quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:58 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ligt aan je AVP verzekering denk ik. Ons zoontje van 1,5 heeft met een zaklamp en een welgemikte gooi de 50 inch ledscherm van mijn schoonmoeder stuk gegooid
Werd gewoon vergoed naar dagwaarde.
Daar moeten die ouders het sowieso eerst op proberen te verhalen en daarna pas (als dat niet mogelijk is) bij de aansprakelijkheidsverzekeraar.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 00:03 schreef Chinless het volgende:
Maak je geen zorgen, met een avp wordt dat 99% van de keren vergoed. En anders valt het nog onder de inboedel verzekering van je ouders zonder impact.
Gordon was op TV?quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:58 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ligt aan je AVP verzekering denk ik. Ons zoontje van 1,5 heeft met een zaklamp en een welgemikte gooi de 50 inch ledscherm van mijn schoonmoeder stuk gegooid
Werd gewoon vergoed naar dagwaarde.
Dora is ook altijd zo'n leuke..quote:
Als je nu nog gebruik maakt van een videorecorder dan verdien je er een boterham met pindakaas in. Wat zeg ik, dan verdien je er zelfs een boterham met pasta in!quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 07:33 schreef hoas het volgende:
Om maar niet te spreken over een boterham met pindakaas in de videorecorder.
Mijn autoverzekering dekt zuks niet.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 08:55 schreef JoyOfLife het volgende:
Als jij hiervoor WA verzekerd bent moet die dit als het goed is gewoon dekken.
+ je ouders' inboedel allrisk verzekerd? Dan wordt dit ook gedekt. Alhoewel dat jij daar natuurlijk verantwoordelijk voor bent.
Lol.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:04 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Mijn autoverzekering dekt zuks niet.
Typ dan AVPquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:05 schreef JoyOfLife het volgende:
[..]
Lol.
Ik heb geen auto en ook een WA verzekering.. ;-) Je weet best wat ik bedoel.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:58 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ons zoontje van 1,5 heeft met een zaklamp en een welgemikte gooi de 50 inch ledscherm van mijn schoonmoeder stuk gegooid
Het valt mij eigenlijk nog best mee. Ik heb nergens iets gelezen over lijfstraffen voor de één jarige.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:10 schreef knopje het volgende:
maar dit niveau op deze thread (niet allemaal) slaat nergens op.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 00:03 schreef Chinless het volgende:
Maak je geen zorgen, met een avp wordt dat 99% van de keren vergoed. En anders valt het nog onder de inboedel verzekering van je ouders zonder impact.
Daarna moet je als TS gewoon nooit meer in het topic terugkomen want dan gaat het los.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 07:35 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Daar moeten die ouders het sowieso eerst op proberen te verhalen en daarna pas (als dat niet mogelijk is) bij de aansprakelijkheidsverzekeraar.
Liefde maakt blindquote:
Ow dan zal ik ook wel weer wat notes erbij hebben denk ikquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:39 schreef Five_Horizons het volgende:
De boodschap was blijkbaar niet duidelijk (ik heb gisteravond al letterlijk meer dan 100 posts verwijderd van mensen die high-and-mighty denken de TS terecht te moeten wijzen met off topic geneuzel over opvoeding. Dat mag je lekker in OUD gaan doen, maar niet hier.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |