abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142948826
Sinds een kleine 2 maanden ben ik met een meid bezig, en het liep allemaal heel erg gesmeerd en het was ook heel intiem, maar anyways:

Een tijdje geleden was ik met haar op het strand en toen zei ze
quote:
Technisch gezien ben ik nog single
1 paar dagen later was ik bij haar thuis, en toen zei ze
quote:
We moeten wel uitkijken met mijn ouders, die denken dat ik nog single ben
En sinds een kleine 3 weken is het van elkaar 3-4 x per week zien terug gegaan naar 1x per week/1x per 2 weken, en is er eigenlijk amper nog intiem contact, knuffel en sporadisch (eigenlijk alleen als ze weggaat) wat gezoen...

Eergister was ze hier weer en liepen we over de markt, kwam er een vriend naar me toe met de vraag
quote:
He man, is dat jouw vriendin?
Waarop we elkaar aankeken en ze zei
quote:
Mwa.. Vriendin-ish
Dus het is voor mij erg onduidelijk allemaal.

Mijn ouders en vrienden zeggen dat ik het moet laten doodbloeden want volgens hun is ze niet heel erg serieus hier mee en ze denken dat ze mij aan het lijntje houd.. Maar ik zelf geloof dat eerlijk gezegd niet, misschien is het puur mijn onzekerheid die er allemaal dingen achter zoekt die er niet zijn...

Disclaimer:

Toen ik haar leerde kennen was ze net 2 weken van haar vriend af, en misschien ging het tussen ons ook wel iets té snel (4-5x per week afspreken, al na 3 dagen gezoend) Dus misschien is ze wat dat betreft gewoon erg onzeker over wat ze nou precies wil, en naja... Dan heb je aan mij natuurlijk ook niet veel, want ik wil graag duidelijkheid.

PS: Ik heb er een maandje geleden met haar over gepraat, en toen zei ze dat ze het het labeltje "relatie" niet wilde geven maar dat er ook niet "niets" is zeg maar

Onzekerheid m.b.t relaties/vrouwen :r

Zou iemand mij misschien wat wijzer kunnen maken? Alvast bedankt!
It`s great to be here, it`s great to be anywhere.
pi_142948926
Niet teveel om bevestiging vragen, kijken waar 't heen loopt zonder te pushen, maar zorgen dat je niet over je heen laat lopen/je laat gebruiken.
Ja doei.
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 11:02:03 #3
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_142949000
Ik krijg het gevoel dat ze wel graag iemand om zich heen heeft, maar eigenlijk nog uitkijkt naar "de ware". En dat ben jij niet.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
pi_142949017
Haar ouders vinden je te min of ze wil eigenlijk op een nette manier het afwikkelen.

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 01-08-2014 11:07:04 ]
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God
pi_142949053
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 11:03 schreef laforest het volgende:
Haar ouders vinden je te min of ze wil eigenlijk op een nette manier het afwikkelen.
Die ouders mogen mij juist wel! Want heb er al een paar keer gegeten, en boodschappen met ze gedaan, dus dat kan het niet zijn ;)

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 01-08-2014 11:07:12 ]
pi_142949076
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 11:02 schreef mvdejong het volgende:
Ik krijg het gevoel dat ze wel graag iemand om zich heen heeft, maar eigenlijk nog uitkijkt naar "de ware". En dat ben jij niet.
Ze wil wel close met me zijn, maar wilt het het labeltje relatie nog niet geven, maar ze sluit ook niets uit, dus ik weet het verder ook niet ;(
pi_142949096
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 11:04 schreef TheRealBraddie het volgende:

[..]

Ze wil wel close met me zijn, maar wilt het het labeltje relatie nog niet geven, maar ze sluit ook niets uit, dus ik weet het verder ook niet ;(
Ze zegt:

Daarom vinden haar ouders je nog leuk, je bent een vriend, niet de vriend. :W
pi_142949131
- Rebound.
- Iemand die niet alleen kan zijn, en van relatie naar relatie hopt.

En dat de intimiteit minder wordt zegt alles. Vooral in het begin van een 'relatie'.
pi_142949136
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 11:05 schreef laforest het volgende:

[..]

Ze zegt:

Daarom vinden haar ouders je nog leuk, je bent een vriend, niet de vriend. :W
Zit wel wat in inderdaad...
pi_142949160
Niet teveel hechten en lekker zo af en toe mee ketsen. Als je dat eerste niet op kan brengen contact verbreken.
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 11:07:54 #11
432052 TheRealBraddie
You Tha Real MVP
pi_142949182
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 11:06 schreef zarGon het volgende:
- Rebound.
- Iemand die niet alleen kan zijn, en van relatie naar relatie hopt.

En dat de intimiteit minder wordt zegt alles. Vooral in het begin van een 'relatie'.
De relatie met haar ex was ruim 2,5 jaar, dus dat is ook niet helemaal waar.
Ze is nu op vakantie tot eind augustus, en daarna kijk ik wel hoe ze dan tegen me doet, of ze veranderd is of niet, of de intimiteit weer terug is, of dat het nog steeds is zoals het was, want als dat 2e het geval is dan is het :W
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 11:08:33 #12
432052 TheRealBraddie
You Tha Real MVP
pi_142949208
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 11:07 schreef Loveless85 het volgende:
Niet teveel hechten en lekker zo af en toe mee ketsen. Als je dat eerste niet op kan brengen contact verbreken.
Oh, ik kan prima friends with benefits zijn hoor, dat is echt geen punt, maar het is meer dat ze er zelf zoveel onduidelijkheid over schept. Wel een relatie, niet een relatie, wel single, niet single, vriendin-ish, etc..
pi_142949230
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 11:08 schreef TheRealBraddie het volgende:

[..]

Oh, ik kan prima friends with benefits zijn hoor, dat is echt geen punt, maar het is meer dat ze er zelf zoveel onduidelijkheid over schept. Wel een relatie, niet een relatie, wel single, niet single, vriendin-ish, etc..
Blijkbaar dus niet, getuige dit topic en dat je je er redelijk druk over lijkt te maken. Gewoon /care, en initiatief bij haar laten liggen.
pi_142949237
quote:

[..]

Wat wil je zelf ? Als ik het zo lees wil je het liefste een relatie met haar. Maak van je hart geen moordkuil.
I'm an idealist. I don't know where I'm going, but I'm on my way.
pi_142949238
Al na 3 dagen gezoend?
Kerel in mijn tijd was dat 3 minuten
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 11:10:10 #16
432052 TheRealBraddie
You Tha Real MVP
pi_142949256
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 11:09 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Blijkbaar dus niet, getuige dit topic en dat je je er redelijk druk over lijkt te maken. Gewoon /care, en initiatief bij haar laten liggen.
True, maak me er ook wel redelijk druk om, maar dat is puur omdat ik duidelijkheid wil, zijn we friends with benefits, of is het toch meer maar houd ze het nog "stil"

Ga zelf ook geen initiatief meer nemen, laat het vanaf nu gewoon van haar afhangen.
pi_142949261
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 11:07 schreef TheRealBraddie het volgende:

[..]

De relatie met haar ex was ruim 2,5 jaar, dus dat is ook niet helemaal waar.
Van relatie naar relatie hoppen betekent niet dat je telkens korte relaties hebt, maar dat je niet relatieloos (alleen) kunt zijn.

2,5 jaar samen met iemand en dan zo snel al flikflooien met iemand anders? Denk je dat ze al over haar ex is? Het antwoord weet ik ook niet, maar ik neig wel naar 'nee'.

quote:
Ze is nu op vakantie tot eind augustus, en daarna kijk ik wel hoe ze dan tegen me doet, of ze veranderd is of niet, of de intimiteit weer terug is, of dat het nog steeds is zoals het was, want als dat 2e het geval is dan is het :W
Of je ziet waar het schip strandt, verwacht er niet veel (relatie) van en hebt gewoon lol. Zonder je echt te hechten beetje genieten van elkaar, dus. Kan ook.
pi_142949296
quote:

[..]

Waarom heb je duidelijkheid nodig? Hoe lang zijn jullie bij elkaar?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-08-2014 11:12:51 ]
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 11:11:34 #19
432052 TheRealBraddie
You Tha Real MVP
pi_142949317
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 11:09 schreef rosability het volgende:

[..]

Wat wil je zelf ? Als ik het zo lees wil je het liefste een relatie met haar. Maak van je hart geen moordkuil.
Het liefste wil ik inderdaad gewoon een relatie met haar want we hebben echt absurd veel dingen met elkaar gemeen, en ze zei zelf ook dat het "ment to be" is, maar ik wacht het nu af, laat al het initiatief bij haar, als ze na de vakantie nog steeds zo afstandelijk is en onduidelijk is het :W
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 11:12:05 #20
432052 TheRealBraddie
You Tha Real MVP
pi_142949340
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 11:11 schreef zarGon het volgende:

[..]

Waarom heb je onduidelijkheid nodig? Hoe lang zijn jullie bij elkaar?
"Bij elkaar" nja, ongeveer 1,5 maand...
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 11:12:32 #21
432052 TheRealBraddie
You Tha Real MVP
pi_142949363
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 11:10 schreef zarGon het volgende:
Of je ziet waar het schip strandt, verwacht er niet veel (relatie) van en hebt gewoon lol. Zonder je echt te hechten beetje genieten van elkaar, dus. Kan ook.
Ja lol maken wil ik ook wel graag, moet me er ook niet echt druk om maken... Maar dat is nogal lastig helaas.
pi_142949368
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 11:11 schreef zarGon het volgende:

[..]

Waarom heb je onduidelijkheid nodig? Hoe lang zijn jullie bij elkaar?
De onduidelijkheid heeft hij al, hij wil graag duidelijkheid
pi_142949402
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 11:12 schreef TheRealBraddie het volgende:

[..]

"Bij elkaar" nja, ongeveer 1,5 maand...
Je beseft dat ze 'net' uit een relatie is en dat ze haar vorige relatie niet eens volledig heeft verwerkt? En dat ze daarom dus zo twijfelt? Of nou ja, dat lijkt mij logisch.

quote:
6s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 11:12 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

De onduidelijkheid heeft hij al, hij wil graag duidelijkheid
:P. Gefikst.
pi_142949430
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 11:06 schreef TheRealBraddie het volgende:

[..]

Zit wel wat in inderdaad...
Weg met die snol, ze wil je alleen voor plezier, maar kickt je weg zodra ze een betere ziet.
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 11:14:42 #25
432052 TheRealBraddie
You Tha Real MVP
pi_142949435
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 11:13 schreef zarGon het volgende:

[..]

Je beseft dat ze 'net' uit een relatie is en dat ze haar vorige relatie niet eens volledig heeft verwerkt? En dat ze daarom dus zo twijfelt? Of nou ja, dat lijkt mij logisch.

[..]

:P. Gefikst.
Dat denk ik ook, ze is gewoon heel erg aan het twijfelen, en kijkt het voorlopig even aan.. Maar dan nog, doe dan niet zo moeilijk, en zeg het gewoon.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')