so goorquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[ afbeelding ]
Oke, ook even uitproberen.
Brb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:11 schreef Salatrel het volgende:
Dr. Pepper deelt t-shirts uit
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:11 schreef Salatrel het volgende:
Dr. Pepper deelt t-shirts uit
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:10 schreef Modus het volgende:
Chai gespot.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chai.
Hou ik van :Squote:
Dan stinkt de trein naar natte hond..quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:12 schreef Salatrel het volgende:
Solar Festival krijgt volle laag
Hebben ze iig een keer gedoucht voordat ze naar huis gaan
Love you 2quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 11:14 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik voel mij soms ook ongemakkelijk als jij er bent.
Als je dat beest voert dan is ie het weer helemaal vergeten.quote:
In m'n glazen bol gekeke.quote:Op zondag 3 augustus 2014 01:11 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Wut, hoe weet jij dat ik een Turk ben
geen last vanquote:Op zondag 3 augustus 2014 00:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan stinkt de trein naar natte hond..
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |