Ik hoop het, en dat ie uit dankbaarheid niet terugkomt.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 01:57 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Misschien vinden ze gezogen worden wel leuk?
Ja, nou ja, hij was banger voor mij dan ik voor hem, ik bijt harder.quote:[..]
Nou ja, ze bijten wel, maar dat voel je niet.
Wat een schijterd.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 01:56 schreef krioro het volgende:
HAHAHAHAHAHAHA IK HEB HEM DE SAKA SAKA.![]()
![]()
![]()
[..]
Zal best, maar de stofzuiger staat niet op m'n slaapkamer dus laten we bidden dat ie de weg terug naar mijn slaapkamer niet vindt.
[..]
Ja dat zegt m'n ma ook altijd.
[..]
Zo'n grote als deze kan je echt niet ongemerkt in je slaap opeten. Zou desalniettemin wel een hartaanval krijgen als ik half slapend in bed lag en dit monster kwam ineens op m'n kussen wandelen.
[..]
Spinnen in NL doen sowieso niks, behalve mij een hartaanval bezorgen waardoor ik overlijd dus.
Laten we het hopen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 02:00 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik hoop het, en dat ie uit dankbaarheid niet terugkomt.
Ze schijnen een partner te zoeken in jouw huis en dan gaan ze voor nog meer spinnen zorgenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 01:56 schreef krioro het volgende:
HAHAHAHAHAHAHA IK HEB HEM DE SAKA SAKA.![]()
![]()
![]()
[..]
Zal best, maar de stofzuiger staat niet op m'n slaapkamer dus laten we bidden dat ie de weg terug naar mijn slaapkamer niet vindt.
[..]
Ja dat zegt m'n ma ook altijd.
[..]
Zo'n grote als deze kan je echt niet ongemerkt in je slaap opeten. Zou desalniettemin wel een hartaanval krijgen als ik half slapend in bed lag en dit monster kwam ineens op m'n kussen wandelen.
[..]
Spinnen in NL doen sowieso niks, behalve mij een hartaanval bezorgen waardoor ik overlijd dus.
I see what you did therequote:
Romantisch wel.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 02:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze schijnen een partner te zoeken in jouw huis en dan gaan ze voor nog meer spinnen zorgen
Ik weet het niet.. Spinnen zo groot, dat je de voetjes ziet. Al tapdansend door de kamerquote:
Met tapdansschoenen aan elke poot.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 02:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet het niet.. Spinnen zo groot, dat je de voetjes ziet. Al tapdansend door de kamer
Incl hoedje en wandelstokjequote:Op vrijdag 1 augustus 2014 02:04 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Met tapdansschoenen aan elke poot.
En vlinderdas. Kan best nog wel wat worden dit.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 02:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Incl hoedje en wandelstokje
OK.quote:
In een gemiddeld hygiënisch huis zitten ongeveer 1500 spinnen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 02:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze schijnen een partner te zoeken in jouw huis en dan gaan ze voor nog meer spinnen zorgen
Kaskraker inderdaadquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 02:06 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En vlinderdas. Kan best nog wel wat worden dit.
Ja, let wel.. Een hygiënisch huis..quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 02:06 schreef krioro het volgende:
[..]
OK.
[..]
In een gemiddeld hygiënisch huis zitten ongeveer 1500 spinnen.
Ik ga in zee slapen.
Bus deo met aansteker, werkt ook goed tegen muggen, vliegen, etc.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 02:09 schreef krioro het volgende:
Twijfel of ik de stofzuiger open zal maken en dan proberen hem in de wc te mieteren.
Ook tegen stofzuigers denk ik.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 02:10 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Bus deo met aansteker, werkt ook goed tegen muggen, vliegen, etc.
Neem je stofzuiger mee naar het bos, begraaf hem daar en ga morgen terug om te kijken of de spin eruit is.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 02:09 schreef krioro het volgende:
Twijfel of ik de stofzuiger open zal maken en dan proberen hem in de wc te mieteren.Alleen dan springt ie natuurlijk gelijk in m'n gezicht zodra hij licht ziet.
Goed idee. Brb.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 02:10 schreef Nober het volgende:
[..]
Neem je stofzuiger mee naar het bos, begraaf hem daar en ga morgen terug om te kijken of de spin eruit is.
Wat?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 02:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Die babyname van tegenwoordig
Jaighley annalia
Que annalia???
Ja dat dacht ik dus ook.quote:
Oh. Ik las 'babykamer'. Maar ja inderdaad, je kind naar dingen of steden vernoemen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 02:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik dus ook.
Doe even normaal man
Hoi, ik heet Parijs.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 02:18 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Oh. Ik las 'babykamer'. Maar ja inderdaad, je kind naar dingen of steden vernoemen.
Dit was al erg KLB / Phyllon & Myllena Mae maar hoe kom jij aan die namen? Hoe heet je zelf? :$quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 02:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Die babynamen van tegenwoordig
Jaighley annalia
Que annalia???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |