Niemand die dat zegt hier.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je kent de uitdrukking 'ik heb slaap' niet?
Kan je nagaan, VBL-Slowchat is ook nog educatief.quote:
Nee. je bent moe, en je gaat slapen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:20 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Moe-->slaap.
Als ik moe ben dan wil ik slapen, dus die '' is niet echt nodig.
![]()
Heb jij eigenlijk verstand van voetbal?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee. je bent moe, en je gaat slapen.
Slaap hebben is raar![]()
Ik heb lopen toch ook niet? Ik zeg toch ook niet, ik heb zitten.
Nee. Ik ben hier ook alleen als het niet over voetbal gaat.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:25 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk verstand van voetbal?
Dan moet het hier wel vaak offtopic gaanquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee. Ik ben hier ook alleen als het niet over voetbal gaat.
Wtf.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee. je bent moe, en je gaat slapen.
Offtopic bij een sc?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:26 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Dan moet het hier wel vaak offtopic gaan
Je bedoelt bedoelt?quote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Je bedoelt bedoelt?
En verder is mrstylo een Turk. Kan je hem niet echt kwalijk nemen.
Je kan ook slaperig zijn. Slaap hebben kan derhalve ook.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
+1 of like, wat wil je?quote:
Een vrouw had me bijna verbeterd. In mijn thuisland staat daar de doodstraf op.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:32 schreef Happel het volgende:
[..]
Je kan ook slaperig zijn. Slaap hebben kan derhalve ook.
Ben dus soort Columbus?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
Slaap hebben heb ik iemand hier nog nooit horen zeggen.
Wat voor inteeltdorp kom jij uit? Iedereen zegt toch 'ik heb slaap'. wat moet je anders zeggen?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
Slaap hebben heb ik niemand hier nog nooit horen zeggen.
Zag het ook op tvgids.nlquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:32 schreef GGMM het volgende:
Wat raar dat ze eerst MiB II uitzenden en daarna deel 1.
Tijd om een klacht in te dienen bij RTL.
Ben kankermoe. Ga pitten.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat voor inteeltdorp kom jij uit? Iedereen zegt toch 'ik heb slaap'. wat moet je anders zeggen?
Ik ben moe?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat voor inteeltdorp kom jij uit? Iedereen zegt toch 'ik heb slaap'. wat moet je anders zeggen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |