Koop een taart en Veer het.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:55 schreef krioro het volgende:
[..]
NOT SURE IF FUCKING SERIOUS OMG BETER KOM JE ME NIET TEGEN DE KOMENDE 2 DAGEN WANT IK HEB NET EEN TAART GEKOCHT EN DIE HOUD IK BIJ ME EN RAM IK VOL TEGEN JE DOMME KOP ALS IK JE SPOT GVD MAN DOE NIET ZO KKACHTERLIJK.
Kan niet, moet ze 17 stukken zien te halen en 16 is al moeilijk.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 01:03 schreef Chloroform het volgende:
Nog steeds zin in taart. Veer, geef mij ook. :s
Nog steeds zin in Veer. Taart, geef mij ook.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 01:03 schreef Chloroform het volgende:
Nog steeds zin in taart. Veer, geef mij ook. :s
Zal jou eens kopen en (pek met) veren.quote:
Daar kruipen ze redelijk vaak weer uit.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 01:37 schreef krioro het volgende:
Tevens zit er een kkgrote spin hier op m'n slaapkamer en mijn moordpoging mislukte, hij ging achter m'n bed waar ik niet bij kan, en nu kan ik dus niet slapen tot ie er weer een keer uitkomt en ik hem opstofzuig of zo.
Die grote spinnen zijn dus met twee en dat is geen grapjequote:Op vrijdag 1 augustus 2014 01:37 schreef krioro het volgende:
Tevens zit er een kkgrote spin hier op m'n slaapkamer en mijn moordpoging mislukte, hij ging achter m'n bed waar ik niet bij kan, en nu kan ik dus niet slapen tot ie er weer een keer uitkomt en ik hem opstofzuig of zo.
16 stukken uit een taart halen is ook wel gierig.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 01:17 schreef Nober het volgende:
[..]
Kan niet, moet ze 17 stukken zien te halen en 16 is al moeilijk.
Het ging om het idee, dat ze het zelf gemaakt heeft enzo. Even wat schouderklopjes scoren voor d'r taartje. Maar wel hier komen vragen hoe ze het moet snijden zodat ze drie stukken voor zichzelf en haar imaginaire vriendin kan achterhouden.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 01:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
16 stukken uit een taart halen is ook wel gierig.
Huisspinnen wel, hooiwagenspinnen stikken in de stofzuigerzakquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 01:42 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Daar kruipen ze redelijk vaak weer uit.
Het schijnt dat je tijdens je slaap 5 spinnen op eet dus dat komt helemaal goed.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 01:37 schreef krioro het volgende:
Nou, poe hee, het is ook heel knap dat je zelf een taart hebt gebakken ja.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 01:46 schreef Nober het volgende:
[..]
Het ging om het idee, dat ze het zelf gemaakt heeft enzo. Even wat schouderklopjes scoren voor d'r taartje. Maar wel hier komen vragen hoe ze het moet snijden zodat ze drie stukken voor zichzelf en haar imaginaire vriendin kan achterhouden.
Mensen die dit geloven.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 01:48 schreef Nober het volgende:
[..]
Het schijnt dat je tijdens je slaap 5 spinnen op eet dus dat komt helemaal goed.
Ik weet niet hoe goed Veer taart kan bakken, misschien is het wel een hele grote prestatie.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 01:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nou, poe hee, het is ook heel knap dat je zelf een taart hebt gebakken ja.
Bewijs!quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 01:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mensen die dit geloven.Zo'n onzin dit.
Eerst is het 5 spinnen tijdens je leven en nu per dagquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 01:48 schreef Nober het volgende:
[..]
Het schijnt dat je tijdens je slaap 5 spinnen op eet dus dat komt helemaal goed.
Maar die laat ik altijd, die doen niks.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 01:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Huisspinnen wel, hooiwagenspinnen stikken in de stofzuigerzak
Maar het klopt dus wel, zie je nou Chlorofororororororororoomon.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 01:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eerst is het 5 spinnen tijdens je leven en nu per dag
Weet je wel niet hoeveel kg spin dat is per jaar ?
Broodje aap.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 01:48 schreef Nober het volgende:
[..]
Euh, nee.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 01:51 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar het klopt dus wel, zie je nou Chlorofororororororororoomon.
Jaa doei, hooiwagenspin-paradijs andersquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 01:51 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Maar die laat ik altijd, die doen niks.
Uh nee dat klopt niet, het worden er ineens een stuk meerquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 01:51 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar het klopt dus wel, zie je nou Chlorofororororororororoomon.
Zou bijna opmerkingen gaan maken over vagina's.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 01:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jaa doei, hooiwagenspin-paradijs anders
Zal best, maar de stofzuiger staat niet op m'n slaapkamer dus laten we bidden dat ie de weg terug naar mijn slaapkamer niet vindt.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 01:42 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Daar kruipen ze redelijk vaak weer uit.
Ja dat zegt m'n ma ook altijd.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 01:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die grote spinnen zijn dus met twee en dat is geen grapje
Zo'n grote als deze kan je echt niet ongemerkt in je slaap opeten. Zou desalniettemin wel een hartaanval krijgen als ik half slapend in bed lag en dit monster kwam ineens op m'n kussen wandelen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 01:48 schreef Nober het volgende:
[..]
Spinnen in NL doen sowieso niks, behalve mij een hartaanval bezorgen waardoor ik overlijd dus.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 01:51 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Maar die laat ik altijd, die doen niks.
Die hier aanwezig zijn ?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 01:55 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zou bijna opmerkingen gaan maken over vagina's.
Misschien vinden ze gezogen worden wel leuk?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 01:56 schreef krioro het volgende:
HAHAHAHAHAHAHA IK HEB HEM DE SAKA SAKA.![]()
![]()
![]()
[..]
Zal best, maar de stofzuiger staat niet op m'n slaapkamer dus laten we bidden dat ie de weg terug naar mijn slaapkamer niet vindt.
Nou ja, ze bijten wel, maar dat voel je niet.quote:[..]
Spinnen in NL doen sowieso niks, behalve mij een hartaanval bezorgen waardoor ik overlijd dus.
Ik hoop het, en dat ie uit dankbaarheid niet terugkomt.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 01:57 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Misschien vinden ze gezogen worden wel leuk?
Ja, nou ja, hij was banger voor mij dan ik voor hem, ik bijt harder.quote:[..]
Nou ja, ze bijten wel, maar dat voel je niet.
Wat een schijterd.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 01:56 schreef krioro het volgende:
![]()
![]()
[..]
Zal best, maar de stofzuiger staat niet op m'n slaapkamer dus laten we bidden dat ie de weg terug naar mijn slaapkamer niet vindt.
[..]
Ja dat zegt m'n ma ook altijd.
[..]
Zo'n grote als deze kan je echt niet ongemerkt in je slaap opeten. Zou desalniettemin wel een hartaanval krijgen als ik half slapend in bed lag en dit monster kwam ineens op m'n kussen wandelen.
[..]
Spinnen in NL doen sowieso niks, behalve mij een hartaanval bezorgen waardoor ik overlijd dus.
Laten we het hopen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 02:00 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik hoop het, en dat ie uit dankbaarheid niet terugkomt.
Ze schijnen een partner te zoeken in jouw huis en dan gaan ze voor nog meer spinnen zorgenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 01:56 schreef krioro het volgende:
![]()
![]()
[..]
[..]
Ja dat zegt m'n ma ook altijd.
[..]
Zo'n grote als deze kan je echt niet ongemerkt in je slaap opeten. Zou desalniettemin wel een hartaanval krijgen als ik half slapend in bed lag en dit monster kwam ineens op m'n kussen wandelen.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |