Meh. Krijg dan altijd maagzuur.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:47 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik had geen honger door de brakheid eigenlijk, dus heb maar een appel en twee peren gegeten. Fruit is echt episch tegen katers
M'n sigaretten waren opgegaan gister avond en had geen zin om nieuwe te halen. Had alleen nog een pakje van Nelle zwaar liggen. Goede dikke boomstam met een bak koffie, hele middag geen zin meer gehad om te rokenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Meh. Krijg dan altijd maagzuur.
Opstaan met een jerrycan melk, paar sigaretten. Daarna vette hap, espresso en een biertje.
Kater voorbij,
Ik heb een chick bij mijn provider 20 euro toegeschoven (echt een HEEL klein providertje) om mijn abonnement te verlengen terwijl dat eigenlijk niet meer kon odner dezelfde voorwaardenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:21 schreef Caland het volgende:
Fucking hell, zelfs de sim only abonnementen zijn echt kenkertjeduur tegenwoordig.
Dat was baas ja. Had ik tot een jaar geleden ook.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:23 schreef Helpmefok het volgende:
Heb nu nog 2,5 jaar onbeperkt internet (ja, ECHT onbepertk, deze maand alweer 28 gig via 3g verbruikt)
Wat is dit dan he?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:23 schreef Helpmefok het volgende:
Heb nu nog 2,5 jaar onbeperkt internet (ja, ECHT onbepertk, deze maand alweer 28 gig via 3g verbruikt)
kijk eens bij www.wirelesscircle.nlquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat was baas ja. Had ik tot een jaar geleden ook.
Wil gewoon een simpel sim only abo'tje van een jaar. Gig internet en 125 belminuten ben je al 30 per maand kwijt
RTV rijnmond is de bron, lijkt me persoonlijk een ENORM lulverhaal.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wat is dit dan he?
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=165550
Hoe kan je nou geen behoefte hebben om Royston terug te halen
Hij mag anders wel naar Ajax komen van mijquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
RTV rijnmond is de bron, lijkt me persoonlijk een ENORM lulverhaal.
Samen met De Vrij en Ahmadi zeker, Ajax kampioen 2012 - 2013quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij mag anders wel naar Ajax komen van mij
Ziet er wel een stuk beter uit, ja. Maar ben eigenlijk wel tevreden met vodafone.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
kijk eens bij www.wirelesscircle.nl. Kan niets beloven maar...
Nee die hebben wij niet nodig, royston ook niet maar ik blijf het een leuke speler vindenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Samen met De Vrij en Ahmadi zeker, Ajax kampioen 2012 - 2013
Zitten op KPN, beste 3G netwerk van Nederland.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Ziet er wel een stuk beter uit, ja. Maar ben eigenlijk wel tevreden met vodafone.
Bijna overal 3G, prima bereik.
Nieuwe provider is toch altijd maar afwachten.
Ah, nice. Wordt wel het overwegen waard dan.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:28 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zitten op KPN, beste 3G netwerk van Nederland.
Opgelost slotje?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah, nice. Wordt wel het overwegen waard dan.
Maar wel 40 smsjes. En je hebt een optie op 1.5 gig per maandquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:39 schreef Caland het volgende:
Bij vodafone 125 belminuten/1gig voor 25.12 p/m (33.50 voor 1 jaar, eerste 3 maanden gratis)
Bij wirelesscircle 150 belminuten/40sms/1 gig voor 22,- per maand (6 mnd 19,50/6 mnd 24.50)
Hmm, of ik daarvoor echt moeite wil gaan doen met overstappen enzulks. Die belminuten maak ik toch in beide gevallen bijna nooit op.
Dat laatste is vooral relaxed ja. SMS'en doe ik ook nauwelijks, echt alles gaat nu via whatsapp.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Maar wel 40 smsjes. En je hebt een optie op 1.5 gig per maand
GS3 is 0.1 inch groter.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:44 schreef The_Groove het volgende:
[..]
One X heeft een groter scherm toch?
Arme student voor nog zeker 5 maanden. Kortom, ik heb geen 500 euro rondslingeren helaas.quote:
Neig ik ook naar.quote:
Serieus? Tell me more.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:01 schreef Helpmefok het volgende:
MIJN PA WAS ZOJUIST IN DE WERELD DRAAIT DOOR BIJ DE BLOOPERS
jou pa is mathijs van nieuwkerk?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:01 schreef Helpmefok het volgende:
MIJN PA WAS ZOJUIST IN DE WERELD DRAAIT DOOR BIJ DE BLOOPERS
Is hij degene die z'n bakfiets gesaboteerd heeft?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:02 schreef Helpmefok het volgende:
Zagen jullie dat stukje van die opnames van Jan Smit, dat eerst die fiets en daarna die bakfiets bijna de gracht in pleuren? Mijn pa was voor zijn werk bij die opnames
Mogen van mij de volgende graaiers zijn die aangepakt worden: de telecombedrijven. Met de huidige technologische mogelijkheden 50 euro voor een enigszins aanvaardbaar abonnement moeten betalen is schandalig.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:51 schreef Happel het volgende:
[..]
Neig ik ook naar.
En anders gewoon een goedkope abo. De abonnementsprijzen zijn tegenwoordig echt schandalig
Vooral omdat de belminuut opzich natuurlijk totaal fictief is!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mogen van mij de volgende graaiers zijn die aangepakt worden: de telecombedrijven. Met de huidige technologische mogelijkheden 50 euro voor een enigszins aanvaardbaar abonnement moeten betalen is schandalig.
Was al elf uur op om samen met iemand te leren voor tentamens.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wtfje hebt slaap? Hoe kan iemand slaap hebben
Je bedoeld dat je moe bent?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:17 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Was al elf uur op om samen met iemand te leren voor tentamens.
Maar ik ben een man dus ik blijf opstaan.![]()
Je kent de uitdrukking 'ik heb slaap' niet?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |