1 paar dagen later was ik bij haar thuis, en toen zei zequote:Technisch gezien ben ik nog single
En sinds een kleine 3 weken is het van elkaar 3-4 x per week zien terug gegaan naar 1x per week/1x per 2 weken, en is er eigenlijk amper nog intiem contact, knuffel en sporadisch (eigenlijk alleen als ze weggaat) wat gezoen...quote:We moeten wel uitkijken met mijn ouders, die denken dat ik nog single ben
Waarop we elkaar aankeken en ze zeiquote:He man, is dat jouw vriendin?
Dus het is voor mij erg onduidelijk allemaal.quote:Mwa.. Vriendin-ish
Die ouders mogen mij juist wel! Want heb er al een paar keer gegeten, en boodschappen met ze gedaan, dus dat kan het niet zijnquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:03 schreef laforest het volgende:
Haar ouders vinden je te min of ze wil eigenlijk op een nette manier het afwikkelen.
Ze wil wel close met me zijn, maar wilt het het labeltje relatie nog niet geven, maar ze sluit ook niets uit, dus ik weet het verder ook nietquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:02 schreef mvdejong het volgende:
Ik krijg het gevoel dat ze wel graag iemand om zich heen heeft, maar eigenlijk nog uitkijkt naar "de ware". En dat ben jij niet.
Ze zegt:quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:04 schreef TheRealBraddie het volgende:
[..]
Ze wil wel close met me zijn, maar wilt het het labeltje relatie nog niet geven, maar ze sluit ook niets uit, dus ik weet het verder ook niet
Zit wel wat in inderdaad...quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:05 schreef laforest het volgende:
[..]
Ze zegt:
We moeten wel uitkijken met mijn ouders, die denken dat ik nog single ben
Daarom vinden haar ouders je nog leuk, je bent een vriend, niet de vriend.
De relatie met haar ex was ruim 2,5 jaar, dus dat is ook niet helemaal waar.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:06 schreef zarGon het volgende:
- Rebound.
- Iemand die niet alleen kan zijn, en van relatie naar relatie hopt.
En dat de intimiteit minder wordt zegt alles. Vooral in het begin van een 'relatie'.
Oh, ik kan prima friends with benefits zijn hoor, dat is echt geen punt, maar het is meer dat ze er zelf zoveel onduidelijkheid over schept. Wel een relatie, niet een relatie, wel single, niet single, vriendin-ish, etc..quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:07 schreef Loveless85 het volgende:
Niet teveel hechten en lekker zo af en toe mee ketsen. Als je dat eerste niet op kan brengen contact verbreken.
Blijkbaar dus niet, getuige dit topic en dat je je er redelijk druk over lijkt te maken. Gewoon /care, en initiatief bij haar laten liggen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:08 schreef TheRealBraddie het volgende:
[..]
Oh, ik kan prima friends with benefits zijn hoor, dat is echt geen punt, maar het is meer dat ze er zelf zoveel onduidelijkheid over schept. Wel een relatie, niet een relatie, wel single, niet single, vriendin-ish, etc..
Wat wil je zelf ? Als ik het zo lees wil je het liefste een relatie met haar. Maak van je hart geen moordkuil.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:08 schreef TheRealBraddie het volgende:
[..]
Oh, ik kan prima friends with benefits zijn hoor, dat is echt geen punt, maar het is meer dat ze er zelf zoveel onduidelijkheid over schept. Wel een relatie, niet een relatie, wel single, niet single, vriendin-ish, etc..
True, maak me er ook wel redelijk druk om, maar dat is puur omdat ik duidelijkheid wil, zijn we friends with benefits, of is het toch meer maar houd ze het nog "stil"quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Blijkbaar dus niet, getuige dit topic en dat je je er redelijk druk over lijkt te maken. Gewoon /care, en initiatief bij haar laten liggen.
Van relatie naar relatie hoppen betekent niet dat je telkens korte relaties hebt, maar dat je niet relatieloos (alleen) kunt zijn.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:07 schreef TheRealBraddie het volgende:
[..]
De relatie met haar ex was ruim 2,5 jaar, dus dat is ook niet helemaal waar.
Of je ziet waar het schip strandt, verwacht er niet veel (relatie) van en hebt gewoon lol. Zonder je echt te hechten beetje genieten van elkaar, dus. Kan ook.quote:Ze is nu op vakantie tot eind augustus, en daarna kijk ik wel hoe ze dan tegen me doet, of ze veranderd is of niet, of de intimiteit weer terug is, of dat het nog steeds is zoals het was, want als dat 2e het geval is dan is het
Waarom heb je duidelijkheid nodig? Hoe lang zijn jullie bij elkaar?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:08 schreef TheRealBraddie het volgende:
[..]
Het liefste wil ik inderdaad gewoon een relatie met haar want we hebben echt absurd veel dingen met elkaar gemeen, en ze zei zelf ook dat het "ment to be" is, maar ik wacht het nu af, laat al het initiatief bij haar, als ze na de vakantie nog steeds zo afstandelijk is en onduidelijk is hetquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:09 schreef rosability het volgende:
[..]
Wat wil je zelf ? Als ik het zo lees wil je het liefste een relatie met haar. Maak van je hart geen moordkuil.
"Bij elkaar" nja, ongeveer 1,5 maand...quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom heb je onduidelijkheid nodig? Hoe lang zijn jullie bij elkaar?
Ja lol maken wil ik ook wel graag, moet me er ook niet echt druk om maken... Maar dat is nogal lastig helaas.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:10 schreef zarGon het volgende:
Of je ziet waar het schip strandt, verwacht er niet veel (relatie) van en hebt gewoon lol. Zonder je echt te hechten beetje genieten van elkaar, dus. Kan ook.
De onduidelijkheid heeft hij al, hij wil graag duidelijkheidquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom heb je onduidelijkheid nodig? Hoe lang zijn jullie bij elkaar?
Je beseft dat ze 'net' uit een relatie is en dat ze haar vorige relatie niet eens volledig heeft verwerkt? En dat ze daarom dus zo twijfelt? Of nou ja, dat lijkt mij logisch.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:12 schreef TheRealBraddie het volgende:
[..]
"Bij elkaar" nja, ongeveer 1,5 maand...
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
De onduidelijkheid heeft hij al, hij wil graag duidelijkheid
Weg met die snol, ze wil je alleen voor plezier, maar kickt je weg zodra ze een betere ziet.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:06 schreef TheRealBraddie het volgende:
[..]
Zit wel wat in inderdaad...
Dat denk ik ook, ze is gewoon heel erg aan het twijfelen, en kijkt het voorlopig even aan.. Maar dan nog, doe dan niet zo moeilijk, en zeg het gewoon.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je beseft dat ze 'net' uit een relatie is en dat ze haar vorige relatie niet eens volledig heeft verwerkt? En dat ze daarom dus zo twijfelt? Of nou ja, dat lijkt mij logisch.
[..]. Gefikst.
Je moet het natuurlijk zelf weten, maar als ik jou was, zou ik geen zin in die spelletjes van haar hebben en er nu mee kappen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:11 schreef TheRealBraddie het volgende:
[..]
Het liefste wil ik inderdaad gewoon een relatie met haar want we hebben echt absurd veel dingen met elkaar gemeen, en ze zei zelf ook dat het "ment to be" is, maar ik wacht het nu af, laat al het initiatief bij haar, als ze na de vakantie nog steeds zo afstandelijk is en onduidelijk is het
Je hebt te maken met een vrouw. Als je het zo simpel wil kun je beter een relatie met een man beginnen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:14 schreef TheRealBraddie het volgende:
[..]
Maar dan nog, doe dan niet zo moeilijk, en zeg het gewoon.
Ja, wat ik al zei, ze is nu op vakantie, na de vakantie wil ik kijken of er wat is veranderd qua gedachtes/intimiteit weer terug etc, en als dat niet zo is dan brei ik er wel een eind aan.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:15 schreef rosability het volgende:
[..]
Je moet het natuurlijk zelf weten, maar als ik jou was, zou ik geen zin in die spelletjes van haar hebben en er mee kappen.
Ben jij niet degene die onzeker is? Krijg de indruk uit jouw verhaal dat ze goed weet wat ze nu wel/niet wil...quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:14 schreef TheRealBraddie het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, ze is gewoon heel erg aan het twijfelen, en kijkt het voorlopig even aan.. Maar dan nog, doe dan niet zo moeilijk, en zeg het gewoon.
Ik ben ook wel deels degene die onzeker is hier in, is mijn eerste *echte* * relatie* dus ja...quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:43 schreef Koral het volgende:
[..]
Ben jij niet degene die onzeker is? Krijg de indruk uit jouw verhaal dat ze goed weet wat ze nu wel/niet wil...
Geef haar niet de indruk dat ze verantwoordelijk is voor jouw geluk. Ze heeft nu even iemand nodig die zichzelf kan redden, en haar kan helpen als ze daar behoefte aan heeft denk ik.
Door elke dag er op en er over te zijn geweest heeft ze wellicht de indruk dat ze er meer voor jouw is dan jij voor haar? Iemand die net uit een relatie komt zit vermoedelijk niet te wachten op associaties die in de richting van gebruikt worden gaan (ondanks dat je echt wat voor haar voelt).
Als ze terug is, ga (vaker) wat doen wat je leuk vindt en graag met haar wil delen. Hopelijk heeft ze het dan ook naar haar zin zonder dat ze zich bezwaard om iets hoeft te voelen (dat je iets speciaal voor haar doet, of juist haar neemt omdat je je zelf dan weer even prettig voelt).
Begrip toon ik er ook zeker wel voor, en ik ga het ook rustig afwachten, a.s maand is het rustig omdat ze op vakantie is, maar vanaf September ga ik er voor zorgen dat we gewoon wat dingen kunnen doen, dingen die we beide leuk vinden, dierentuin etc.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:42 schreef Tanin het volgende:
Zoals eerder gezegd: rustig afwachten en begrip tonen, als je het maar leuk genoeg maakt en relaxed blijft kan hier zomaar een relatie uitrollen.
WTF. Je gaat rustig afwachten terwijl zij lekker aan het feesten en rondneuken is, en jij bent je al helemaal aan het voorbereiden op een maand lang samen naar de dierentuin en andere burgerlijke uitstapjesquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:50 schreef TheRealBraddie het volgende:
[..]
Begrip toon ik er ook zeker wel voor, en ik ga het ook rustig afwachten, a.s maand is het rustig omdat ze op vakantie is, maar vanaf September ga ik er voor zorgen dat we gewoon wat dingen kunnen doen, dingen die we beide leuk vinden, dierentuin etc.
Dit. Als ze je echt leuk vond deed ze niet moeilijk over dat labeltje.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:06 schreef zarGon het volgende:
- Rebound.
- Iemand die niet alleen kan zijn, en van relatie naar relatie hopt.
En dat de intimiteit minder wordt zegt alles. Vooral in het begin van een 'relatie'.
Als mijn relatie net beindigt is kan ik niet beoordelen of ik iemand echt leuk vind of niet. Misschien ligt dat aan mij, maar ik zal niet de enige zijn.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit. Als ze je echt leuk vond deed ze niet moeilijk over dat labeltje.
Niet iedereen neukt rond op vakantie.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:57 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
WTF. Je gaat rustig afwachten terwijl zij lekker aan het feesten en rondneuken is, en jij bent je al helemaal aan het voorbereiden op een maand lang samen naar de dierentuin en andere burgerlijke uitstapjes
Ga er op uit nu ze toch weg is, neuk een paar lekkere wijven en blijf dat sowieso lekker doen tot ze zelf naar jou toe komt.
Niet iedereen is een zolderkamerautist.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:12 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Niet iedereen neukt rond op vakantie.
Ik heb geen eens een zolderquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:27 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Niet iedereen is een zolderkamerautist.
Dit.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:42 schreef Tanin het volgende:
Ze komt net uit een relatie, heeft aandacht nodig en kan dus onmogelijk beoordelen of jij de ware bent om weer mee verder te gaan, en wil het daarom geen relatie noemen. Kan twee kanten op: jullie krijgen wat als ze wat meer rust heeft, of ze was alleen op zoek naar aandacht en kapt het straks af. Ik denk dat ze het zelf ook nog niet weet en niet bewust onduidelijkheid schept.
Zoals eerder gezegd: rustig afwachten en begrip tonen, als je het maar leuk genoeg maakt en relaxed blijft kan hier zomaar een relatie uitrollen.
En toen blokkeerde ze mij overalquote:Ik kan me niet openstellen voor een vriendschap, mocht ik dit wel kunnen dan hoor je het natuurlijk meteen, mocht jij dan niets meer willen dan is dat jammer. Oh en heb je al gehoord dat ik een relatie heb? Daar wil ik mij nu op focussen en op vrienden die wel mijn aandacht goed kunnen gebruiken
En dan heb ik echt zoiets vanquote:Leuke meid hoor, maar het was geen G**, dat was toch wel een match made in heaven
Je omschreef het al als een aflopende zaak in de op, waarin er weinig fysiek contact was dus ook weer niet zo verrassend of raar..quote:Op zaterdag 6 februari 2016 16:07 schreef Braddie het volgende:
Even een kick van 1,5 jaar (Was dit topic vergeten, maar het is wel prettig om hier even mijn ei kwijt te kunnen)
Het is uiteindelijk na die vakantie stuk gelopen. Na de vakantie nog 1 keer afgesproken, toen voelde het echt heel erg ongemakkelijk (Wilde haar bij binnenkomst zoenen, werd weggewuifd. Kon nog net een knuffel vanaf)
Zo snel?quote:Daarna hebben we nog een paar maanden contact gehad via Whatsapp en Facebook wat van haar kant steeds vaker kortaf en arrogant werd. En het laatste wat ze stuurde was (Beetje aan't paraphrasen)
[..]
En toen blokkeerde ze mij overal![]()
In Mei begonnen wij met daten/scharrelen. Augustus ging ze op vakantie, September werd ik gefriendzoned, December werd al het contact na dat bericht verbroken.
Zo snel kan het gaan.
Wat verwacht je anders als je binnen twee maanden al zo terugloopt in afspreken en in fysiek contact?quote:Vond het in het begin natuurlijk jammer, maar uiteindelijk heb ik zoiets van, her loss. Ik leef lekker verder en merk het wel wat er op m`n pad komt verder. Was alleen heel erg duidelijk dat ik tóch (Zoals hier al gedacht werd) Rebound was.
Terecht, maar misschien moet je ook niet teveel verwachten van iemand die je advies geeft om het dan maar dood te laten bloedenquote:M`n moeder heeft het jammer genoeg nog steeds over haar, elke keer als ik met een meid afspreek en we hebben elkaar een paar keer gezien en ze komt ook hier over de vloer dan zegt m`n ma altijd achteraf
[..]
En dan heb ik echt zoiets van![]()
![]()
__!!!
Hoe oud ben je? Je date toch niet om je ma te pleasen?quote:Dat maakt het voor mij ook vervelend om te daten omdat m`n ma dan altijd met dat komt aankakken
Ze was m`n eerste serieuze date zeg maar dus ik wist nog helemaal nergens wat van qua rebounds en dergelijk, altijd pas achteraf.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:36 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Je omschreef het al als een aflopende zaak in de op, waarin er weinig fysiek contact was dus ook weer niet zo verrassend of raar..
[..]
Zo snel?![]()
It was already broken voor haar vakantie als ik het zo lees en onbegrijpelijk waarom je het woordje friend wil gebruiken voor dergelijk gebrekkig contact. Misschien volgende keer even wat minder lijdzaam mee gaan en duidelijker zijn in wat jij denkt en verwacht. Die 'friend' zone bestaat alleen als jij aan shit meewerkt die je niet de moeite waard vindt als zij er niet dezelfde waarde aan hecht. Stilzwijgen is toestemmen, dus dan ligt de bal bij jou om een grens te trekken tot hoe ver je wil gaan.
[..]
Wat verwacht je anders als je binnen twee maanden al zo terugloopt in afspreken en in fysiek contact?
[..]
Terecht, maar misschien moet je ook niet teveel verwachten van iemand die je advies geeft om het dan maar dood te laten bloedenSerieus gast, wees zelf eens duidelijk en trek zelf de stop eruit als het zo lamlendig is of wordt. Vertel je ma eens hoe blij je wordt van zo een trut die nog geeneens vriendschap kon opbrengen en je maanden aan het lijntje hield, omdat je kennelijk niet van huis uit hebt geleerd voor jezelf op te komen.
[..]
Hoe oud ben je? Je date toch niet om je ma te pleasen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |