Serieus ik weet niet.quote:
Ik kan ook lös gaan, maar dat doe ik alleen in Limburg.quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kan best burgerlijk zijn en als ik even los moet gaan zoek ik mijn schoonbroertje gewoon op ja tog?
Ik ga maar even aan mijn tumblr werken denk ik.
https://www.tumblr.com/blog/satanic-misanthropist
Welterustenquote:
Daar heb ik gewoon van genoten en als je op FOK! zit dan denk je weleens aan andere dingen op FOK!. In het dagelijkse leven denk ik er gelukkig nooit over, dus je hoeft je geen zorgen te maken.quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Rens je moet niet zoveel terugkijken op het verleden
jawel gapquote:Op donderdag 31 juli 2014 04:31 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
toen was jij er helemaal niet toch?
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:26 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Dan moet het hier wel vaak offtopic gaan
quote:
ik ben al bezigquote:Op donderdag 31 juli 2014 04:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb daar ook wel eens mensen gezien die Daley Blind hebben getekend in de klas, dus dacht misschien heb jij ook een creatieve kant
Maar wat was er toen legendarischer aan dan nu ?quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:33 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Daar heb ik gewoon van genoten en als je op FOK! zit dan denk je weleens aan andere dingen op FOK!. In het dagelijkse leven denk ik er gelukkig nooit over, dus je hoeft je geen zorgen te maken.
Als je helemaal rechts gaat.quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:32 schreef RensAjacied het volgende:
Ey Stylo hoe voeg je mensen toe waarvan je niet de telefoonnummer hebt? Zoals met Facebook suggesties
De Ajax jeugdupdates gaan nu helemaal internationaal.quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:33 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ik ben al bezig
[ afbeelding ]
raar
Jij bent perfect voor snapchat.quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb een Lumia800. Onverwoestbaar, heerlijke telefoon maar helaas is Windows Phone nooit verder dan 7,8 geupdate dus relatief 'nieuwe' apps als Snapchat gaan het niet worden
[..]
Welterusten
Ik schaam me voor toen als ik ff teruglees.quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:33 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
jawel gap
hier een klassieker van mij en mrstylo
[..]
[..]
Ging er hard aan toe hoorquote:Op donderdag 31 juli 2014 04:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik schaam me voor toen als ik ff teruglees.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat zijn alleen mensen uit je contactenlijst van je telefoon.
Even teruglezen naar mijn eerste fittie in VBLquote:Op donderdag 31 juli 2014 04:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik schaam me voor toen als ik ff teruglees.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |