abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142941004
Hoi allen,

toch maar even de vraag hier stellen..
mijn zoon van 1 heeft bij mijn ouders de glasplaat die op tafel lag stuk gemaakt.
Hij sloeg hard met een houten speelgoed-iets erop en grote scheur.

Ik heb speciaal voor hem een aansprakelijkheidsverzekering. Nu heeft hij meer dingen stuk gemaakt en omdat ik natuurlijk verantwoordelijk ben vergoed ik dit en soms is het gewoon pech.

Maar dit vind ik nogal een kostbaar iets en nu heb ik online gekeken en ook op het schadeformulier bij mijn verzekeraar. Ik kan me namelijk zo voorstellen dat je als ouder gewoon had moeten ingrijpen.
Echter...het ging zo snel... ik heb nogal een wildebras als kind ...

kan niet goed genoeg vinden op internet of ik dit vergoed kan krijgen.
Natuurlijk ga ik ze morgen bellen maar ik zou toch graag horen of jullie ervaringen hebben?

Want ik wil zo twee keer per maand wel iets vergoeden zelf... maar dit is te kostbaar. Het gaat om een op maat geslepen glasplaat van een salontafel. Er ligt nu ter vervanging plexiglas op (ook op maat laten maken). Ik heb mijn lieve ouders beloofd dat ik probeer het te vergoeden via de aansprakelijkheidsverzekering.

En nee, mijn kind luistert echt niet altijd:)
pi_142941239
Ligt aan je AVP verzekering denk ik. Ons zoontje van 1,5 heeft met een zaklamp en een welgemikte gooi de 50 inch ledscherm van mijn schoonmoeder stuk gegooid :')
Werd gewoon vergoed naar dagwaarde.
  Donald Duck held donderdag 31 juli 2014 @ 23:59:26 #3
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_142941284
Inhouden van z'n zakgeld
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_142941453
Maak je geen zorgen, met een avp wordt dat 99% van de keren vergoed. En anders valt het nog onder de inboedel verzekering van je ouders zonder impact.
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_142941713
Dat met die zaklamp zie ik ook nog gebeuren met mijn zoontje:)

Thanks... ik ga maar eens declareren. Stom hè, maar ik denk dan.. als ze zeggen dat ik het had moeten voorkomen en niet vergoeden dan snap ik dat wel. Maar bedankt allemaal.
pi_142945833
quote:
1s.gif Op donderdag 31 juli 2014 23:58 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ligt aan je AVP verzekering denk ik. Ons zoontje van 1,5 heeft met een zaklamp en een welgemikte gooi de 50 inch ledscherm van mijn schoonmoeder stuk gegooid :')
_O-
pi_142945881
De mijne heeft vroeger het pluizenfilter van de wasmachine losgedraaid, gevolg hele boven en onderverdieping onder water, tip voor de ouders mischien!
Om maar niet te spreken over een boterham met pindakaas in de videorecorder.
pi_142945894
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 00:03 schreef Chinless het volgende:
Maak je geen zorgen, met een avp wordt dat 99% van de keren vergoed. En anders valt het nog onder de inboedel verzekering van je ouders zonder impact.
Daar moeten die ouders het sowieso eerst op proberen te verhalen en daarna pas (als dat niet mogelijk is) bij de aansprakelijkheidsverzekeraar.
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_142945895
quote:
Gordon was op TV?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_142945924
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 07:36 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Gordon was op TV?
Dora is ook altijd zo'n leuke..
"Waar is de driehoek?

En bedankt voor de vingerafdruk op het tv-scherm... :{
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_142946100
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 07:33 schreef hoas het volgende:
Om maar niet te spreken over een boterham met pindakaas in de videorecorder.
Als je nu nog gebruik maakt van een videorecorder dan verdien je er een boterham met pindakaas in. Wat zeg ik, dan verdien je er zelfs een boterham met pasta in!
pi_142946513
Als jij hiervoor WA verzekerd bent moet die dit als het goed is gewoon dekken.

+ je ouders' inboedel allrisk verzekerd? Dan wordt dit ook gedekt. Alhoewel dat jij daar natuurlijk verantwoordelijk voor bent.
pi_142946612
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 08:55 schreef JoyOfLife het volgende:
Als jij hiervoor WA verzekerd bent moet die dit als het goed is gewoon dekken.

+ je ouders' inboedel allrisk verzekerd? Dan wordt dit ook gedekt. Alhoewel dat jij daar natuurlijk verantwoordelijk voor bent.
Mijn autoverzekering dekt zuks niet.

[ Bericht % gewijzigd door Five_Horizons op 02-08-2014 00:05:49 ]
pi_142946634
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 09:04 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Mijn autoverzekering dekt zuks niet.
Lol.

Ik heb geen auto en ook een WA verzekering.. ;-) Je weet best wat ik bedoel.
pi_142946722
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 09:05 schreef JoyOfLife het volgende:

[..]

Lol.

Ik heb geen auto en ook een WA verzekering.. ;-) Je weet best wat ik bedoel.
Typ dan AVP
pi_142955535
Goedemorgen,
iemand vroeg me de uitkomst te laten weten. Jazeker.

Het heeft natuurlijk niks met opvoeden te maken.. je kunt gewoonweg niet alles voorkomen wat je dreumes doet. Vliegensvlug zijn ze. En het woord wildebras doet sommigen hun haren rijzen? Laat ik het ondernemend, nieuwsgierig en risicoloos noemen? Zoals dat in die fase hoort.

Ik ga vanmiddag als ik thuis ben belllen naar de verzekering. Ik laat het weten.

doei
  roze vrijdag 1 augustus 2014 @ 15:06:45 #17
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_142957915
quote:
Ons zoontje van 1,5 heeft met een zaklamp en een welgemikte gooi de 50 inch ledscherm van mijn schoonmoeder stuk gegooid :')
:o :o :o
Your beauty never ever scared me.
pi_142971907
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 21:10 schreef knopje het volgende:
maar dit niveau op deze thread (niet allemaal) slaat nergens op.
Het valt mij eigenlijk nog best mee. Ik heb nergens iets gelezen over lijfstraffen voor de één jarige.

Wel de gebruikelijke reacties van randdebielen en beterweters die het allemaal veel beter hebben gedaan en veel erger hebben meegemaakt. Gelukkig stonden de belangrijke antwoorden al in het begin.

quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 00:03 schreef Chinless het volgende:
quote:
4s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 07:35 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Daar moeten die ouders het sowieso eerst op proberen te verhalen en daarna pas (als dat niet mogelijk is) bij de aansprakelijkheidsverzekeraar.
Daarna moet je als TS gewoon nooit meer in het topic terugkomen want dan gaat het los.

Succes met de kleine en de verzekering maar dat komt wel goed.
pi_142984080
Ja, ik had ook nog een heel stuk getypt gisteravond.
Dat is ook weg. Hoe sterk ik het stukje zelf ook vond, ik begrijp dat het weg is.

Maar wel goed gemodereerd... Zeker voor de toekomst van Fok!.

Want Geralt, als je je punt zo graag duidelijk wil maken heb je dat nu gedaan.

Ik deel jouw mening niet over mijn lieve eenjarige. En ik zou jou niet aan mijn keukentafel willen zien voor een kop koffie. Dat begrijp je vast wel. Ik druk me alleen wat normaler uit. Ook ik vond het niveau wat bedenkelijk.

Fijne zaterdag.
  Manager PR/Moderator zaterdag 2 augustus 2014 @ 14:59:44 #20
269689 crew  Viv
pi_142989826
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 10:40 schreef knopje het volgende:
mijn lieve eenjarige
Liefde maakt blind :+ 2 keer per maand iets moeten vergoeden omdat je kind alwéér iets kapotgemaakt heeft, is écht niet normaal. Anyway, dit is OUD niet. Ik neem aan dat jouw verzekering het wel zal vergoeden. :)
pi_143003870
De boodschap was blijkbaar niet duidelijk (ik heb gisteravond al letterlijk meer dan 100 posts verwijderd van mensen die high-and-mighty denken de TS terecht te moeten wijzen met off topic geneuzel over opvoeding. Dat mag je lekker in OUD gaan doen, maar niet hier.
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_143015852
Ik moest lachen wat kinderen allemaal doen

Mijn dochter doet dat ook allemaal, met poppenwagen overal tegenaan rammen en bam zeggen
Gelukkig is bijna al onze meubilair van hout en onze bank gaan we pas na 4 jaar vervangen want ze kliedert veel op de bank

Een salontafel met glas erop is nooit handig als je kinderen hebt, dus dat kan gebeuren..
Onze buurjongetje is ook een wildebras, hoort bij de leeftijd...

Moet normaal gesproken vergoed kunnen worden...
pi_143015944
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 23:39 schreef Five_Horizons het volgende:
De boodschap was blijkbaar niet duidelijk (ik heb gisteravond al letterlijk meer dan 100 posts verwijderd van mensen die high-and-mighty denken de TS terecht te moeten wijzen met off topic geneuzel over opvoeding. Dat mag je lekker in OUD gaan doen, maar niet hier.
Ow dan zal ik ook wel weer wat notes erbij hebben denk ik :')
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')