1 paar dagen later was ik bij haar thuis, en toen zei zequote:Technisch gezien ben ik nog single
En sinds een kleine 3 weken is het van elkaar 3-4 x per week zien terug gegaan naar 1x per week/1x per 2 weken, en is er eigenlijk amper nog intiem contact, knuffel en sporadisch (eigenlijk alleen als ze weggaat) wat gezoen...quote:We moeten wel uitkijken met mijn ouders, die denken dat ik nog single ben
Waarop we elkaar aankeken en ze zeiquote:He man, is dat jouw vriendin?
Dus het is voor mij erg onduidelijk allemaal.quote:Mwa.. Vriendin-ish
Die ouders mogen mij juist wel! Want heb er al een paar keer gegeten, en boodschappen met ze gedaan, dus dat kan het niet zijnquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:03 schreef laforest het volgende:
Haar ouders vinden je te min of ze wil eigenlijk op een nette manier het afwikkelen.
Ze wil wel close met me zijn, maar wilt het het labeltje relatie nog niet geven, maar ze sluit ook niets uit, dus ik weet het verder ook nietquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:02 schreef mvdejong het volgende:
Ik krijg het gevoel dat ze wel graag iemand om zich heen heeft, maar eigenlijk nog uitkijkt naar "de ware". En dat ben jij niet.
Ze zegt:quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:04 schreef TheRealBraddie het volgende:
[..]
Ze wil wel close met me zijn, maar wilt het het labeltje relatie nog niet geven, maar ze sluit ook niets uit, dus ik weet het verder ook niet
Zit wel wat in inderdaad...quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:05 schreef laforest het volgende:
[..]
Ze zegt:
We moeten wel uitkijken met mijn ouders, die denken dat ik nog single ben
Daarom vinden haar ouders je nog leuk, je bent een vriend, niet de vriend.
De relatie met haar ex was ruim 2,5 jaar, dus dat is ook niet helemaal waar.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:06 schreef zarGon het volgende:
- Rebound.
- Iemand die niet alleen kan zijn, en van relatie naar relatie hopt.
En dat de intimiteit minder wordt zegt alles. Vooral in het begin van een 'relatie'.
Oh, ik kan prima friends with benefits zijn hoor, dat is echt geen punt, maar het is meer dat ze er zelf zoveel onduidelijkheid over schept. Wel een relatie, niet een relatie, wel single, niet single, vriendin-ish, etc..quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:07 schreef Loveless85 het volgende:
Niet teveel hechten en lekker zo af en toe mee ketsen. Als je dat eerste niet op kan brengen contact verbreken.
Blijkbaar dus niet, getuige dit topic en dat je je er redelijk druk over lijkt te maken. Gewoon /care, en initiatief bij haar laten liggen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:08 schreef TheRealBraddie het volgende:
[..]
Oh, ik kan prima friends with benefits zijn hoor, dat is echt geen punt, maar het is meer dat ze er zelf zoveel onduidelijkheid over schept. Wel een relatie, niet een relatie, wel single, niet single, vriendin-ish, etc..
Wat wil je zelf ? Als ik het zo lees wil je het liefste een relatie met haar. Maak van je hart geen moordkuil.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:08 schreef TheRealBraddie het volgende:
[..]
Oh, ik kan prima friends with benefits zijn hoor, dat is echt geen punt, maar het is meer dat ze er zelf zoveel onduidelijkheid over schept. Wel een relatie, niet een relatie, wel single, niet single, vriendin-ish, etc..
True, maak me er ook wel redelijk druk om, maar dat is puur omdat ik duidelijkheid wil, zijn we friends with benefits, of is het toch meer maar houd ze het nog "stil"quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Blijkbaar dus niet, getuige dit topic en dat je je er redelijk druk over lijkt te maken. Gewoon /care, en initiatief bij haar laten liggen.
Van relatie naar relatie hoppen betekent niet dat je telkens korte relaties hebt, maar dat je niet relatieloos (alleen) kunt zijn.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:07 schreef TheRealBraddie het volgende:
[..]
De relatie met haar ex was ruim 2,5 jaar, dus dat is ook niet helemaal waar.
Of je ziet waar het schip strandt, verwacht er niet veel (relatie) van en hebt gewoon lol. Zonder je echt te hechten beetje genieten van elkaar, dus. Kan ook.quote:Ze is nu op vakantie tot eind augustus, en daarna kijk ik wel hoe ze dan tegen me doet, of ze veranderd is of niet, of de intimiteit weer terug is, of dat het nog steeds is zoals het was, want als dat 2e het geval is dan is het
Waarom heb je duidelijkheid nodig? Hoe lang zijn jullie bij elkaar?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:08 schreef TheRealBraddie het volgende:
[..]
Het liefste wil ik inderdaad gewoon een relatie met haar want we hebben echt absurd veel dingen met elkaar gemeen, en ze zei zelf ook dat het "ment to be" is, maar ik wacht het nu af, laat al het initiatief bij haar, als ze na de vakantie nog steeds zo afstandelijk is en onduidelijk is hetquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:09 schreef rosability het volgende:
[..]
Wat wil je zelf ? Als ik het zo lees wil je het liefste een relatie met haar. Maak van je hart geen moordkuil.
"Bij elkaar" nja, ongeveer 1,5 maand...quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom heb je onduidelijkheid nodig? Hoe lang zijn jullie bij elkaar?
Ja lol maken wil ik ook wel graag, moet me er ook niet echt druk om maken... Maar dat is nogal lastig helaas.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:10 schreef zarGon het volgende:
Of je ziet waar het schip strandt, verwacht er niet veel (relatie) van en hebt gewoon lol. Zonder je echt te hechten beetje genieten van elkaar, dus. Kan ook.
De onduidelijkheid heeft hij al, hij wil graag duidelijkheidquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom heb je onduidelijkheid nodig? Hoe lang zijn jullie bij elkaar?
Je beseft dat ze 'net' uit een relatie is en dat ze haar vorige relatie niet eens volledig heeft verwerkt? En dat ze daarom dus zo twijfelt? Of nou ja, dat lijkt mij logisch.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:12 schreef TheRealBraddie het volgende:
[..]
"Bij elkaar" nja, ongeveer 1,5 maand...
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
De onduidelijkheid heeft hij al, hij wil graag duidelijkheid
Weg met die snol, ze wil je alleen voor plezier, maar kickt je weg zodra ze een betere ziet.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:06 schreef TheRealBraddie het volgende:
[..]
Zit wel wat in inderdaad...
Dat denk ik ook, ze is gewoon heel erg aan het twijfelen, en kijkt het voorlopig even aan.. Maar dan nog, doe dan niet zo moeilijk, en zeg het gewoon.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je beseft dat ze 'net' uit een relatie is en dat ze haar vorige relatie niet eens volledig heeft verwerkt? En dat ze daarom dus zo twijfelt? Of nou ja, dat lijkt mij logisch.
[..]. Gefikst.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |