JR voordat we ons Lion King, kerst idee doorzetten... Is je zus net zo geschift als jij bent?quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit doet me denken aan een hele bizarre Totally Spies Rule 34
Ja toch. Had ik ook niet verwacht toen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb sinds kort ook snapchat. Binnen paar dagen hele leuke foto's binnengekregen
Maar ik heb het eigenlijk al weer laten varen, doe nu nog af en toe "mijn verhaal" maar meer niet echt.quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja toch. Had ik ook niet verwacht toen.
Nee mijn zus is zo burgerlijk als wat. Dus je moet wel kunnen leven met het idee dat je om 18.00 aan de AVG moet en om 20.00 moet je ook GTST kijkenquote:Op donderdag 31 juli 2014 04:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
JR voordat we ons Lion King, kerst idee doorzetten... Is je zus net zo geschift als jij bent?
Ik niet man. Lach me dood. Hahahaquote:Op donderdag 31 juli 2014 04:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Maar ik heb het eigenlijk al weer laten varen, doe nu nog af en toe "mijn verhaal" maar meer niet echt.
Wat is AVG? Maar dat komt goed. Ik koop wel een paard voor haar. Ik moet toch niks met die beesten te maken hebben.quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee mijn zus is zo burgerlijk als wat. Dus je moet wel kunnen leven met het idee dat je om 18.00 aan de AVG moet en om 20.00 moet je ook GTST kijken
Je moet de juiste mensen hebben die ook allemaal actief zijn.quote:
aardappels vlees en groentenquote:Op donderdag 31 juli 2014 04:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat is AVG? Maar dat komt goed. Ik koop wel een paard voor haar. Ik moet toch niks met die beesten te maken hebben.
ik sinds 2006quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:28 schreef RensAjacied het volgende:
Sinds zaterdag heb ik niet voor 05.00 uur geslapen
Hoe voeg je die toe? Ik heb alleen mensen uit mijn wapplijst.quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je moet de juiste mensen hebben die ook allemaal actief zijn.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:28 schreef IsaacCuenca het volgende:
ik heb ook snapchat maar geen contacten erop xD
Gewoon mijn contacten.quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:29 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hoe voeg je die toe? Ik heb alleen mensen uit mijn wapplijst.
Ik heb daar ook wel eens mensen gezien die Daley Blind hebben getekend in de klas, dus dacht misschien heb jij ook een creatieve kantquote:Op donderdag 31 juli 2014 04:28 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
heb toch geen account op deviant art, wat denk jij nou
Ik heb al 5 weken niet voor 05.00 uur geslapenquote:Op donderdag 31 juli 2014 04:28 schreef RensAjacied het volgende:
quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
aardappels vlees en groenten
jeetje LR, hoe moet dat nou als je een burgerlul wilt worden.
Ik sinds ramadan begon.quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:28 schreef RensAjacied het volgende:
Serieus ik weet niet.quote:
Ik kan ook lös gaan, maar dat doe ik alleen in Limburg.quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kan best burgerlijk zijn en als ik even los moet gaan zoek ik mijn schoonbroertje gewoon op ja tog?
Ik ga maar even aan mijn tumblr werken denk ik.
https://www.tumblr.com/blog/satanic-misanthropist
Welterustenquote:
Daar heb ik gewoon van genoten en als je op FOK! zit dan denk je weleens aan andere dingen op FOK!. In het dagelijkse leven denk ik er gelukkig nooit over, dus je hoeft je geen zorgen te maken.quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Rens je moet niet zoveel terugkijken op het verleden
jawel gapquote:Op donderdag 31 juli 2014 04:31 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
toen was jij er helemaal niet toch?
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:26 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Dan moet het hier wel vaak offtopic gaan
quote:
ik ben al bezigquote:Op donderdag 31 juli 2014 04:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb daar ook wel eens mensen gezien die Daley Blind hebben getekend in de klas, dus dacht misschien heb jij ook een creatieve kant
Maar wat was er toen legendarischer aan dan nu ?quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:33 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Daar heb ik gewoon van genoten en als je op FOK! zit dan denk je weleens aan andere dingen op FOK!. In het dagelijkse leven denk ik er gelukkig nooit over, dus je hoeft je geen zorgen te maken.
Als je helemaal rechts gaat.quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:32 schreef RensAjacied het volgende:
Ey Stylo hoe voeg je mensen toe waarvan je niet de telefoonnummer hebt? Zoals met Facebook suggesties
De Ajax jeugdupdates gaan nu helemaal internationaal.quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:33 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ik ben al bezig
[ afbeelding ]
raar
Jij bent perfect voor snapchat.quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb een Lumia800. Onverwoestbaar, heerlijke telefoon maar helaas is Windows Phone nooit verder dan 7,8 geupdate dus relatief 'nieuwe' apps als Snapchat gaan het niet worden
[..]
Welterusten
Ik schaam me voor toen als ik ff teruglees.quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:33 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
jawel gap
hier een klassieker van mij en mrstylo
[..]
[..]
Ging er hard aan toe hoorquote:Op donderdag 31 juli 2014 04:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik schaam me voor toen als ik ff teruglees.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat zijn alleen mensen uit je contactenlijst van je telefoon.
Even teruglezen naar mijn eerste fittie in VBLquote:Op donderdag 31 juli 2014 04:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik schaam me voor toen als ik ff teruglees.
Dan kan ik je niet verder helpen.quote:
Schitterende tijdenquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ken je niet en je komt hier ineens meeposten in de SC alsof je 't al maanden doet. Dat kan niet.
Eigenlijk best zielig ja.quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:42 schreef IsaacCuenca het volgende:
grappig dat er nog exact dezelfde figuren hier posten als 2 jaar terug
Mwuah zijn heel veel weg inmiddels. Best aardig wat veranderd hoor.quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:42 schreef IsaacCuenca het volgende:
grappig dat er nog exact dezelfde figuren hier posten als 2 jaar terug
Nee iedereen dacht dat ik kloon van je wasquote:Op donderdag 31 juli 2014 04:41 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heb ik nog akelige dingen gezegd?
Volgens mij viel dat gelijk samen met mijn kloon Spangtoz.quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee iedereen dacht dat ik kloon van je was
Stylo enzo
quote:Op zondag 20 mei 2012 03:14 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Deze opstelling hanteren:
----Huntelaar---VanPersie------
Sneijder-------------------------Robbeh
-----------------VD Vaart-----------------
Affelay------------------------Kuyt-----
----------Boula---Heiitng---_VdWiel----
----------------Stekelbrug-----------------
3-2-1-2-2 formatie, werkt ziek goed
quote:Op zondag 20 mei 2012 03:33 schreef IsaacCuenca het volgende:
brazilie gaat domineren op wk 2014
met dit elftal:
neymar----pato----hulk
kaka-------------robinho
------------ramires-----------
marcelo-----------maicon
-----------t.s.----lucio------
-----------ccesrar---------
4-1-2-3
Dan had het 1-17 geworden voor Duitslandquote:Op donderdag 31 juli 2014 04:46 schreef IsaacCuenca het volgende:
Deze opstelling hadden ze serieus wel kunnen maken, misschien had ik dan gelijk gehad
[..]
Eerst werd ik niet getrollt -> toen wel -> toen niet -> toen weer wel -> uiteindelijk trollde ik terug.quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
Weet nog dat ik hier net nieuw was en Rens getrollt werd toen met die nepfissa van Davy
quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:47 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Eerst werd ik niet getrollt -> toen wel -> toen niet -> toen weer wel -> uiteindelijk trollde ik terug.
Ja Smoofie vertelde me per DM dat het niet waar wasquote:
quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:48 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja Smoofie vertelde me per DM dat het niet waar waseerste luisterde ik niet maar later weer wel.
Uiteindelijk wist ik het zeker toen ik zag op Facebook wanneer Davy jarig was
kijk je nog steeds basketbal?quote:Op zondag 20 mei 2012 23:32 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Basketbal is bijna altijd.
Maar ik kijk ook alleen OKC en Heat.
Ik zal even reagerenquote:Op donderdag 31 juli 2014 04:47 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
hij staat erop, ik wou niet uit de toon vallen dus heb de schrijfstijl even goed bekeken
Kan gebeuren Rensiequote:Op donderdag 31 juli 2014 04:49 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Smoofie wist het wel. Maar ik was er eerder goed ingetrapt ja.
Geen zin meer in. Was een fase.quote:
Jullie waren ook massaal bezig. Gelukkig was Smoof niet zo gemeen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:49 schreef mrstylo het volgende:
Was best gemene troll om eerlijk te zijn. Wij allemaal gingen via DM door.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Geen zin meer in. Was een fase.
Jij?
Nee nooit gekeken swa.quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Geen zin meer in. Was een fase.
Jij?
Spel was zelf leuk. Echt leuk. altijd spannend.quote:
quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:47 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
hij staat erop, ik wou niet uit de toon vallen dus heb de schrijfstijl even goed bekeken
Vreselijk sportland ook dat Amerikaquote:Op donderdag 31 juli 2014 04:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Spel was zelf leuk. Echt leuk. altijd spannend.
Maar Amerika maakt het kut. Om de 3 minuten reclame.
GGMM zal wel schuldig zijn volgens hunquote:Op donderdag 31 juli 2014 04:53 schreef RensAjacied het volgende:
C_A post hier ook nooit meer net als het rijtje Caland, Happel, Sjaak, HMF, Kapiteintje, Jimbo en Onlogisch.
Maar met basketbal hebben je de drie helften. Met ieder weer 4 time-outs. Dus dat is in totaal 11 onderbrekingen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vreselijk sportland ook dat Amerika
Die superbowl draait ook grotendeels om de acts en de show en de commercie
Bij voetbal zal er wel een reclameflits komen elke keer als de bal uit het spel is daarquote:Op donderdag 31 juli 2014 04:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar met basketbal hebben de drie helften. Met ieder weer 4 time-outs. Dus dat is in totaal 11 onderbrekingen.
Link?quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:57 schreef RensAjacied het volgende:
JR ik heb een topic gevonden uit je depressieve tijd in de VBL SC.
Bij de drinkpauzes tijdens het wk hadden ze toen reclame erin gepropt. :'gquote:Op donderdag 31 juli 2014 04:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij voetbal zal er wel een reclameflits komen elke keer als de bal uit het spel is daar![]()
Geen wonder dat die Amerikanen niks met voetbal hebben
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:20 schreef Monopoly het volgende:
Kapi bedoeld het goed hoor JR. Neem zijn advies gewoon aan, of denk er over na!
Hij heeft echt een solide punt.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ga er niet eens meer op in. Zonde van m'n tijd. Ik denk dat jij de praktijkschool maar moet volgen.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ga dan in therapie.
Ik heb ook een tijdje met iemand gepraat. Genoeg bullshit en kankerzooi in mijn leven mee gemaakt. En het helpt wel. Die lui zitten er niet om je uit te lachen, maar om je te stimuleren een beter pad te kiezen dan dat je op dat moment doet.
Helpt echt bro.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is waar. Ik was vroeger als de dood voor presentaties, ineens. Groep 7 en 8 hoefde ik alleen een presentatie te doen voor de juf, omdat ik het gewoon niet trok. Toen door mijn mentrix en lerares Engels 2 maanden lang elke week voor de klas gezet met een presentatie en het was over.![]()
Nu kan ik een baksteen presenteren als een iPad.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat vind ik helemaal vreselijkAl die mensen die naar je kijken. In het middelpunt van de belangstelling staan vind ik echt vreselijk
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zit hier serieus de vakjes af te vinken. 't is gewoon wachten tot jij een hypverventilatie/pleinvrees patientje wordt hoor.
Stelletje mongolen daarquote:Op donderdag 31 juli 2014 04:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bij de drinkpauzes tijdens het wk hadden ze toen reclame erin gepropt. :'g
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |