Niemand die dat zegt hier.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je kent de uitdrukking 'ik heb slaap' niet?
Kan je nagaan, VBL-Slowchat is ook nog educatief.quote:
Nee. je bent moe, en je gaat slapen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:20 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Moe-->slaap.
Als ik moe ben dan wil ik slapen, dus die '' is niet echt nodig.
![]()
Heb jij eigenlijk verstand van voetbal?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee. je bent moe, en je gaat slapen.
Slaap hebben is raar![]()
Ik heb lopen toch ook niet? Ik zeg toch ook niet, ik heb zitten.
Nee. Ik ben hier ook alleen als het niet over voetbal gaat.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:25 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk verstand van voetbal?
Dan moet het hier wel vaak offtopic gaanquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee. Ik ben hier ook alleen als het niet over voetbal gaat.
Wtf.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee. je bent moe, en je gaat slapen.
Offtopic bij een sc?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:26 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Dan moet het hier wel vaak offtopic gaan
Je bedoelt bedoelt?quote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Je bedoelt bedoelt?
En verder is mrstylo een Turk. Kan je hem niet echt kwalijk nemen.
Je kan ook slaperig zijn. Slaap hebben kan derhalve ook.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
+1 of like, wat wil je?quote:
Een vrouw had me bijna verbeterd. In mijn thuisland staat daar de doodstraf op.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:32 schreef Happel het volgende:
[..]
Je kan ook slaperig zijn. Slaap hebben kan derhalve ook.
Ben dus soort Columbus?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
Slaap hebben heb ik iemand hier nog nooit horen zeggen.
Wat voor inteeltdorp kom jij uit? Iedereen zegt toch 'ik heb slaap'. wat moet je anders zeggen?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
Slaap hebben heb ik niemand hier nog nooit horen zeggen.
Zag het ook op tvgids.nlquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:32 schreef GGMM het volgende:
Wat raar dat ze eerst MiB II uitzenden en daarna deel 1.
Tijd om een klacht in te dienen bij RTL.
Ben kankermoe. Ga pitten.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat voor inteeltdorp kom jij uit? Iedereen zegt toch 'ik heb slaap'. wat moet je anders zeggen?
Ik ben moe?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat voor inteeltdorp kom jij uit? Iedereen zegt toch 'ik heb slaap'. wat moet je anders zeggen?
Volgende keer gewoonquote:
Yo jojo.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Yo jojo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Noot noot.
Moe ben je als je een dag hebt hardgelopen. Of na een dag school.Dat betekent niet dat je slaap hebt.quote:
Stuur bestand naar mijn 3d printer.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:56 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb M&Mchocolaatjes gemaakt. Fuuuucking lekker
Je vindt haar leuk he?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:58 schreef Helpmefok het volgende:
Elke keer als ik in Active Topics "Madame_Paon" zie staan bij laatst gereageerd ofzo moet ik lachen.
Ik mis stokstaart
Hoe weet je dat ze BBW is?quote:
Google het en alvast rip je ogen.quote:
Ik kom net achter dat de tweede 'b' voor beautiful staat.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:02 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Big Beautiful Woman. Weer wat geleerd.
Misschien dat ze het zelf weet dat haar lijf perfect isquote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:09 schreef mrstylo het volgende:
Haat die wijf van Grays Anatomie.
Ik weet niet waarom, maar ze heeft iets wat ik niet kan uitstaan.
Maar lijf is perfect.
Lolquote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:14 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Primera Division eindstand zonder doelpunten van Messi en Ronaldo mee geteld.
Ja. Feelings are for the gay!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:17 schreef Jojoortje het volgende:
Trouwens, ik ben echt geen jankerd ofzo...
Maar dit is zo'n bijzonder verhaal.
http://tommyimages.com/Projects/Lucas_Tran/index.html
Gaat over een jongetje die ernstig ziek wordt/is. En bij plaatje 1 begint dan al het verhaal wat ontzettend mooi beschreven is. Had net een traan over mijn wang lopen.
Of is dit te diepzinnig voor een VBL SC? Nee toch
169 foto's. Ik kijk morgen ofzo wel dan.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:17 schreef Jojoortje het volgende:
Gaat over een jongetje die ernstig ziek wordt/is. En bij plaatje 1 begint dan al het verhaal wat ontzettend mooi beschreven is. Had net een traan over mijn wang lopen.
Ik zit bij de foto alquote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:17 schreef Jojoortje het volgende:
En Barcalona is te afhankelijk van 1 speler terwijl Real dat minder is.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:17 schreef Caland het volgende:
Ronaldo maakt dus alleen maar de onbelangrijke kutgoaltjes.
Ja, maar je klikt toch heel snel. Wel kijken morgen dan he!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
169 foto's. Ik kijk morgen ofzo wel dan.
Speciaal voor jou.
Ik al 2 maanden zonderquote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:21 schreef mrstylo het volgende:
Wtf ik heb al 16 notes.
2 weken geleden nog maar 12 ofzo.
Klopt, jij hebt idd helemaal geen notes, dat is zo idd.quote:
Best knap, terwijl jij zo een dare devil bent.quote:
Stuur Opa maar op hem af de pitbull.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, jij hebt idd helemaal geen notes, dat is zo idd.
tfoeeeeequote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:26 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja We Weten Het Caland Echt Waar Hoor
dieaflmdzs/w?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:26 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja We Weten Het Caland Echt Waar Hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
dieaflmdzs/w?Ummm ja?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja ik ga al weg.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:31 schreef Geo4kant het volgende:
Ja halloooooooooo.... waar zijn wij nou heeeleemaal mee bezig!?
Slaap lekker
Noot noot.
deze afkorting, maar kudo's.quote:
Hovjquote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:34 schreef Geo4kant het volgende:
Tyft eens op met die schrale breezersletjes afkortingentyp normaal.
sorry, hvj.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:34 schreef Geo4kant het volgende:
Ne3.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:34 schreef Geo4kant het volgende:
Heb ik vaker en is een lekkere slaap.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
Lekker in bed die Road to the CL final kijken, val ik 2 uurtjes in slaap ofzo
Weer wakker worden is kut. Heb je zo'n raar gevoel en stinkende bekquote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb ik vaker en is een lekkere slaap.
Ik eet yoghurt met komkommer erin.quote:
Nee, hij verkoopt alleen ijs.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |