quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nederland is een democratie. Je mag overal je mening verkondigen. Hier dus ook.
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:08 schreef BrandX het volgende:
[..]
nou kan ik alleen iemand met de tag 'korfbalkampioen' niet echt serieus nemen
Komop man. BrandX is een tof wijf (zal wel goeie tieten hebben, geloof ik zoquote:
Zou goed kunnen, ja. Nooit op gezeten.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:14 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dat hebben er toch al eens een paar gedaan ?
Toen was er ook een slowchat.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:15 schreef Helpmefok het volgende:
VBL gaat écht niet klappen man. De cohesie onder supporters is groter dan ooit door de slowchat.
Mwah met dit beleid zie ik het best een keer gebeuren.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:15 schreef Helpmefok het volgende:
VBL gaat écht niet klappen man. De cohesie onder supporters is groter dan ooit door de slowchat.
Toen klapte de boel juist omdat er best wel een saamhorigheidsgevoel was. Ook toen was er pas een paar maanden een slowchat.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:15 schreef Helpmefok het volgende:
dat viel me ook al op.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:16 schreef Paul-89 het volgende:
Ik blijf het wel apart vinden hoe de crew allemaal volledig in defese modus schiet als iemand kritiek heeft op tong. Dan is iedereen opeens een huilie enz.
eentje heeft er ook de UI van Ajacied4lf gepikt daarquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:19 schreef Helpmefok het volgende:
Ja maar ik denk dat men ook wel heeft geleerd dat het geen nut heeft. Die Wijzijnvoetbalgasten: topic 985.000 van Ajax. Topic 6 van Feijenoord.
![]()
.
Na een tijdje bloedde dat een beetje dood daar ja. Maar in het begin was het wel lachen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:19 schreef Helpmefok het volgende:
Ja maar ik denk dat men ook wel heeft geleerd dat het geen nut heeft. Die Wijzijnvoetbalgasten: topic 985.000 van Ajax. Topic 6 van Feijenoord.
![]()
.
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Na een tijdje bloedde dat een beetje dood daar ja. Maar in het begin was het wel lachen.
Sowieso was VBL op fok best lang volledig uitgestorven. Deden users als ajacied422 hun intrede
Om de zoveel tijd komt er wel weer een opstandje. Ook leuk.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:19 schreef Helpmefok het volgende:
![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |