Die chicks zou ik ook zeker wel willen bangen.,quote:
Moet je niet naar die kroeg naast de china wok daar bij station Amersfoortquote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:14 schreef Happel het volgende:
Voordeel van zo een vrijdag na hemelvaart: Om 16:00 aan het bier.
Toch geen hond hier.
Hier is het zwaar bewolktquote:
Die is niet leuk.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Moet je niet naar die kroeg naast de china wok daar bij station Amersfoort
haha zou niet weten manquote:
Logisch. Vrijdagmiddag mogen alle kantoorslaven weer los.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
haha zou niet weten man
Liep er wel vaak langs op vrijdag met mijn ex en het was er wel altijd druk
Overigens is het bij die china wok best goed te doen qua etenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:31 schreef Happel het volgende:
[..]
Logisch. Vrijdagmiddag mogen alle kantoorslaven weer los.
Zeker. Kom er niet vaak, maar de tijden dat ik er ben is het altijd goed te kanen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Overigens is het bij die china wok best goed te doen qua eten
Die Marokkaan natuurlijkquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:35 schreef Cara het volgende:
net een vechtpartij in de albert heijn, een marokkaanse beveiliger die een zwerver helemaal lens sloeg omdat hij de winkel niet wilde verlaten .. weet niet welke van de twee ik triester vind
Precies de reden waarom chicks (zoals die ene die ik je stuurde) liever achter de Nederlandse mannen aan gaanquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die Marokkaan natuurlijk
Welke Marokkaan werkt er nou
Kan ik mij voorstellenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Precies de reden waarom chicks (zoals die ene die ik je stuurde) liever achter de Nederlandse mannen aan gaan.
Marokkaan natuurlijk. Die zijn altijd snel opgefoktquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:35 schreef Cara het volgende:
net een vechtpartij in de albert heijn, een marokkaanse beveiliger die een zwerver helemaal lens sloeg omdat hij de winkel niet wilde verlaten .. weet niet welke van de twee ik triester vind
Kloptquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |