De vraag is: Hoe verdeel je één beschuitje over 13 personen waarbij je ook nog 3 stukken overhoudt voor jezelf en je bf.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 02:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Kweenie hoe je er op komt, maar de vraag moet zijn; hoe kom je er vanaf?
braddie komt en hij eet het beschuitje op eindtquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 02:29 schreef Nober het volgende:
[..]
De vraag is: Hoe verdeel je één beschuitje over 13 personen waarbij je ook nog 3 stukken overhoudt voor jezelf en je bf.
Nederland op zijn smalst.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 02:29 schreef Nober het volgende:
[..]
De vraag is: Hoe verdeel je één beschuitje over 13 personen waarbij je ook nog 3 stukken overhoudt voor jezelf en je bf.
Nu herinner ik hem wel. Dat we dat toen met een strak gezicht hebben aangezien.quote:
Mooi. Keep up the good work.quote:
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 06:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mooi. Keep up the good work.
Nou ja, toen kwam ie ook 104x per dag voorbij, dus de lol was er wel vanafquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 06:36 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nu herinner ik hem wel. Dat we dat toen met een strak gezicht hebben aangezien.
Psychiater nodig?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 06:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, toen kwam ie ook 104x per dag voorbij, dus de lol was er wel vanaf
Ja dat is best grappig gedaanquote:
Ik moet er ook wel om lachen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 06:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja dat is best grappig gedaan
Hallo psychiater.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 06:40 schreef badtripbob het volgende:
Ik ben een psychiater. Ik weet welke medicatie mensen kunnen gebruiken en op wat voor manier.
Dopamine en serotonine. Die geven je geluk.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 06:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hallo psychiater.
Wat is de meest gebruikte medicatie ?
Wel handig van die plattegrondquote:
Doe mij maar een overdosis danquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 06:42 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Dopamine en serotonine. Die geven je geluk.
Overdose!Overdose!Overdose!Overdose!Overdose!Overdose!Overdose!Overdose!Overdose!Overdose!Overdose!Overdose!Overdose!quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 06:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doe mij maar een overdosis dan
Erg duidelijk inderdaad.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 06:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel handig van die plattegrond
(Was niet op tijd met wegklikken).
Waarom ben jij wakker op dit tijdstip?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 06:43 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Overdose!Overdose!Overdose!Overdose!Overdose!Overdose!Overdose!Overdose!Overdose!Overdose!Overdose!Overdose!Overdose!
Nog nooit gehad want ik leef nog en ben er wijzer van geworden. Goede dosering dus.
Duidelijke taal, verstaan wij allemaal.quote:
Nog niet geslapen voor de 2e nacht. Alleen maar wiet en tabak op.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 06:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom ben jij wakker op dit tijdstip?
Mits niet onbewust asociaal.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 06:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Duidelijke taal, verstaan wij allemaal.
Met vriendelijke groet,
SIRE.
Klinkt gezond !quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 06:47 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Nog niet geslapen voor de 2e nacht. Alleen maar wiet en tabak op.
Of eerlijk lomp.quote:
Bij een select clubje mensenquote:
Joh?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 06:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bij een select clubje mensen
Heb ik het idee
Ik heb weleens dat ik dagdroom, zalig is datquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 06:53 schreef badtripbob het volgende:
[..]
I(s het ook. Als je kan dromen als je wakker bent heb je geen slaap nodig.
quote:
ik ook. Begint vaak als iemand begint te zanikenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 06:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb weleens dat ik dagdroom, zalig is dat
Ja. Klopt. Klagenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 07:08 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik ook. Begint vaak als iemand begint te zaniken
Dan zie je wel die mond bewegen, maar ik hoor dan niet wat er gezegd wordtquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 07:08 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik ook. Begint vaak als iemand begint te zaniken
Of je wil het niet horen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 07:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan zie je wel die mond bewegen, maar ik hoor dan niet wat er gezegd wordt
10 van de 10 keer niet neequote:
"Ja."quote:
Eerder: Grmblmorgnrochel.quote:
Goed zo, Huisman in de dopquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 07:19 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik had het een beetje opgeschoond.
Huisman met een hoofdletter ookquote:
Ik heb dat vaker gehoordquote:
Dat zeg je mij.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 07:30 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ochtend
Tijd bestaat niet.
Als je niet slaapt bestaat wakker worden niet meer
4ebe in de ochtendquote:
Ik las tranen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 08:48 schreef Murdera het volgende:
Trainen in de ochtend om 6 uur.![]()
leuk idee, doe ik nooit meer
gelijk op fok als je je ogen open doetquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:05 schreef 2NutZ het volgende:
Al hele gesprekken voor 7 uur in de ochtendgek jullie
i cantquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:10 schreef wise het volgende:
[..]
gelijk op fok als je je ogen open doet
Niet slapen is zelfdestructief.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:08 schreef badtripbob het volgende:
Als je niet gaat slapen hoef je niet wakker te worden! Ben en blijf je al!
was toen al een tijd wakkerquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:05 schreef 2NutZ het volgende:
Al hele gesprekken voor 7 uur in de ochtendgek jullie
gekquote:
bij jou gaat het ritme gewoon door toch¿quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:16 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik ook. gewoon klaarwakker in bed om 05:00
kilometers spoor schieten onder mij door ik kom op plaatsen waar ik vaker ben geweestquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:21 schreef wise het volgende:
[..]
bij jou gaat het ritme gewoon door toch¿
kedeng kedeng
sala is Guus met ns-pakje aan.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:24 schreef Salatrel het volgende:
[..]
kilometers spoor schieten onder mij door ik kom op plaatsen waar ik vaker ben geweest
Hoezo¿quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:25 schreef Salatrel het volgende:
m.i.v. 18 augustus is het gedaan met de pret van alle dagen uitslapen
dan begin ik als machinist (haha fok!ker aan de knoppenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:26 schreef wise het volgende:
[..]
Hoezo¿
Dan begint de herfst toch. Dan rijden veel treinen niet op tijd door blaadjes en regen. Lekker blijven liggen.
Foto van je huiskamer? Dan zie ik zelf ook waarom er niks gejat is.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:21 schreef 2NutZ het volgende:
Kwam vanochtend beneden... deur niet op slot, huiskamer raam gewoon open... en de schuur stond nog vol open
Gisteren vergeten blijkbaar... al moet ik wel zeggen dat ik onder de indruk was van Sharknado 2 dus misschien daardoor wat in de war en gelijk naar bed.
Niks gejat
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:28 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Foto van je huiskamer? Dan zie ik zelf ook waarom er niks gejat is.
wtfquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:21 schreef 2NutZ het volgende:
Kwam vanochtend beneden... deur niet op slot, huiskamer raam gewoon open... en de schuur stond nog vol open
Gisteren vergeten blijkbaar... al moet ik wel zeggen dat ik onder de indruk was van Sharknado 2 dus misschien daardoor wat in de war en gelijk naar bed.
Niks gejat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:32 schreef wise het volgende:
[..]
wtf![]()
Wat zei je vriend ervan¿SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:32 schreef wise het volgende:
[..]
wtf![]()
Wat zei je vriend ervan¿Wanneer komt wise naar bed vroeg die :sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Ik moest vroeg weg, daarom stond bij jou alles open.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wanneer komt wise naar bed vroeg die :s
Waarom moest je vroeg weg?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:37 schreef wise het volgende:
[..]
Ik moest vroeg weg, daarom stond bij jou alles open.
quote:
Het werkwoord 'vragen' in verleden tijdquote:
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het werkwoord 'vragen' in verleden tijd
Verleden tijd?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat is vroeg?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gast, houd je bek nou maar.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:58 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Verleden tijd?
Vage termen man begi
[..]
Wat is vroeg?Wat is Verleden? Wat is Tijd?
Bestaat allemaal niet en wel. Droom het en het kan want dromen is astraal reizen. Droom wakker. Kan met middelen simpeler of blijf high in je eigen trip.
zo praat je niet als lerares hequote:
Jawel. :squote:
hjbquote:
Hzjb.quote:
okquote:
Nee hoeft niet hoor, poepiescheetje.quote:
Gelukkig, permissie van kakkiestrontje.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 10:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee hoeft niet hoor, poepiescheetje.
Noem je je vriendin ook wel eens zo?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 10:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gelukkig, permissie van kakkiestrontje.
Hoe is het eigenlijk met je nieuwe bed? en zijn je katjes al weer terug?
Neequote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Noem je je vriendin ook wel eens zo?
M'n nieuwe bed ligt echt fantastisch maar gewoon alle poten hebben grove beschadigingen.Dus ben nu al twee dagen bezig met de klantenservice.
En nee, Grid is nog steeds kwijt.Niks van gehoord ook. Overal al posters en flyers opgehangen en uitgedeeld. Alles gedaan wat ik kon doen. Maar niks.
mag ik zo langskomen?quote:
Ja, sleutel ligt onder de mat. Niemand thuis nu.quote:
Killzone, CoD:Ghost, Infamous 2nd son, Wolfenstein en nu AC 4 te leen.quote:
is infamous wat?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Killzone, CoD:Ghost, Infamous 2nd son, Wolfenstein en nu AC 4 te leen.
JAAAAAA AC 4 brrrrrrrrrrrrrrrruhquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, sleutel ligt onder de mat. Niemand thuis nu.
Hehe.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee
Hoe komen die poten zo fucked dan? door vervoer? leuk altijd van die klantenservice soaps
Wel zielig voor dat katjeasiel enzo ook niks binnen gehad?
Ac4quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:09 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
JAAAAAA AC 4 brrrrrrrrrrrrrrrruh
ik zorg dat t eten klaar staat als je thuis komt broeder
Met een zaag wowquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hehe.![]()
Geen idee, lijkt alsof ze met een zaag bewerkt zijn. Klantenservice stuurt me van kastje naar de muur maar ik zal hoe dan ook m'n gelijk halen.
Nope, ook niet.
Mooi spel welquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:09 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
JAAAAAA AC 4 brrrrrrrrrrrrrrrruh
ik zorg dat t eten klaar staat als je thuis komt broeder
Ja, ik vind van welquote:
Domino'squote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mooi spel wel
Lekker khookenwat ga je maken of is verrassing?
quote:
Nicequote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Met een zaag wowben dan wel benieuwd soms hoe ze dat voor elkaar krijgen eigenlijk...
Klantenservice is ook gewoon overal hetzelfde he
[..]
Mooi spel wel
Lekker khookenwat ga je maken of is verrassing?
[..]
Ja, ik vind van welbegin was ff doorheen bijten maar als je al die krachten krijgt is het wel erg nice! ben nu voor 2e keer uitspelen als baddie.
quote:
Ik had gisteren iets ergers gedaan, gewoon weggegaan en de achterdeur wagenwijd open laten staanquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:21 schreef 2NutZ het volgende:
Niks gejat
Tuurlijk, kom maar halen in Roermond vanavondquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 01:03 schreef Chloroform het volgende:
Nog steeds zin in taart. Veer, geef mij ook. :s
Wat is DIT voor achterlijke reactie en gedachtegang danquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 01:46 schreef Nober het volgende:
[..]
Het ging om het idee, dat ze het zelf gemaakt heeft enzo. Even wat schouderklopjes scoren voor d'r taartje. Maar wel hier komen vragen hoe ze het moet snijden zodat ze drie stukken voor zichzelf en haar imaginaire vriendin kan achterhouden.
Solar jonge...zucht!quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:23 schreef Salatrel het volgende:
wat moet je nou weer in roermonddaar wil je toch niet dood gevonden worden (of levend)
Oh ja dat is helemaal domquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had gisteren iets ergers gedaan, gewoon weggegaan en de achterdeur wagenwijd open laten staan
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:15 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nice
heb die eerste 2 wel beetje gespeeld.
speelde altijd als baddie het spel
[..]
Nog stommer: voordeur dichtketsen, sluit niet goed waardoor de voordeur de hele dag heeft open gestaan.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh ja dat is helemaal domwel echt 4ebe dom
Zelf ook eens gehadgelukkig niet voor werk maar kleine boodschapje bij AH dus was zo weer
terug.
[..]
Als goodguy is wel lastiger tho
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nog stommer: voordeur dichtketsen, sluit niet goed waardoor de voordeur de hele dag heeft open gestaan.
Kom ik terug, denk ik dat er ingebroken is. Bel ik m'n zusje op om te zeggen dat als ik over een kwartier niet terug bel ze de politie moet bellen, want dan is er iets gebeurdvervolgens het hele huis checken met een vleesmes op inbrekers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Dat is wel erg klein. Kan niet zien met het blote oog ;squote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[ [url=https://www.google.nl/url?sa=i&rct=j&q=ugly+girl&source=images&cd=&docid=AUrm1it0TEOBqM&tbnid=ISFxn_nxf7jX9M:&ved=0CAUQjRw&url=http%3A%2F%2Fwww.returnofkings.com%2F34518%2F7-words-men-use-to-describe-women-and-what-they-really-mean&ei=oGLbU9HTB8nvOv2XgLgH&psig=AFQjCNHxWXukmdSe_zQ14_4w12TZ8QrGLw&ust=1406972838182891]afbeelding[/url] ]
het is dan ook zusje van 4ebe hoe groot had je verw8?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat is wel erg klein. Kan niet zien met het blote oog ;s
Ja joh leg het nog even uit.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:53 schreef Salatrel het volgende:
[..]
het is dan ook zusje van 4ebe hoe groot had je verw8?
Oei snapquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:59 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ja ik denk veer leest ook mee.....
Bij het woord dreumes denk ik altijd aan iemand die een kleuter met zijn hoofd op trommels slaat.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
WGR / Dreumes maakt glasplaat stuk. Verzekerd?
Het woord dreumes
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bij het woord dreumes denk ik altijd aan iemand die een kleuter met zijn hoofd op trommels slaat.
It wasn't mequote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bij het woord dreumes denk ik altijd aan iemand die een kleuter met zijn hoofd op trommels slaat.
KFC, dat is pasquote:
Ja.quote:
roepnaam KiKa?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nicolette van dam heeft gejonkt
Dat ding heet Kiki -Katekonden ze nie kiezen ofzeau?
Hoi :$quote:
Soon, my friend. Very soonquote:
its alivequote:
quote:
Mwah, beetjequote:
Vertel eens...quote:
Ja, dat voelt goedquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 13:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vertel eens...
Tuurlijkvoelt dat goed?
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 13:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, dat voelt goed
Ander keertje, nu winkelen.. Kusje![]()
Doe maar soquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 13:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, dat voelt goed
Ander keertje, nu winkelen.. Kusje![]()
Vas had me jouw telefoonnummer gegeven en ik heb deze geregistreerd in het bel me niet registerquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 13:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
Nu al 3 of 4 keer gebeld door Aziaten (koelies en Chinezen en whatever the fuck) ALLEEN VANDAAG AL om even een probleem met m'n PC te fixen, wtf. Vroeger haast nooit last van, laatste tijd bijna wekelijks met nu een paar keer binnen een paar uur alleen al.
ahahah en dan zul je net zien dat ze je wel bellen xD ahahaha stom seg,, ;pquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 13:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vas had me jouw telefoonnummer gegeven en ik heb deze geregistreerd in het bel me niet register
quote:
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 13:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
Dat dat kind stottert en zich altijd overal maar moet voorstellen.
Ik snap het niet. Hij vraagt toch 20 exclusief verzendkostenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:10 schreef 2NutZ het volgende:
de fipo en sepo
V&A / [TK] XBOX 360 GTA 5
hehe ok lucasquote:
Aangegeven bij de modjes ditquote:
Foto's zijn niet nodigquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:10 schreef 2NutZ het volgende:
de fipo en sepo
V&A / [TK] XBOX 360 GTA 5
Anderen vragen er om idd maar hij vind het niet nodigquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Foto's zijn niet nodig
Oke man, succes met de verkoop.
wie gaat zijn zooi dan ook via FOK verkopen?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Anderen vragen er om idd maar hij vind het niet nodigecht een salesmanager die jochie.
Als je iets wil verkopen...quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Anderen vragen er om idd maar hij vind het niet nodigecht een salesmanager die jochie.
Nooit dat ik op fok iets verkoop en idd, via MP al genoeg zooi verkochtquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:26 schreef remi1986 het volgende:
[..]
wie gaat zijn zooi dan ook via FOK verkopen?![]()
Op Marktplaats is ie zo weg
Ja iddquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als je iets wil verkopen...
Iedereen haakt echt af na zo'n reactie
Sorry hoor maar denk dat FOK nog minder labiele mensen aantrekt dan MPquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:26 schreef remi1986 het volgende:
[..]
wie gaat zijn zooi dan ook via FOK verkopen?![]()
Op Marktplaats is ie zo weg
Voor 20 euro toch welquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als je iets wil verkopen...
Iedereen haakt echt af na zo'n reactie
Het maakt mij niet uit als de koper een mongool is hoor, als er maar betaald wordtquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sorry hoor maar denk dat FOK nog minder labiele mensen aantrekt dan MP
Wat zeur je dan over FOK!quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:37 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Het maakt mij niet uit als de koper een mongool is hoor, als er maar betaald wordt
Dat was makkelijkquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:46 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Ik ga hier niet eens op in, lekker weertje buiten
Nee, ik wil graag zien of ik geen steen koopquote:
beter een steen dan een xboxquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, ik wil graag zien of ik geen steen koop
quote:
ga je moeder pestenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:20 schreef Montelly het volgende:
Bestaat deze KLB SC nog steeds, KKKNEUZEN GET A LIFE![]()
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:20 schreef Montelly het volgende:
quote:
Hey weissmanquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:20 schreef Montelly het volgende:
masturberen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 17:10 schreef chroestjov het volgende:
R&P / Wat moet ik hier mee?
US / Userfoto's #324
Hij is wedergekeerd.
Ben blij dat je familie je wil helpen met je PC man.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 13:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
Nu al 3 of 4 keer gebeld door Aziaten (koelies en Chinezen en whatever the fuck) ALLEEN VANDAAG AL om even een probleem met m'n PC te fixen, wtf. Vroeger haast nooit last van, laatste tijd bijna wekelijks met nu een paar keer binnen een paar uur alleen al.
Eerder andersom, but hey, whatever floats your tiny, gotta peddle yourself-ass boat.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:02 schreef krioro het volgende:
[..]
Ben blij dat je familie je wil helpen met je PC man.
Ik wel.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:04 schreef Chloroform het volgende:
Pc schrijf je niet met hoofdletters.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:04 schreef Chloroform het volgende:
Pc schrijf je niet met hoofdletters.
Ja, die wel. :squote:
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Die oksel van Soepei. Sterker nog, dat bovenlijf + hoofd, lijkt wel een kind van hakuna
.
Vond 'r wel cute. Can't unsee bostak now.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Die oksel van Soepei. Sterker nog, dat bovenlijf + hoofd, lijkt wel een kind van hakuna
.
strong clavicula action going onquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
.
gvdquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
.
Gvd.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
.
Ik dacht aanquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dan praat je dus echt gewoon over meer dan een jaar geleden want wd zit hier al zo lang niet meer. Overigens was zij wel 't ergst ja.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:17 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Met alle respect, sinds ik dit topic volg (en dat is langer dan jij denkt) zijn jij en Vas altijd degene die aan het bitchen zijn op alles en iedereen samen met Wolvendagen. Elk persoon die niet in jullie "kliek" zit krijgt er van langs.
Let op bevestiging in 3.....2......1......
Indicatie van hoelang hij je al in de gaten houdtquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 06:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
dan praat je dus echt gewoon over meer dan een jaar geleden want wd zit hier al zo lang niet meer.
sowieso je gaan zitten ergeren aan andere users op internetquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 06:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
dan praat je dus echt gewoon over meer dan een jaar geleden want wd zit hier al zo lang niet meer. Overigens was zij wel 't ergst ja.
Doe normaal. WDquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 06:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
dan praat je dus echt gewoon over meer dan een jaar geleden want wd zit hier al zo lang niet meer. Overigens was zij wel 't ergst ja.
Ik voel mij soms ook ongemakkelijk als jij er bent.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 06:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:02 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik dacht aanWow.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
je ergerenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 08:55 schreef wise het volgende:
[..]
sowieso je gaan zitten ergeren aan andere users op internet
so goorquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[ afbeelding ]
Oke, ook even uitproberen.
Brb.
quote:
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:11 schreef Salatrel het volgende:
Dr. Pepper deelt t-shirts uit
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:11 schreef Salatrel het volgende:
Dr. Pepper deelt t-shirts uit
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:10 schreef Modus het volgende:
Chai gespot.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chai.
Hou ik van :Squote:
Dan stinkt de trein naar natte hond..quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:12 schreef Salatrel het volgende:
Solar Festival krijgt volle laag
Hebben ze iig een keer gedoucht voordat ze naar huis gaan
Love you 2quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 11:14 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik voel mij soms ook ongemakkelijk als jij er bent.
Als je dat beest voert dan is ie het weer helemaal vergeten.quote:
In m'n glazen bol gekeke.quote:Op zondag 3 augustus 2014 01:11 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Wut, hoe weet jij dat ik een Turk ben
geen last vanquote:Op zondag 3 augustus 2014 00:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan stinkt de trein naar natte hond..
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
messing around.quote:
altijd lachen;quote:
Cool, leuk gehad?quote:Op zondag 3 augustus 2014 12:57 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Back in the fucking Netherlands mate.
daar trots op zijnquote:Op zondag 3 augustus 2014 17:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
40 uur gewerkt deze week. #vloerschroblife
quote:Op zondag 3 augustus 2014 10:01 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Lol peasants.quote:Op zondag 3 augustus 2014 17:44 schreef wise het volgende:
[..]
daar trots op zijn
veel mensen werken standaard 40
Toen ik dewc's leeftijd had werkte ik er 55quote:Op zondag 3 augustus 2014 17:44 schreef wise het volgende:
[..]
daar trots op zijn
veel mensen werken standaard 40
damn,quote:Op zondag 3 augustus 2014 17:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Toen ik dewc's leeftijd had werkte ik er 55![]()
lol betalende oudersquote:
deze kolenschepperquote:Op zondag 3 augustus 2014 17:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Toen ik dewc's leeftijd had werkte ik er 55![]()
idd, je moet nog wel wat vrije tijd over houden voor je kids.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:49 schreef Chloroform het volgende:
Max 30 uur in de week werken hoor, doei.
Ja precies, en vooral met die nieuwe kleine op komst.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:50 schreef Gridlok het volgende:
[..]
idd, je moet nog wel wat vrije tijd over houden voor je kids.
Ik als m'n check binnen is, vooral na 2 zondagen werken (200%, ~ ¤30 p/u bruto per uur damnitquote:Op zondag 3 augustus 2014 19:49 schreef Chloroform het volgende:
Max 30 uur in de week werken hoor, doei.
Z'n vader is er natuurlijk al uit genaaid in z'n taxi?quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja precies, en vooral met die nieuwe kleine op komst.
quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:56 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Z'n vader is er natuurlijk al uit genaaid in z'n taxi?
Rechter ziet eruit alsof iemand net op z'n hoofd heeft ge-ast (inb4 Chlro met 'het is..', dit is voor de duidelijkheidquote:
getrouwd stel.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Rechter ziet eruit alsof iemand net op z'n hoofd heeft ge-ast (inb4 Chlro met 'het is..', dit is voor de duidelijkheid)
.
Waar was je ook al weer allemaal geweest?quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:08 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Waanzinnig. Echt een gaaf avontuur.
inb4 vakantiepark slagharen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:19 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Waar was je ook al weer allemaal geweest?
http://flawless.beyonce.com/quote:
Lekker nummertje ja, vooral met een glas rosé erbij.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
http://flawless.beyonce.com/
[ afbeelding ]
Wat vind je van deze remix met Nicki Minaj? Vind 'm eigenlijk best wel lekker.
Ohja, was alweer vergeten dat ik die units nog had, waarvoor dank.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:37 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Lekker nummertje ja, vooral met een glas rosé erbij.
Damn son.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:46 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ohja, was alweer vergeten dat ik die units nog had, waarvoor dank.
quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
http://flawless.beyonce.com/
[ afbeelding ]
Wat vind je van deze remix met Nicki Minaj? Vind 'm eigenlijk best wel lekker.
quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:46 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ohja, was alweer vergeten dat ik die units nog had, waarvoor dank.
Ze kijkt wel een beetje 'haha-die-is-klein' met d'r prangende vingertje.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zeg eens eerlijk, je slaat wel pagga op deze pic, inbeeldende dat het wd is?
Huh, welke pic?quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zeg eens eerlijk, je slaat wel pagga op deze pic, inbeeldende dat het wd is?
K. Ik zie hier geen enkele pic die ook maar iets met wd te maken heeft.quote:
Bier trek ik ook alleen maar onder bijzondere gelegenheden zoals warm weer en ijskoud bier, whiskeyquote:Op zondag 3 augustus 2014 20:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Geforceerd bier drinken uit een schedel om je Viking-image kracht bij te zetten.
DE PIC DIE IK QUOTE MISSCHIEN??!?!?!quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:16 schreef krioro het volgende:
[..]
K. Ik zie hier geen enkele pic die ook maar iets met wd te maken heeft.
Zie geen connectie met wd.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
DE PIC DIE IK QUOTE MISSCHIEN??!?!?!
Make it rain on dem hoesquote:Op zondag 3 augustus 2014 19:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik als m'n check binnen is, vooral na 2 zondagen werken (200%, ~ ¤30 p/u bruto per uur damnit)
[ afbeelding ]
allemaal 1 doller billsquote:Op zondag 3 augustus 2014 21:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Make it rain on dem hoes
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |