Fuck it. ik speel wel gewoon met mijn bundesliga shizzle.quote:
Je moet ook geen BPL spelers om Benzema heen zettenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:57 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Jovetic was op dezelfde positie met dezelfde spelers eromheen toch echt veeeul beter
Op 10 chem met modric en ronaldo om hem heen domme opaquote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je moet ook geen BPL spelers om Benzema heen zetten
Jij snotaapquote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:01 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Op 10 chem met modric en ronaldo om hem heen domme opa
TR gemachtquote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jij altijd met je kk. Dat heb je aan je prostaat.
Van je WC packs?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:12 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hoef me vanavond niet te vervelen
Tijd om te cashenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:19 schreef rolls-reus het volgende:
Mls-cup start over 5 uur en 40 minuten
Rewards zijn 10k en een premium gold pack
Ja. Dat is toch de slimste manier om een packopening aan te pakken. Vaak krijg je al voor meer dan 1000 coins aan consumables in een WC pack. Dan ligt de lat minder hoog voor je reguliere 5K pack om quitte te spelen.quote:
Maar de kans dat je wat goeds krijgt is ook weer lager lijkt mequote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja. Dat is toch de slimste manier om een packopening aan te pakken. Vaak krijg je al voor meer dan 1000 coins aan consumables in een WC pack. Dan ligt de lat minder hoog voor je reguliere 5K pack om quitte te spelen.
bohhhhh verkopen verkopen.... oh wacht.quote:
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:33 schreef Toefjes het volgende:
MLS keepers gaan al voor 1500. gelukkig heb ik er 100
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |