Ja. Feelings are for the gay!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:17 schreef Jojoortje het volgende:
Trouwens, ik ben echt geen jankerd ofzo...
Maar dit is zo'n bijzonder verhaal.
http://tommyimages.com/Projects/Lucas_Tran/index.html
Gaat over een jongetje die ernstig ziek wordt/is. En bij plaatje 1 begint dan al het verhaal wat ontzettend mooi beschreven is. Had net een traan over mijn wang lopen.
Of is dit te diepzinnig voor een VBL SC? Nee toch
169 foto's. Ik kijk morgen ofzo wel dan.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:17 schreef Jojoortje het volgende:
Gaat over een jongetje die ernstig ziek wordt/is. En bij plaatje 1 begint dan al het verhaal wat ontzettend mooi beschreven is. Had net een traan over mijn wang lopen.
Ik zit bij de foto alquote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:17 schreef Jojoortje het volgende:
En Barcalona is te afhankelijk van 1 speler terwijl Real dat minder is.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:17 schreef Caland het volgende:
Ronaldo maakt dus alleen maar de onbelangrijke kutgoaltjes.
Ja, maar je klikt toch heel snel. Wel kijken morgen dan he!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
169 foto's. Ik kijk morgen ofzo wel dan.
Speciaal voor jou.
Ik al 2 maanden zonderquote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:21 schreef mrstylo het volgende:
Wtf ik heb al 16 notes.
2 weken geleden nog maar 12 ofzo.
Klopt, jij hebt idd helemaal geen notes, dat is zo idd.quote:
Best knap, terwijl jij zo een dare devil bent.quote:
Stuur Opa maar op hem af de pitbull.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, jij hebt idd helemaal geen notes, dat is zo idd.
tfoeeeeequote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:26 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja We Weten Het Caland Echt Waar Hoor
dieaflmdzs/w?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:26 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja We Weten Het Caland Echt Waar Hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
dieaflmdzs/w?Ummm ja?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja ik ga al weg.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:31 schreef Geo4kant het volgende:
Ja halloooooooooo.... waar zijn wij nou heeeleemaal mee bezig!?
Slaap lekker
Noot noot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |