Volgende keer gewoonquote:
Yo jojo.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Yo jojo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Noot noot.
Moe ben je als je een dag hebt hardgelopen. Of na een dag school.Dat betekent niet dat je slaap hebt.quote:
Stuur bestand naar mijn 3d printer.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:56 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb M&Mchocolaatjes gemaakt. Fuuuucking lekker
Je vindt haar leuk he?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:58 schreef Helpmefok het volgende:
Elke keer als ik in Active Topics "Madame_Paon" zie staan bij laatst gereageerd ofzo moet ik lachen.
Ik mis stokstaart
Hoe weet je dat ze BBW is?quote:
Google het en alvast rip je ogen.quote:
Ik kom net achter dat de tweede 'b' voor beautiful staat.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:02 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Big Beautiful Woman. Weer wat geleerd.
Misschien dat ze het zelf weet dat haar lijf perfect isquote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:09 schreef mrstylo het volgende:
Haat die wijf van Grays Anatomie.
Ik weet niet waarom, maar ze heeft iets wat ik niet kan uitstaan.
Maar lijf is perfect.
Lolquote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:14 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Primera Division eindstand zonder doelpunten van Messi en Ronaldo mee geteld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |