Vriendjespolitiek joh!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:11 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Iemand die iig volledige bescherming geniet van de mods.
Jij eens een keertje niet, hoezeequote:
Echt he tot een uur of 13:00 in de tuin gezeten maar toen werd het wel erg grijs.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:39 schreef Helpmefok het volgende:
Sjaak, jij komt niet uit Rotterdam dan. Grijs dichtgetrokken hier
.
Terecht toch?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:30 schreef stevenmac26 het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=165538
wanneer is de huldiging jongens?
Zeker, komen een paar leuke talenten aanquote:
Is allang geweest joh toen de A1 de CL haalde.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:30 schreef stevenmac26 het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=165538
wanneer is de huldiging jongens?
ik moest lachenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Is allang geweest joh toen de A1 de CL haalde.
Verder wel mooi, derde jaar op rij beste jeugdopleiding.
quote:
Ja dat is echt een toevoeging voor de eredivisie.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopelijk wint Helmond Sport zondag van VVV met 2 goals verschil
Nee, je bent altijd zo vrolijk voor zequote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat ik mijn mening over iets geef ben ik gelijk undercover kakkie?
Zeker wel.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:35 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ja dat is echt een toevoeging voor de eredivisie.
Omdat ik het ze gun?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee, je bent altijd zo vrolijk voor ze
Heb je niks aan.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zeker wel.
Doelpuntjeskermis in De Kuip, de ArenA, etc![]()
Alles liever dan die kutclubs Venlo, Heracles en nog wat van dat soort shitquote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zeker wel.
Doelpuntjeskermis in De Kuip, de ArenA, etc![]()
Heracles een kutclub?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Alles liever dan die kutclubs Venlo, Heracles en nog wat van dat soort shit.
Hoewel.. Helmond sport.
Is inmiddels toch verboden ?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:37 schreef Caland het volgende:
Komt hier zo een bierfiets voorbij![]()
![]()
Briljant, wil ik ook nog eens doen.
quote:
Ben bang dat kunstgras werkelijk de toekomst wordt.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:39 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Duidelijk wel ja met hun bagger gras kunststofkorrels.
Roepen ze nu al 10 jaar, al aardig wat clubs zijn alweer gestopt met kunstgras.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ben bang dat kunstgras werkelijk de toekomst wordt.
Ik wilde precies hetzeflde zeggenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:40 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Roepen ze nu al 10 jaar, al aardig wat clubs zijn alweer gestopt met kunstgras.
In het amateurvoetbal zeker. Profvoetbal echt nooit.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ben bang dat kunstgras werkelijk de toekomst wordt.
Davy het is mooi weer ga eens naar buiten.quote:
quote:
10 jaar geleden was ik 4quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:40 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Roepen ze nu al 10 jaar, al aardig wat clubs zijn alweer gestopt met kunstgras.
De nieuwe toekomst !quote:
Vraag eens of mij dat wat interesseert.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Nog steeds geen trainersnieuws bij Groningen hea
Ik ben benieuwd welke ze nu binnen gaan hallen. Want het beleid gaat daar wel erg bagger nuquote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Vraag eens of mij dat wat interesseert.
Zon is weg.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Davy het is mooi weer ga eens naar buiten.
Muntenman kan hem moeilijk nu alweer ontslaan. Maar ik geef hem tot december.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom is die Mc Claren nog trainer in Nederland.
Jopie laat hem jaren zijn gang gaan hoop ik. Weg met die arrogante tyfusclubquote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Muntenman kan hem moeilijk nu alweer ontslaan. Maar ik geef hem tot december.
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jopie laat hem jaren zijn gang gaan hoop ik. Weg met die arrogante tyfusclub
Je moet wel toegeven dat die gekken uit het oosten érg arrogant zijn geworden. Dat hele Twentetopic stond vol met "Ajax 1e topclub van Nederland, Twente de 2e, PSV de 3e". En op basis van wat? Één landskampioenschapquote:
Wat is er nu arrogant aan, ik heb wel respect voor de manier waarop die man zijn club heeft opgebouwd, ik vind hem wel op tv als een soort dominee overkomen dat is wat andersquote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jopie laat hem jaren zijn gang gaan hoop ik. Weg met die arrogante tyfusclub
Kooiemansquote:
Dit dus.., mooi als die club nooit meer terug komt.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:50 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je moet wel toegeven dat die gekken uit het oosten érg arrogant zijn geworden. Dat hele Twentetopic stond vol met "Ajax 1e topclub van Nederland, Twente de 2e, PSV de 3e". En op basis van wat? Één landskampioenschap![]()
![]()
.
En die supporters... Ver-schrik-ke-lijk zeg die gemaakte sfeer. Zelfs nog erger dan de tepelstreelboys uit Damsko.
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dit dus.., mooi als die club nooit meer terug komt.
Can't blame him.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:53 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Oh ja hoor maar Ajacied422 is gewoon voor Feyenoord.
Ik kan honderd duizendmaal met iedereen de discussie aangaan wat betreft Twente hier maar ik praat altijd tegen dovemansoren oren.quote:
Hé de bangbus. Die herken je meteenquote:
quote:
Die chicks zou ik ook zeker wel willen bangen.,quote:
Moet je niet naar die kroeg naast de china wok daar bij station Amersfoortquote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:14 schreef Happel het volgende:
Voordeel van zo een vrijdag na hemelvaart: Om 16:00 aan het bier.
Toch geen hond hier.
Hier is het zwaar bewolktquote:
Die is niet leuk.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Moet je niet naar die kroeg naast de china wok daar bij station Amersfoort
haha zou niet weten manquote:
Logisch. Vrijdagmiddag mogen alle kantoorslaven weer los.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
haha zou niet weten man
Liep er wel vaak langs op vrijdag met mijn ex en het was er wel altijd druk
Overigens is het bij die china wok best goed te doen qua etenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:31 schreef Happel het volgende:
[..]
Logisch. Vrijdagmiddag mogen alle kantoorslaven weer los.
Zeker. Kom er niet vaak, maar de tijden dat ik er ben is het altijd goed te kanen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Overigens is het bij die china wok best goed te doen qua eten
Die Marokkaan natuurlijkquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:35 schreef Cara het volgende:
net een vechtpartij in de albert heijn, een marokkaanse beveiliger die een zwerver helemaal lens sloeg omdat hij de winkel niet wilde verlaten .. weet niet welke van de twee ik triester vind
Precies de reden waarom chicks (zoals die ene die ik je stuurde) liever achter de Nederlandse mannen aan gaanquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die Marokkaan natuurlijk
Welke Marokkaan werkt er nou
Kan ik mij voorstellenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Precies de reden waarom chicks (zoals die ene die ik je stuurde) liever achter de Nederlandse mannen aan gaan.
Marokkaan natuurlijk. Die zijn altijd snel opgefoktquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:35 schreef Cara het volgende:
net een vechtpartij in de albert heijn, een marokkaanse beveiliger die een zwerver helemaal lens sloeg omdat hij de winkel niet wilde verlaten .. weet niet welke van de twee ik triester vind
Kloptquote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nederland is een democratie. Je mag overal je mening verkondigen. Hier dus ook.
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:08 schreef BrandX het volgende:
[..]
nou kan ik alleen iemand met de tag 'korfbalkampioen' niet echt serieus nemen
Komop man. BrandX is een tof wijf (zal wel goeie tieten hebben, geloof ik zoquote:
Zou goed kunnen, ja. Nooit op gezeten.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:14 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dat hebben er toch al eens een paar gedaan ?
Toen was er ook een slowchat.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:15 schreef Helpmefok het volgende:
VBL gaat écht niet klappen man. De cohesie onder supporters is groter dan ooit door de slowchat.
Mwah met dit beleid zie ik het best een keer gebeuren.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:15 schreef Helpmefok het volgende:
VBL gaat écht niet klappen man. De cohesie onder supporters is groter dan ooit door de slowchat.
Toen klapte de boel juist omdat er best wel een saamhorigheidsgevoel was. Ook toen was er pas een paar maanden een slowchat.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:15 schreef Helpmefok het volgende:
dat viel me ook al op.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:16 schreef Paul-89 het volgende:
Ik blijf het wel apart vinden hoe de crew allemaal volledig in defese modus schiet als iemand kritiek heeft op tong. Dan is iedereen opeens een huilie enz.
eentje heeft er ook de UI van Ajacied4lf gepikt daarquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:19 schreef Helpmefok het volgende:
Ja maar ik denk dat men ook wel heeft geleerd dat het geen nut heeft. Die Wijzijnvoetbalgasten: topic 985.000 van Ajax. Topic 6 van Feijenoord.
![]()
.
Na een tijdje bloedde dat een beetje dood daar ja. Maar in het begin was het wel lachen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:19 schreef Helpmefok het volgende:
Ja maar ik denk dat men ook wel heeft geleerd dat het geen nut heeft. Die Wijzijnvoetbalgasten: topic 985.000 van Ajax. Topic 6 van Feijenoord.
![]()
.
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Na een tijdje bloedde dat een beetje dood daar ja. Maar in het begin was het wel lachen.
Sowieso was VBL op fok best lang volledig uitgestorven. Deden users als ajacied422 hun intrede
Om de zoveel tijd komt er wel weer een opstandje. Ook leuk.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:19 schreef Helpmefok het volgende:
![]()
.
Held!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:22 schreef Ajacied422 het volgende:
De laatste keer dat ik echt hard gereld heb in VBL was na GRO-FEY.Dat was ongekend zo
Wat een baas.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:22 schreef Ajacied422 het volgende:
De laatste keer dat ik echt hard gereld heb in VBL was na GRO-FEY.Dat was ongekend zo
denthemen en zijn possequote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:22 schreef Caland het volgende:
De meer inhoudelijke users zijn daar nog wel blijven hangen though.
Al zijn dat voornamelijk Ajacieden, dus mis je niks aan.
Nou ik kreeg haast een stijfje toen ik het las.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Meisjes verkrachten mag in Tilburgquote:Verdachten misbruikfilmpje Tilburg weer thuis
TILBURG - De vier jongens uit Tilburg die dinsdag werden aangehouden omdat ze verdacht werden van het misbruiken van een meisje (14), zijn terug bij hun ouders. De jongens (13,15 en 16 jaar) hadden van het misbruik een filmpje gemaakt en op internet gezet.
Het Openbaar Ministerie (OM) meldt vrijdag dat er onvoldoende juridische redenen zijn om de jongens langer vast te houden op verdenking van verkrachting. Toch is er nog geen besluit genomen of er vervolging komt, zegt het OM.
Het meisje had dinsdag al een verklaring bij de politie afgelegd nadat ze zich daar had gemeld. De Brabantse politie was door een ander korps geattendeerd op het filmpje, dat maandagavond te zien was in een uitzending van PowNews. De politie kreeg tientallen tips.
ongelooflijk...quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Meisjes verkrachten mag in Tilburg
Ik kreeg een beetje het idee dat het allemaal wel vrijwillig ging bij het meisje.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
AFK. Pak even de motor richting Tilburgquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heb het filmpje gezien. En had ook niet echt het idee dat het om een verkrachting ging eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Boeiend, bontjas aan en gaanquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:28 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik kreeg een beetje het idee dat het allemaal wel vrijwillig ging bij het meisje.
Ondanks dat er een paar bontkraagjes om heen stonden
Ik heb de indruk dat het sletje zich inderdaad gewillig liet nemen tot ze zag wat voor mediapubliciteit (en daarbij boze ouders etc.) erbij kwamen kijken en het toen ineens op verkrachting gegooid werd.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:28 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik kreeg een beetje het idee dat het allemaal wel vrijwillig ging bij het meisje.
Ondanks dat er een paar bontkraagjes om heen stonden
Briljant, ja. Het ook gewoon echt niet doorhebben.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:27 schreef Paul-89 het volgende:
Yvonne en Netsplitter die ook totaal die Vi posts niet snappen en daar serieus op gaan reageren.
Ik zag laatst gewoon een groep mocro's en die hadden een pitbull bij zich die ook zo'n Nickelson jasje aanhadquote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:41 schreef Helpmefok het volgende:
Topic aan Yvonne!
Lees de eerste lettertjes van boven naar onder.
Meh. Krijg dan altijd maagzuur.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:47 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik had geen honger door de brakheid eigenlijk, dus heb maar een appel en twee peren gegeten. Fruit is echt episch tegen katers
M'n sigaretten waren opgegaan gister avond en had geen zin om nieuwe te halen. Had alleen nog een pakje van Nelle zwaar liggen. Goede dikke boomstam met een bak koffie, hele middag geen zin meer gehad om te rokenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Meh. Krijg dan altijd maagzuur.
Opstaan met een jerrycan melk, paar sigaretten. Daarna vette hap, espresso en een biertje.
Kater voorbij,
Ik heb een chick bij mijn provider 20 euro toegeschoven (echt een HEEL klein providertje) om mijn abonnement te verlengen terwijl dat eigenlijk niet meer kon odner dezelfde voorwaardenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:21 schreef Caland het volgende:
Fucking hell, zelfs de sim only abonnementen zijn echt kenkertjeduur tegenwoordig.
Dat was baas ja. Had ik tot een jaar geleden ook.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:23 schreef Helpmefok het volgende:
Heb nu nog 2,5 jaar onbeperkt internet (ja, ECHT onbepertk, deze maand alweer 28 gig via 3g verbruikt)
Wat is dit dan he?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:23 schreef Helpmefok het volgende:
Heb nu nog 2,5 jaar onbeperkt internet (ja, ECHT onbepertk, deze maand alweer 28 gig via 3g verbruikt)
kijk eens bij www.wirelesscircle.nlquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat was baas ja. Had ik tot een jaar geleden ook.
Wil gewoon een simpel sim only abo'tje van een jaar. Gig internet en 125 belminuten ben je al 30 per maand kwijt
RTV rijnmond is de bron, lijkt me persoonlijk een ENORM lulverhaal.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wat is dit dan he?
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=165550
Hoe kan je nou geen behoefte hebben om Royston terug te halen
Hij mag anders wel naar Ajax komen van mijquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
RTV rijnmond is de bron, lijkt me persoonlijk een ENORM lulverhaal.
Samen met De Vrij en Ahmadi zeker, Ajax kampioen 2012 - 2013quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij mag anders wel naar Ajax komen van mij
Ziet er wel een stuk beter uit, ja. Maar ben eigenlijk wel tevreden met vodafone.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
kijk eens bij www.wirelesscircle.nl. Kan niets beloven maar...
Nee die hebben wij niet nodig, royston ook niet maar ik blijf het een leuke speler vindenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Samen met De Vrij en Ahmadi zeker, Ajax kampioen 2012 - 2013
Zitten op KPN, beste 3G netwerk van Nederland.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Ziet er wel een stuk beter uit, ja. Maar ben eigenlijk wel tevreden met vodafone.
Bijna overal 3G, prima bereik.
Nieuwe provider is toch altijd maar afwachten.
Ah, nice. Wordt wel het overwegen waard dan.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:28 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zitten op KPN, beste 3G netwerk van Nederland.
Opgelost slotje?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah, nice. Wordt wel het overwegen waard dan.
Maar wel 40 smsjes. En je hebt een optie op 1.5 gig per maandquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:39 schreef Caland het volgende:
Bij vodafone 125 belminuten/1gig voor 25.12 p/m (33.50 voor 1 jaar, eerste 3 maanden gratis)
Bij wirelesscircle 150 belminuten/40sms/1 gig voor 22,- per maand (6 mnd 19,50/6 mnd 24.50)
Hmm, of ik daarvoor echt moeite wil gaan doen met overstappen enzulks. Die belminuten maak ik toch in beide gevallen bijna nooit op.
Dat laatste is vooral relaxed ja. SMS'en doe ik ook nauwelijks, echt alles gaat nu via whatsapp.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Maar wel 40 smsjes. En je hebt een optie op 1.5 gig per maand
GS3 is 0.1 inch groter.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:44 schreef The_Groove het volgende:
[..]
One X heeft een groter scherm toch?
Arme student voor nog zeker 5 maanden. Kortom, ik heb geen 500 euro rondslingeren helaas.quote:
Neig ik ook naar.quote:
Serieus? Tell me more.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:01 schreef Helpmefok het volgende:
MIJN PA WAS ZOJUIST IN DE WERELD DRAAIT DOOR BIJ DE BLOOPERS
jou pa is mathijs van nieuwkerk?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:01 schreef Helpmefok het volgende:
MIJN PA WAS ZOJUIST IN DE WERELD DRAAIT DOOR BIJ DE BLOOPERS
Is hij degene die z'n bakfiets gesaboteerd heeft?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:02 schreef Helpmefok het volgende:
Zagen jullie dat stukje van die opnames van Jan Smit, dat eerst die fiets en daarna die bakfiets bijna de gracht in pleuren? Mijn pa was voor zijn werk bij die opnames
Mogen van mij de volgende graaiers zijn die aangepakt worden: de telecombedrijven. Met de huidige technologische mogelijkheden 50 euro voor een enigszins aanvaardbaar abonnement moeten betalen is schandalig.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:51 schreef Happel het volgende:
[..]
Neig ik ook naar.
En anders gewoon een goedkope abo. De abonnementsprijzen zijn tegenwoordig echt schandalig
Vooral omdat de belminuut opzich natuurlijk totaal fictief is!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mogen van mij de volgende graaiers zijn die aangepakt worden: de telecombedrijven. Met de huidige technologische mogelijkheden 50 euro voor een enigszins aanvaardbaar abonnement moeten betalen is schandalig.
Was al elf uur op om samen met iemand te leren voor tentamens.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wtfje hebt slaap? Hoe kan iemand slaap hebben
Je bedoeld dat je moe bent?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:17 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Was al elf uur op om samen met iemand te leren voor tentamens.
Maar ik ben een man dus ik blijf opstaan.![]()
Moe-->slaap.quote:
Niemand die dat zegt hier.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je kent de uitdrukking 'ik heb slaap' niet?
Nee. je bent moe, en je gaat slapen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:20 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Moe-->slaap.
Als ik moe ben dan wil ik slapen, dus die '' is niet echt nodig.
![]()
Heb jij eigenlijk verstand van voetbal?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee. je bent moe, en je gaat slapen.
Slaap hebben is raar![]()
Ik heb lopen toch ook niet? Ik zeg toch ook niet, ik heb zitten.
Nee. Ik ben hier ook alleen als het niet over voetbal gaat.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:25 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk verstand van voetbal?
Dan moet het hier wel vaak offtopic gaanquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee. Ik ben hier ook alleen als het niet over voetbal gaat.
Wtf.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee. je bent moe, en je gaat slapen.
Offtopic bij een sc?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:26 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Dan moet het hier wel vaak offtopic gaan
Je bedoelt bedoelt?quote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Je bedoelt bedoelt?
En verder is mrstylo een Turk. Kan je hem niet echt kwalijk nemen.
Je kan ook slaperig zijn. Slaap hebben kan derhalve ook.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
+1 of like, wat wil je?quote:
Een vrouw had me bijna verbeterd. In mijn thuisland staat daar de doodstraf op.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:32 schreef Happel het volgende:
[..]
Je kan ook slaperig zijn. Slaap hebben kan derhalve ook.
Ben dus soort Columbus?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
Slaap hebben heb ik iemand hier nog nooit horen zeggen.
Wat voor inteeltdorp kom jij uit? Iedereen zegt toch 'ik heb slaap'. wat moet je anders zeggen?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
Slaap hebben heb ik niemand hier nog nooit horen zeggen.
Zag het ook op tvgids.nlquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:32 schreef GGMM het volgende:
Wat raar dat ze eerst MiB II uitzenden en daarna deel 1.
Tijd om een klacht in te dienen bij RTL.
Ben kankermoe. Ga pitten.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat voor inteeltdorp kom jij uit? Iedereen zegt toch 'ik heb slaap'. wat moet je anders zeggen?
Ik ben moe?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat voor inteeltdorp kom jij uit? Iedereen zegt toch 'ik heb slaap'. wat moet je anders zeggen?
Volgende keer gewoonquote:
Yo jojo.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Yo jojo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Noot noot.
Moe ben je als je een dag hebt hardgelopen. Of na een dag school.Dat betekent niet dat je slaap hebt.quote:
Stuur bestand naar mijn 3d printer.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:56 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb M&Mchocolaatjes gemaakt. Fuuuucking lekker
Je vindt haar leuk he?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:58 schreef Helpmefok het volgende:
Elke keer als ik in Active Topics "Madame_Paon" zie staan bij laatst gereageerd ofzo moet ik lachen.
Ik mis stokstaart
Hoe weet je dat ze BBW is?quote:
Google het en alvast rip je ogen.quote:
Ik kom net achter dat de tweede 'b' voor beautiful staat.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:02 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Big Beautiful Woman. Weer wat geleerd.
Misschien dat ze het zelf weet dat haar lijf perfect isquote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:09 schreef mrstylo het volgende:
Haat die wijf van Grays Anatomie.
Ik weet niet waarom, maar ze heeft iets wat ik niet kan uitstaan.
Maar lijf is perfect.
Lolquote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:14 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Primera Division eindstand zonder doelpunten van Messi en Ronaldo mee geteld.
Ja. Feelings are for the gay!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:17 schreef Jojoortje het volgende:
Trouwens, ik ben echt geen jankerd ofzo...
Maar dit is zo'n bijzonder verhaal.
http://tommyimages.com/Projects/Lucas_Tran/index.html
Gaat over een jongetje die ernstig ziek wordt/is. En bij plaatje 1 begint dan al het verhaal wat ontzettend mooi beschreven is. Had net een traan over mijn wang lopen.
Of is dit te diepzinnig voor een VBL SC? Nee toch
169 foto's. Ik kijk morgen ofzo wel dan.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:17 schreef Jojoortje het volgende:
Gaat over een jongetje die ernstig ziek wordt/is. En bij plaatje 1 begint dan al het verhaal wat ontzettend mooi beschreven is. Had net een traan over mijn wang lopen.
Ik zit bij de foto alquote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:17 schreef Jojoortje het volgende:
En Barcalona is te afhankelijk van 1 speler terwijl Real dat minder is.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:17 schreef Caland het volgende:
Ronaldo maakt dus alleen maar de onbelangrijke kutgoaltjes.
Ja, maar je klikt toch heel snel. Wel kijken morgen dan he!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
169 foto's. Ik kijk morgen ofzo wel dan.
Speciaal voor jou.
Ik al 2 maanden zonderquote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:21 schreef mrstylo het volgende:
Wtf ik heb al 16 notes.
2 weken geleden nog maar 12 ofzo.
Best knap, terwijl jij zo een dare devil bent.quote:
Stuur Opa maar op hem af de pitbull.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, jij hebt idd helemaal geen notes, dat is zo idd.
tfoeeeeequote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:26 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja We Weten Het Caland Echt Waar Hoor
dieaflmdzs/w?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:26 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja We Weten Het Caland Echt Waar Hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
dieaflmdzs/w?Ummm ja?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja ik ga al weg.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:31 schreef Geo4kant het volgende:
Ja halloooooooooo.... waar zijn wij nou heeeleemaal mee bezig!?
Slaap lekker
Noot noot.
Hovjquote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:34 schreef Geo4kant het volgende:
Tyft eens op met die schrale breezersletjes afkortingentyp normaal.
sorry, hvj.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:34 schreef Geo4kant het volgende:
Ne3.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:34 schreef Geo4kant het volgende:
Heb ik vaker en is een lekkere slaap.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
Lekker in bed die Road to the CL final kijken, val ik 2 uurtjes in slaap ofzo
Weer wakker worden is kut. Heb je zo'n raar gevoel en stinkende bekquote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb ik vaker en is een lekkere slaap.
Ik eet yoghurt met komkommer erin.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |