okquote:
Nee hoeft niet hoor, poepiescheetje.quote:
Gelukkig, permissie van kakkiestrontje.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 10:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee hoeft niet hoor, poepiescheetje.
Noem je je vriendin ook wel eens zo?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 10:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gelukkig, permissie van kakkiestrontje.
Hoe is het eigenlijk met je nieuwe bed? en zijn je katjes al weer terug?
Neequote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Noem je je vriendin ook wel eens zo?
M'n nieuwe bed ligt echt fantastisch maar gewoon alle poten hebben grove beschadigingen.Dus ben nu al twee dagen bezig met de klantenservice.
En nee, Grid is nog steeds kwijt.Niks van gehoord ook. Overal al posters en flyers opgehangen en uitgedeeld. Alles gedaan wat ik kon doen. Maar niks.
mag ik zo langskomen?quote:
Ja, sleutel ligt onder de mat. Niemand thuis nu.quote:
Killzone, CoD:Ghost, Infamous 2nd son, Wolfenstein en nu AC 4 te leen.quote:
is infamous wat?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Killzone, CoD:Ghost, Infamous 2nd son, Wolfenstein en nu AC 4 te leen.
JAAAAAA AC 4 brrrrrrrrrrrrrrrruhquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, sleutel ligt onder de mat. Niemand thuis nu.
Hehe.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee
Hoe komen die poten zo fucked dan? door vervoer? leuk altijd van die klantenservice soaps
Wel zielig voor dat katjeasiel enzo ook niks binnen gehad?
Ac4quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:09 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
JAAAAAA AC 4 brrrrrrrrrrrrrrrruh
ik zorg dat t eten klaar staat als je thuis komt broeder
Met een zaag wowquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hehe.![]()
Geen idee, lijkt alsof ze met een zaag bewerkt zijn. Klantenservice stuurt me van kastje naar de muur maar ik zal hoe dan ook m'n gelijk halen.
Nope, ook niet.
Mooi spel welquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:09 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
JAAAAAA AC 4 brrrrrrrrrrrrrrrruh
ik zorg dat t eten klaar staat als je thuis komt broeder
Ja, ik vind van welquote:
Domino'squote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mooi spel wel
Lekker khookenwat ga je maken of is verrassing?
quote:
Nicequote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Met een zaag wowben dan wel benieuwd soms hoe ze dat voor elkaar krijgen eigenlijk...
Klantenservice is ook gewoon overal hetzelfde he
[..]
Mooi spel wel
Lekker khookenwat ga je maken of is verrassing?
[..]
Ja, ik vind van welbegin was ff doorheen bijten maar als je al die krachten krijgt is het wel erg nice! ben nu voor 2e keer uitspelen als baddie.
quote:
Ik had gisteren iets ergers gedaan, gewoon weggegaan en de achterdeur wagenwijd open laten staanquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:21 schreef 2NutZ het volgende:
Kwam vanochtend beneden... deur niet op slot, huiskamer raam gewoon open... en de schuur stond nog vol open
Gisteren vergeten blijkbaar... al moet ik wel zeggen dat ik onder de indruk was van Sharknado 2 dus misschien daardoor wat in de war en gelijk naar bed.
Niks gejat
Tuurlijk, kom maar halen in Roermond vanavondquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 01:03 schreef Chloroform het volgende:
Nog steeds zin in taart. Veer, geef mij ook. :s
Wat is DIT voor achterlijke reactie en gedachtegang danquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 01:46 schreef Nober het volgende:
[..]
Het ging om het idee, dat ze het zelf gemaakt heeft enzo. Even wat schouderklopjes scoren voor d'r taartje. Maar wel hier komen vragen hoe ze het moet snijden zodat ze drie stukken voor zichzelf en haar imaginaire vriendin kan achterhouden.
Solar jonge...zucht!quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:23 schreef Salatrel het volgende:
wat moet je nou weer in roermonddaar wil je toch niet dood gevonden worden (of levend)
Oh ja dat is helemaal domquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had gisteren iets ergers gedaan, gewoon weggegaan en de achterdeur wagenwijd open laten staan
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:15 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nice
heb die eerste 2 wel beetje gespeeld.
speelde altijd als baddie het spel
[..]
Nog stommer: voordeur dichtketsen, sluit niet goed waardoor de voordeur de hele dag heeft open gestaan.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh ja dat is helemaal domwel echt 4ebe dom
Zelf ook eens gehadgelukkig niet voor werk maar kleine boodschapje bij AH dus was zo weer
terug.
[..]
Als goodguy is wel lastiger tho
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nog stommer: voordeur dichtketsen, sluit niet goed waardoor de voordeur de hele dag heeft open gestaan.
Kom ik terug, denk ik dat er ingebroken is. Bel ik m'n zusje op om te zeggen dat als ik over een kwartier niet terug bel ze de politie moet bellen, want dan is er iets gebeurdvervolgens het hele huis checken met een vleesmes op inbrekers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Dat is wel erg klein. Kan niet zien met het blote oog ;squote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[ [url=https://www.google.nl/url?sa=i&rct=j&q=ugly+girl&source=images&cd=&docid=AUrm1it0TEOBqM&tbnid=ISFxn_nxf7jX9M:&ved=0CAUQjRw&url=http%3A%2F%2Fwww.returnofkings.com%2F34518%2F7-words-men-use-to-describe-women-and-what-they-really-mean&ei=oGLbU9HTB8nvOv2XgLgH&psig=AFQjCNHxWXukmdSe_zQ14_4w12TZ8QrGLw&ust=1406972838182891]afbeelding[/url] ]
het is dan ook zusje van 4ebe hoe groot had je verw8?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat is wel erg klein. Kan niet zien met het blote oog ;s
Ja joh leg het nog even uit.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:53 schreef Salatrel het volgende:
[..]
het is dan ook zusje van 4ebe hoe groot had je verw8?
Oei snapquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:59 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ja ik denk veer leest ook mee.....
Bij het woord dreumes denk ik altijd aan iemand die een kleuter met zijn hoofd op trommels slaat.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
WGR / Dreumes maakt glasplaat stuk. Verzekerd?
Het woord dreumes
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bij het woord dreumes denk ik altijd aan iemand die een kleuter met zijn hoofd op trommels slaat.
It wasn't mequote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bij het woord dreumes denk ik altijd aan iemand die een kleuter met zijn hoofd op trommels slaat.
KFC, dat is pasquote:
Ja.quote:
roepnaam KiKa?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nicolette van dam heeft gejonkt
Dat ding heet Kiki -Katekonden ze nie kiezen ofzeau?
Hoi :$quote:
Soon, my friend. Very soonquote:
its alivequote:
quote:
Mwah, beetjequote:
Vertel eens...quote:
Ja, dat voelt goedquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 13:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vertel eens...
Tuurlijkvoelt dat goed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |