quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Die oksel van Soepei. Sterker nog, dat bovenlijf + hoofd, lijkt wel een kind van hakuna
.
Vond 'r wel cute. Can't unsee bostak now.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Die oksel van Soepei. Sterker nog, dat bovenlijf + hoofd, lijkt wel een kind van hakuna
.
strong clavicula action going onquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
.
gvdquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
.
Gvd.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
.
Ik dacht aanquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dan praat je dus echt gewoon over meer dan een jaar geleden want wd zit hier al zo lang niet meer. Overigens was zij wel 't ergst ja.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:17 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Met alle respect, sinds ik dit topic volg (en dat is langer dan jij denkt) zijn jij en Vas altijd degene die aan het bitchen zijn op alles en iedereen samen met Wolvendagen. Elk persoon die niet in jullie "kliek" zit krijgt er van langs.
Let op bevestiging in 3.....2......1......
Indicatie van hoelang hij je al in de gaten houdtquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 06:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
dan praat je dus echt gewoon over meer dan een jaar geleden want wd zit hier al zo lang niet meer.
sowieso je gaan zitten ergeren aan andere users op internetquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 06:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
dan praat je dus echt gewoon over meer dan een jaar geleden want wd zit hier al zo lang niet meer. Overigens was zij wel 't ergst ja.
Doe normaal. WDquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 06:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
dan praat je dus echt gewoon over meer dan een jaar geleden want wd zit hier al zo lang niet meer. Overigens was zij wel 't ergst ja.
Ik voel mij soms ook ongemakkelijk als jij er bent.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 06:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:02 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik dacht aanWow.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
je ergerenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 08:55 schreef wise het volgende:
[..]
sowieso je gaan zitten ergeren aan andere users op internet
so goorquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[ afbeelding ]
Oke, ook even uitproberen.
Brb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:11 schreef Salatrel het volgende:
Dr. Pepper deelt t-shirts uit
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:11 schreef Salatrel het volgende:
Dr. Pepper deelt t-shirts uit
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:10 schreef Modus het volgende:
Chai gespot.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chai.
Hou ik van :Squote:
Dan stinkt de trein naar natte hond..quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:12 schreef Salatrel het volgende:
Solar Festival krijgt volle laag
Hebben ze iig een keer gedoucht voordat ze naar huis gaan
Love you 2quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 11:14 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik voel mij soms ook ongemakkelijk als jij er bent.
Als je dat beest voert dan is ie het weer helemaal vergeten.quote:
In m'n glazen bol gekeke.quote:Op zondag 3 augustus 2014 01:11 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Wut, hoe weet jij dat ik een Turk ben
geen last vanquote:Op zondag 3 augustus 2014 00:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan stinkt de trein naar natte hond..
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |