleen maar stijgen... Dan snap ik de gedachtegang niet dat een aantal zeer modale voetballers uit de MLSquote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:27 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Mensen geilen op blauwe kaartjes en die gaan als een malle packs openen... gok ik.
Oja die iMotm kaarten was ik helemaal vergeten.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als een maand lang iMotm kaarten, TOTW met alleen maar groene kaarten, en een TOTT is uitgebracht, en de prijzen alleen maar stijgen... Dan snap ik de gedachtegang niet dat een aantal zeer modale voetballers uit de MLSdie een boost hebben gekregen de markt eventjes gaan herstellen.
Ik denk dat het team dat ik gisteren postte, met Neuer, Ronaldo en Ibra, wel mijn ultimate team is. Heb Lewa, Robben en Reus gisteren voor het slapen gaan voor een iets te hoog bedrag op de TP gezet. Maar moet nog even geduld hebben om te weten of er ook één van die kaarten verkocht is.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:38 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Oja die iMotm kaarten was ik helemaal vergeten.![]()
Heb jij al een ultieme team gemaakt?
Welke is dat dan?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik denk dat het team dat ik gisteren postte, met Neuer, Ronaldo en Ibra, wel mijn ultimate team is. Heb Lewa, Robben en Reus gisteren voor het slapen gaan voor een iets te hoog bedrag op de TP gezet. Maar moet nog even geduld hebben om te weten of er ook één van die kaarten verkocht is.
Krijgt Gustavo daar wel 9 chem?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Deze, alweer vergeten?![]()
[ afbeelding ]
Nee. Maar ik denk dat in een dusdanig team 1 speler met 8 chemistry wel moet kunnen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:50 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Krijgt Gustavo daar wel 9 chem?
Zit er ook aan te denken om een team te maken met IF Gustavo en aan de andere kant dan IF Melo maar dan krijg je weer zo'n half Brazilianen teamquote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee. Maar ik denk dat in een dusdanig team 1 speler met 8 chemistry wel moet kunnen.
Ja joh, merk je amper wat van. Heb zelf ook T. Silva op 8 chem en merk er geen zak vanquote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee. Maar ik denk dat in een dusdanig team 1 speler met 8 chemistry wel moet kunnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |