quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 13:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, dat voelt goed
Ander keertje, nu winkelen.. Kusje![]()
Doe maar soquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 13:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, dat voelt goed
Ander keertje, nu winkelen.. Kusje![]()
Vas had me jouw telefoonnummer gegeven en ik heb deze geregistreerd in het bel me niet registerquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 13:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
Nu al 3 of 4 keer gebeld door Aziaten (koelies en Chinezen en whatever the fuck) ALLEEN VANDAAG AL om even een probleem met m'n PC te fixen, wtf. Vroeger haast nooit last van, laatste tijd bijna wekelijks met nu een paar keer binnen een paar uur alleen al.
ahahah en dan zul je net zien dat ze je wel bellen xD ahahaha stom seg,, ;pquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 13:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vas had me jouw telefoonnummer gegeven en ik heb deze geregistreerd in het bel me niet register
quote:
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 13:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
Dat dat kind stottert en zich altijd overal maar moet voorstellen.
Ik snap het niet. Hij vraagt toch 20 exclusief verzendkostenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:10 schreef 2NutZ het volgende:
de fipo en sepo
V&A / [TK] XBOX 360 GTA 5
hehe ok lucasquote:
Aangegeven bij de modjes ditquote:
Foto's zijn niet nodigquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:10 schreef 2NutZ het volgende:
de fipo en sepo
V&A / [TK] XBOX 360 GTA 5
Anderen vragen er om idd maar hij vind het niet nodigquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Foto's zijn niet nodig
Oke man, succes met de verkoop.
wie gaat zijn zooi dan ook via FOK verkopen?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Anderen vragen er om idd maar hij vind het niet nodigecht een salesmanager die jochie.
Als je iets wil verkopen...quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Anderen vragen er om idd maar hij vind het niet nodigecht een salesmanager die jochie.
Nooit dat ik op fok iets verkoop en idd, via MP al genoeg zooi verkochtquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:26 schreef remi1986 het volgende:
[..]
wie gaat zijn zooi dan ook via FOK verkopen?![]()
Op Marktplaats is ie zo weg
Ja iddquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als je iets wil verkopen...
Iedereen haakt echt af na zo'n reactie
Sorry hoor maar denk dat FOK nog minder labiele mensen aantrekt dan MPquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:26 schreef remi1986 het volgende:
[..]
wie gaat zijn zooi dan ook via FOK verkopen?![]()
Op Marktplaats is ie zo weg
Voor 20 euro toch welquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als je iets wil verkopen...
Iedereen haakt echt af na zo'n reactie
Het maakt mij niet uit als de koper een mongool is hoor, als er maar betaald wordtquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sorry hoor maar denk dat FOK nog minder labiele mensen aantrekt dan MP
Wat zeur je dan over FOK!quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:37 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Het maakt mij niet uit als de koper een mongool is hoor, als er maar betaald wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |