bohhhhh verkopen verkopen.... oh wacht.quote:
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:33 schreef Toefjes het volgende:
MLS keepers gaan al voor 1500. gelukkig heb ik er 100
Je moet wel een hunter of catalyst kaartje gebruiken natuurlijk.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik vond Reus ook serieus niet goed terwijl hij zulke goede stats heeft.
Ik heb hem gehad met marksman, sniper en deadeye en met geen 1 van die chemistry styles deed hij het beter dan mijn 72-rated non-shiny LW.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:40 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Je moet wel een hunter of catalyst kaartje gebruiken natuurlijk.
Zit rond de 3,5k nu.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Hopelijk stijgt Julio Cesar een beetje,
Doe eens aardig johquote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Is goed Gilles. Ik ga je voortaan Gilles noemen.
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op woensdag 06-08-2014 om 14:00:22New #BPL stadiums coming to #FIFA15? More news at 3:30pm UK today! http://t.co/OU3xUCfYit reageer retweet
Ik ben begonnen met de dure silvers en 65-rated silvers, straks moet ik de bronzes die ik niet gebruik er ook nog op zettenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:59 schreef Zhano het volgende:
Spelers verkopen voor 5k terwijl je ze kocht voor 150c blijft leuk
meer voor een MLS teampje even te maken want die heb ik nog nietquote:Op woensdag 6 augustus 2014 14:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gefeliciteerd in een tijd waarin een miljoen coins niks meer kost ga jij traden
Ah op die fiets. Had je beter wat eerder kunnen doen kerelquote:Op woensdag 6 augustus 2014 14:10 schreef Maver24 het volgende:
[..]
meer voor een MLS teampje even te maken want die heb ik nog niet
ja ik weet het maar ja ach, ik heb ieder geval Julio Cesar al in me club zitten dus het begin is er lolquote:Op woensdag 6 augustus 2014 14:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ah op die fiets. Had je beter wat eerder kunnen doen kerel
moet je maar geen vieze glitcher zijnquote:Op woensdag 6 augustus 2014 14:13 schreef FCsuarez het volgende:
nou leuk hoor al die winsten van jullie, had zeker wel 700K kunnen maken hier
al is het jullie natuurlijk wel gegund
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |