Ik was vroeger ook een tering nerdje waar mijn stem al over sloeg als ik een meisje wou aansprekenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is dat het internet is, in real life was ik echt kwaad op 'm geworden.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik was vroeger ook een tering nerdje waar mijn stem al over sloeg als ik een meisje wou aanspreken
En van de week gewoon voor FOK!TV voor de camera staan met een tering lelijk kut brilletje op mijn ongeschoren teringbakkes
Schijt hebben, heerlijk
Jawel. Want dat andere vind ik niet lekker. Dus waarom zou ik dat dan gaan drinken of doen enzo? Terwijl ik de rest wel lekker vind dus is er een reden.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dus slaat je argument nergens op.
Je bent russische roulette aan 't spelen. Onthou het en denk aan wat kapi je vertelde als je over 3 jaar mentaal aan de grond zit.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach maar je doet me wel denken aan mijn broer. Die zegt ook die shit soms. Maar ik kan daar niks mee om eerlijk te zijn. Ik heb nou eenmaal die laksheid en luiheid in me. Ik ga echt geen initiatief nemen ofzo.
Daar komt die marktkleding dus vandaan.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik was vroeger ook een tering nerdje waar mijn stem al over sloeg als ik een meisje wou aanspreken
En van de week gewoon voor FOK!TV voor de camera staan met een tering lelijk kut brilletje op mijn ongeschoren teringbakkes
Schijt hebben, heerlijk
Hoezo een voorbeeld?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit. Kijk naar mij, wandelend fucking voorbeeld JR.
Hier ookquote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:18 schreef Smoofie het volgende:
Als je toch de hele dag achter je PC zit en niet naar buiten wilt kun je beter WoW doen, ben je tenminste nog in contact met mensen ofzo
Snap je.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Schijt hebben, heerlijk
Nee daar schiet je wat mee opquote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je had hier echt in real life voor me moeten zitten. Dan had je echt 3 kankerharde bitchslaps in je face gekregen debieltje.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Daar komt die marktkleding dus vandaan.
Toen je net geboren was vond je frikandel speciaal ook niet lekker.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jawel. Want dat andere vind ik niet lekker. Dus waarom zou ik dat dan gaan drinken of doen enzo? Terwijl ik de rest wel lekker vind dus is er een reden.
Ik weet wel wat hij wil zeggen hoor. Al zo vaak gehoord van mensen. Maar ik kan niet zo denken zegmaar.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:20 schreef Monopoly het volgende:
Kapi bedoeld het goed hoor JR. Neem zijn advies gewoon aan, of denk er over na!
Hij heeft echt een solide punt.
Ik ga er niet eens meer op in. Zonde van m'n tijd. Ik denk dat jij de praktijkschool maar moet volgen.quote:
Dit. En het levert ook gewoon genoeg op hoor.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Snap je.Wie kan me raken? Come at me bitches!
Ik vind het nog altijd vreselijk.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat zou ik eerst ook hebben. maar ik heb mijzelf ontwikkeld en vind het nu leuk om in de aandacht te staan, tot een bepaalde hoogte.
Omdat je er tot op heden niets aan gedaan hebt.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind het nog altijd vreselijk.
Ik word dus ook bijna nooit kwaad. Ik ga me echt nergens druk meer over maken hoor.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is dat het internet is, in real life was ik echt kwaad op 'm geworden.
Wilde shit ja?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dit. En het levert ook gewoon genoeg op hoor.
Na die film achterin de auto gezeten met iemand die me thuis bracht. Zat een leuke dame naast me achterin en gewoon wilde shit bro.
Schijt aan, ik had echt een top avond
Ga dan in therapie.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik weet wel wat hij wil zeggen hoor. Al zo vaak gehoord van mensen. Maar ik kan niet zo denken zegmaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |