Oh ja dat is helemaal domquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had gisteren iets ergers gedaan, gewoon weggegaan en de achterdeur wagenwijd open laten staan
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:15 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nice
heb die eerste 2 wel beetje gespeeld.
speelde altijd als baddie het spel
[..]
Nog stommer: voordeur dichtketsen, sluit niet goed waardoor de voordeur de hele dag heeft open gestaan.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh ja dat is helemaal domwel echt 4ebe dom
Zelf ook eens gehadgelukkig niet voor werk maar kleine boodschapje bij AH dus was zo weer
terug.
[..]
Als goodguy is wel lastiger tho
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nog stommer: voordeur dichtketsen, sluit niet goed waardoor de voordeur de hele dag heeft open gestaan.
Kom ik terug, denk ik dat er ingebroken is. Bel ik m'n zusje op om te zeggen dat als ik over een kwartier niet terug bel ze de politie moet bellen, want dan is er iets gebeurdvervolgens het hele huis checken met een vleesmes op inbrekers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Dat is wel erg klein. Kan niet zien met het blote oog ;squote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[ [url=https://www.google.nl/url?sa=i&rct=j&q=ugly+girl&source=images&cd=&docid=AUrm1it0TEOBqM&tbnid=ISFxn_nxf7jX9M:&ved=0CAUQjRw&url=http%3A%2F%2Fwww.returnofkings.com%2F34518%2F7-words-men-use-to-describe-women-and-what-they-really-mean&ei=oGLbU9HTB8nvOv2XgLgH&psig=AFQjCNHxWXukmdSe_zQ14_4w12TZ8QrGLw&ust=1406972838182891]afbeelding[/url] ]
het is dan ook zusje van 4ebe hoe groot had je verw8?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat is wel erg klein. Kan niet zien met het blote oog ;s
Ja joh leg het nog even uit.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:53 schreef Salatrel het volgende:
[..]
het is dan ook zusje van 4ebe hoe groot had je verw8?
Oei snapquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:59 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ja ik denk veer leest ook mee.....
Bij het woord dreumes denk ik altijd aan iemand die een kleuter met zijn hoofd op trommels slaat.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
WGR / Dreumes maakt glasplaat stuk. Verzekerd?
Het woord dreumes
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bij het woord dreumes denk ik altijd aan iemand die een kleuter met zijn hoofd op trommels slaat.
It wasn't mequote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bij het woord dreumes denk ik altijd aan iemand die een kleuter met zijn hoofd op trommels slaat.
KFC, dat is pasquote:
Ja.quote:
roepnaam KiKa?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nicolette van dam heeft gejonkt
Dat ding heet Kiki -Katekonden ze nie kiezen ofzeau?
Hoi :$quote:
Soon, my friend. Very soonquote:
its alivequote:
quote:
Mwah, beetjequote:
Vertel eens...quote:
Ja, dat voelt goedquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 13:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vertel eens...
Tuurlijkvoelt dat goed?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |