Huisman met een hoofdletter ookquote:
Ik heb dat vaker gehoordquote:
Dat zeg je mij.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 07:30 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ochtend
Tijd bestaat niet.
Als je niet slaapt bestaat wakker worden niet meer
4ebe in de ochtendquote:
Ik las tranen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 08:48 schreef Murdera het volgende:
Trainen in de ochtend om 6 uur.![]()
leuk idee, doe ik nooit meer
gelijk op fok als je je ogen open doetquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:05 schreef 2NutZ het volgende:
Al hele gesprekken voor 7 uur in de ochtendgek jullie
i cantquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:10 schreef wise het volgende:
[..]
gelijk op fok als je je ogen open doet
Niet slapen is zelfdestructief.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:08 schreef badtripbob het volgende:
Als je niet gaat slapen hoef je niet wakker te worden! Ben en blijf je al!
was toen al een tijd wakkerquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:05 schreef 2NutZ het volgende:
Al hele gesprekken voor 7 uur in de ochtendgek jullie
gekquote:
bij jou gaat het ritme gewoon door toch¿quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:16 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik ook. gewoon klaarwakker in bed om 05:00
kilometers spoor schieten onder mij door ik kom op plaatsen waar ik vaker ben geweestquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:21 schreef wise het volgende:
[..]
bij jou gaat het ritme gewoon door toch¿
kedeng kedeng
sala is Guus met ns-pakje aan.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:24 schreef Salatrel het volgende:
[..]
kilometers spoor schieten onder mij door ik kom op plaatsen waar ik vaker ben geweest
Hoezo¿quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:25 schreef Salatrel het volgende:
m.i.v. 18 augustus is het gedaan met de pret van alle dagen uitslapen
dan begin ik als machinist (haha fok!ker aan de knoppenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:26 schreef wise het volgende:
[..]
Hoezo¿
Dan begint de herfst toch. Dan rijden veel treinen niet op tijd door blaadjes en regen. Lekker blijven liggen.
Foto van je huiskamer? Dan zie ik zelf ook waarom er niks gejat is.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:21 schreef 2NutZ het volgende:
Kwam vanochtend beneden... deur niet op slot, huiskamer raam gewoon open... en de schuur stond nog vol open
Gisteren vergeten blijkbaar... al moet ik wel zeggen dat ik onder de indruk was van Sharknado 2 dus misschien daardoor wat in de war en gelijk naar bed.
Niks gejat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |