quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:28 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Foto van je huiskamer? Dan zie ik zelf ook waarom er niks gejat is.
wtfquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:21 schreef 2NutZ het volgende:
Kwam vanochtend beneden... deur niet op slot, huiskamer raam gewoon open... en de schuur stond nog vol open
Gisteren vergeten blijkbaar... al moet ik wel zeggen dat ik onder de indruk was van Sharknado 2 dus misschien daardoor wat in de war en gelijk naar bed.
Niks gejat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEĦ
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:32 schreef wise het volgende:
[..]
wtf![]()
Wat zei je vriend ervanżSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:32 schreef wise het volgende:
[..]
wtf![]()
Wat zei je vriend ervanżWanneer komt wise naar bed vroeg die :sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Ik moest vroeg weg, daarom stond bij jou alles open.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wanneer komt wise naar bed vroeg die :s
Waarom moest je vroeg weg?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:37 schreef wise het volgende:
[..]
Ik moest vroeg weg, daarom stond bij jou alles open.
quote:
Het werkwoord 'vragen' in verleden tijdquote:
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het werkwoord 'vragen' in verleden tijd
Verleden tijd?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat is vroeg?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gast, houd je bek nou maar.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:58 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Verleden tijd?
Vage termen man begi
[..]
Wat is vroeg?Wat is Verleden? Wat is Tijd?
Bestaat allemaal niet en wel. Droom het en het kan want dromen is astraal reizen. Droom wakker. Kan met middelen simpeler of blijf high in je eigen trip.
zo praat je niet als lerares hequote:
Jawel. :squote:
hjbquote:
Hzjb.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |